View Single Post
Trådstarter
32
Oi, takk for overveldende respons her, artig å se at jeg fikk igang en debatt angående temaet. Jeg merker også at jeg åpenbart har tråkket på endel tær i forhold til både beskrivelse og skrivestil.

for å nyansere og konkretisere de rabbagastene som ble tatt for vold mot politiet, disse to karene satt seg til motverge når vi prøvde å få tømt gangen for folk med tanke på å få båre inn og ut og endte med å sparke og slå politifolkene.

også målet og framgangsmåten til søk fra politi bør vel oppklares noe, i sånne situasjoner er målet å skaffe meg informasjon, ikke skaffe bevis. politi har ikke ransakelsesordre og dette hørte jeg dem opplyse om, dvs at ingenting ville kunne bli brukt mot noen. Selv om jeg har fortsåelse for at noen har ett anstrengt forhold til politiet begynner ikke problemet før rullegardinen går ned og folk havner i "snut er ut" modus.

Sist men ikke minst, jeg leste en sammenligning eller sammensluttning til Ali Farrahsaken, hvor i all verden kom du fram til at pasienten var noe annet enn vårt største fokus gjennom hele seansen, Det at jeg omtaler diverse festdeltakere som ymse rask betyr ikke at jeg fradømmer pasienten noen som helst rettighet, Kompisen satt ved siden og påsto hardnakket at kompisen hadde fått i seg fem øl og de hadde vært sammen hele kvelden. jeg ventet ikke noen full tilståelse fra karen, men han MÅ ha visst at det var tunge piller i marsj på denne festen.

Uansett, jeg liker godt å diskutere med representanter fra miljøer jeg tidvis har endel kontakt med, men mangler kommunikasjon, jeg laget ikke denne tråden for utelukkende belære folk men også for å lære litt selv. det ser det ut til at det er gode muligheter for.