View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg skulle gjerne sett at du leste mine innlegg med briller for de samme gode intensjonene som du selv startet tråden med, og antakeligvis forventet at andre skulle se tråden i lys av.
Jeg synes ikke at jeg er noe mer krass eller "sleivete" enn du er i tråden. Du får heller bare tilgi meg om du synes det er dumt at jeg ikke har respondert på din tråd med en høyere standard enn den du holder deg selv til.

Jeg er enig i at man både må kunne vurdere filmen i forhold til sitt opphav og som et selvstendig verk. Å si noe annet ville vært ufattelig endimensjonalt. At man skal være åpne for begge deler betyr likevel ikke at det skulle være nødvendig å ta for seg alt samtidig.
Når du i dine innlegg retter et sånt fokus mot ideverdenen som representeres i fortellingen blir det da nettopp der mitt fokus også lander når jeg vurderer å svarer i tråden.

Jeg synes det er flott at du har lest tegneserien, og akkurat som du gjør for de som allerede har sett filmen vil jeg anbefale deg og alle andre til å lese tegneserien - og gjøre det igjen og igjen! Det er mye å hente der.

Jeg likte ikke Watchmen noe videre. Jeg kunne likevel sett den igjen om det var Directors Extended Cut (fordi Skyfex mener den byr på litt mer enn originalen) og om kjæresten min maste nok på meg om å se den igjen.
Sist endret av Mullah; 8. september 2009 kl. 17:53.