View Single Post
Sitat av Brulte Vis innlegg
Om vi nå sier at vi skal bruke dyrket mark til denne rapsen så vil jo strengt tatt mange i u landene dø av matmangel, og ser man vekk fra det rasistiske og inhumane i dette så kan jo det være en del av løsningen ?
Vis hele sitatet...
Sett fra et Darwinistisk ståsted må jeg si meg enig men jeg skulle selvfølgelig helst ha sett dette spredt litt mer over forskjellige folkeslag.
Men pga. den hvites mans evne til å undertrykke nesten alle andre raser blir det de som kommer til å lide verst, men dette igjen vil nok ordne seg selv når de igjen blir provosert nok til å reagere og kreve landet tilbake slik de gjorde i f.eks Kongo, om en smule feil...
Afrika f.eks kunne hatt et helt land drevet av solcelle energi, naturlige ressurser eksportert til alle andre land i verden og mer mat enn de hadde vist å gjøre av, men landet deres er eid av utenlandske multi milliard firmaer og de er enda ikke provosert nok (og er undertrykt nok) til å ikke reagere slik de burde og starte sin egen borgerkrig, noe de forsåvidt burde gjort samtidig som problemene i midtøsten var på sitt verste om de ville hatt størst sjanse for en "kjapp" seier.

*Jeg skulle ønske jeg kunne pratet med alle verdens ledere, opprørs ledere, terrorister, guerilla ledere osv personlig, jeg skulle endret verden radikalt* XD