View Single Post
Carrier Return

Typisk argumentasjon som jeg tror får folk til stemme FRP, du fremstår som arrogant, og uten evne til og diskutere, du virker som en av sikkert hundretusener som har blitt fortalt av en eller annen dement 70 åring (som har jobba veldig lenge i tiedemanns tobakksfabrikk) at FRP er ekstremister og at det bare er dumme folk som stemmer det, uten og egentlig gjøre opp noen mening selv.

For det første er dine argumenter syltynne, " I Tyskland erre iafall ille, det har jeg lest på en tråd her et eller annet sted" osv.

Du misforstår hva faktisk liberalisme er, jeg har lyst til og bestemme over mine egne valg, jeg har lyst til bestemme over mine penger, jeg har ikke lyst til og møte hindringer som lover, skatter eller avgifter hele tiden når jeg vil gjøre noe med livet mitt, eller forsovet skeie ut litt en helg.
Jeg er smart nok til og tenke selv.

Godt mulig det kan virke som egoistisk holdning, men alle har da de samme mulighetene, hardt arbeid betaler seg.

Jeg stemmer forøvrig langt unna FRP, og liker ikke FRP, men lei av at folk av av at folk langer ut mot i hytt og gevær, uten og egentlig tenke noe særlig igjennom det.