View Single Post
Sitat av Franklin Vis innlegg
Det er jantementalitet å påpeke at det disse folkene gjør enten er noe som er åpenbart for alle som ferdes blant folk eller regelrett kynisk? Jeg synes det er en fryktelig usunn holdning å gå rundt å tro at man programmerer andre mennesker sosialt og slavisk følger triks man finner i en bok for å lettest mulig nedlegge kvinner med håpløse teknikker som "Halla, jeg liker laks. Se så uhøytidelig jeg tar meg selv. Det var en spesiell åpner, hva?"
Vis hele sitatet...
Det som er litt rart for meg å se er hvordan du fikk dette til å handle om fitte/laks ? Skjønner at du tar eksempler, men herrelol dette handler jo om så mye annet.
Mine forhold til fisk/fitte er helt okay, ser forbi dette, og kjenner det at mannen kommer med punkter som jeg kan relatere til. Er ikke alt her som skjer automatisk alltid, og noen ganger trenger jeg et spark i rævva. Eller en som kommer og påminner meg at lister og handlingsplaner er gode verktøy.

Selv velger jeg å tro at det er rimelig vanskelig å "programmere" folk over internet. I det hele tatt så blir jeg litt lei meg når jeg leser innleggene dine i denne tråden.. Men, ok - lykke til