View Single Post
Sitat av Deezire Vis innlegg
1) Det er helt vanlig å anmelde dokumentforfalskning, og det straffes relativt strengt i Norge... Samfunnet tar STOR skade...
Vis hele sitatet...
Politiet ser da neppe på et bank kort(?) med skrapt over små deler av person nummeret som dokumentforfalskning. For en stund siden når jeg skulle mase på politiet om noe de hadde som var mitt måtte jeg vise legg. Og det var akkuratt samme greien. Hadde skrapt det sisste tallet på måneden siden jeg snart var 18. Politidamen jeg viste legget til reagerte negativt ja og sa at jeg måtte ordne meg et nytt legg siden dette ikke var gyldig. Er kansje ganske eventuelt fra betjent til betjent, men må også legge til at hun her var den største pms kjerringa av en politi betjent jeg har vert borti, (ikke det at jeg har vært borti så mye snut, men nok til å vite at hun her var en passe gretten dame, ikke fordi hun reagerte negativt på legget mitt, men av andre komentarer) men forsatt ikke noe om dokumetasjonsforfalsking. Og det er da bare et person nummer som passer de gjenstående sifrene i person nummeret hans og navnet som står på legget. Så hvis trådstarter f.eks skulle bli tatt for en grovere forbrytelse og måtte vise legg, så tror jeg ikke politiet hadde hatt noe serlig problemer med å finne ut av person nummeret hvis trådstarter absolutt ikke ville oppgi hvem han var.

Og så til Samfunnet tar stor skade biten, hvordan kan samfunnet ta stor skade over at vedkommende lurer seg innpå en pub? Eneste jeg jeg kommer frem til er at vedkommende skulle drikke 3 for mye og mistet alle hemninger og havnet i slåsskamp eller gjort hærverk eller noe i den duren. Men STOR skade er vel da å ta litt hardt i


Beklager hvis teksten ble for rotete, men er passe trøtt.

Edit: Hvis det meste jeg skrev her allerede er blitt nevnt, så bare slett innlegget, så ikke før nå at det var 3 sider. God natt
Sist endret av MadPetter; 14. desember 2009 kl. 06:34.