View Single Post
Jeg driver aa henger i et land i sör-amerika, kalt argentina, hvor cannabis ble avkriminalisert, altsaa lov aa bruke i sine kjaere hjem, men ikke lov aa selge(eller ha saa mye at det regnes for at det er til salg). Men jeg har faktisk sett forsvinnende lite til det, og har ikke prövd aa faa tak i noe heller. Jeg har faktisk ikke röket mer enn to-tre trekk fra en bitteliten jonas, og det var sammen med byens fotballag. Saa hvis jeg vil kan jeg selvfölgelig spörre dem om aa kjöpe noe, men det har jeg altsaa ikke gjort.

Det skal ogsaa sies at det er svaert vanlig aa begynne aa drikke alkohol i tidlig alder, 13-14 aar. Men det er ikke slik som i norge, at det eneste det handler om er aa bli full. Folk drikker seg som regel ikke fulle her, de liker bedre aa danse, noe som jeg har begynt aa like ganske godt.

Meningen min er altsaa at jeg tror lovligheten ikke har noe saerlig aa si, det er kulturen og holdningene som skaper tapere, det eneste ulovligheten gjör er aa skape kriminelle og utblandede stoffer. Avkriminalisering vil jeg si er den beste lösningen