View Single Post
dumstein
Xasma's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av herman003 Vis innlegg
I dag var skoledebatten på Drammmen VGS. Vigrid var også på plass. Jeg synes det var tullete at de var med, de hadde ikke noe konstruktivt å komme med (ikke det at jeg forventet meg det). De få gangene Vigrid fyren kom til ordet snakka han bare om at folket skulle ha makten og bestemme hvordan landet skal se ut i framtiden. Han påstod også at staten "hjernevaska" oss, og lagde oss til firkantmennesker. I miljødelen av debatten viste Vigrid som forventet ikke noe engasjement.

De andre partiene nektet å diskutere med dem, noe som var helt greit! Det eneste Vigrid førte med seg var at 10-15min debatttid ble wasted med tullprat, samt at en person fra sos rasisme knabba en mikrofon og fremførte sin mening om Vigrid...

Jeg håper neste skoledebatt i Drammen vil føres uten Vigrid til stede. De førte ikke med seg noe saklighet og har ingenting på en skoledebatt å gjøre.

- herman
Vis hele sitatet...
Det var da flere enn Vigrid som var overflødige i diskusjonen på Drammen VGS, jeg så på selv. Kystpartiet, Rødt og NKP var også totalt fraværende, og hadde intet å komme med. Så om man skulle kuttet "daukjøtt" ut av diskusjonen, så var det flere som skulle ut. Vigrid kom ihvertfall med en mening om skolesystemet, når Rødt kun snakket 1 gang, og da snakket de om hvor dårlig forslaget til FRP var. Og NKP satt i sitt lille hjørne helt til venstre, og gjentok fraser som tilhørte en fjortisversjon av Stalin. Dermed ville jeg si at ingen av partiene der var nødvendige. Men Vigrid hadde faktisk mer enn rødt og NKP, noe jeg er veldig overrasket over.

Og denne personen fra SOS Rasisme som kom inn må jo være helt hjernedød stakkars. I tillegg stod SOS Rasisme og ropte ut usakligheter før debatten, og delte IGJEN ut flyers om saker de hadde null kilder på.