View Single Post
Legger inn mitt her på gatekamp.

Nr. 1 LØP
enkelt og greit siden ofte når en person går på deg er det fordi de har folk som støtter de i nærheten, evt de skal være store tøffe muskelberg.

Nr. 2 "Myke" punkter

hvis du ikke kan løpe. som sagt, Løp om du kan.
Her er det simple steder som er tingen. Baller, Nese, ører.(forklarer nærmere straks) Og etter en av de sitter. Gå tilbake til steg 1. LØP

"myke" punkter:

Nese: sett armen så albuen peker nedover, knytt neven med knoker mot motstander og slå ut og ned mot neseroten. Knukket nese = desorientert og en gode 10-20 sek til å løpe som bare det. Evt. et velplassert glascow kiss(headbutt) gir samme nytten

Baller: Her kan man velge. og er et flott sted om du havner på ræv. Kne, albue og neve er alle veldig flotte våpen for å sette noen i fosterstilling i en fin periode.

Ører: (forsiktighet MÅ passes på) Her er det litt mer finurlige saker å gjøre. Eksempler er Flat neve i en klapsende bevegelse mot begge øreganger kan føre til både svimmelhet, oppkast og i verste fall død hvis trykket i øret fører til indre blødning.

Har selv drevet mye med såkalt dirty fighting vdr. en nå nedlagt(sjokkerende hva?) kampstils gruppe. Om det er ønske om å høre angrep istedet for forsvar. Gi meg en PM så skal jeg sette opp en tråd for slikt.

P.S hvis du er i et gateslagsmål er det enten fordi noen vil ta deg. Hvor du skal ha det og komme deg vekk som Prio. 1. Eller så har du starta det selv. Og da kan du bare ha det så godt med dine lange timer på youtube og "jeg har sett det i film" mindset.

-Acid