View Single Post
Sitat av terrornisse Vis innlegg
UANSETT hva du gjør, ikke ta tattis! Det må da være helt forferdelig å ha f.eks en tarantella på f.eks armen HELE livet.. Vil du ta den bort vil det nok koste deg 5-10 tusen med laseroperasjon (laseroperasjon = skrukkete, ekkel hud) Ta heller en "Henna tattis" Går bort etter rundt 5 år..

Btw. Tattis er harry
Vis hele sitatet...
Hvorfor gidde å fortelle han at han ikke skal ta en tattoo? Er da hans liv, hans hud og hans mening om dette?

Jeg har alltid sagt at det finnes få grunner til å ta en tattoo. F.eks at den er fin, synes ikke jeg er en god nok "grunn". Men det er fordi det er noe som blir på huden til du dør, og lenger.

Selv har jeg 3 tattoos, skal ha 2 til og alle har en personlig mening. Tattoo er (etter mitt syn) et symbol på noe personlig du gjerne vil huske resten av livet ditt.
F.eks så skal jeg ta luftforsvarets logo snart, og det er fordi dette året har vært et av de beste årene jeg har hatt, men også et av de verste. Det er så utrolig mange minner, tanker og venner jeg kommer til å huske lenge.

PS: Henna tattis funker som regel ikke.. Moren min tok en Henna tattis som skulle vare i 2-3 år.. Den er fortsatt like sterk i fargene, og det har gått 7 år..