View Single Post
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Når ble ditt ord lov? Snakk om å snakke om noe en ikke har peiling på i det hele tatt. Regner med at du ikke rakk å edite ditt innlegg før de 5 minuttene hadde gått (eller noe), fordi det utspillet der må ha vært svært lite gjennomtenkt.
Vis hele sitatet...
jeg rakk faktisk å edite inlegget mitt, først så tenkte jeg at det finnes mye bra elekronisk musikk. også streifet fakta hodet mitt igjen, det finnes myye dritt av elektronisk musikk også.

trådstarter kaller tråden sin hvorfor elektronisk musikk blir sett ned på. la meg forklare hvorfor JEG ser ned på mye elektronisk musikk. det har ikke noe med at mitt ord er lov, fordi det er det ikke, men jeg har like mye rett som resten her å ytre min mening om ting og tang.

jeg er en av de som klarer å høre på alt i fra metal til klassisk musikk(ja elektronsik musikk også) selv synes jeg daft punks aerodynamic f.eks er et mesterverk av sammensatte lyder komposert av genier på lik linje med beethoven.

men når jeg laster ned elektronsik musikk, og når jeg sier elektronisk musikk så mener jeg alt som er lagd elektronisk. det alt for mye som faktisk er så ensidig og kjedelig at jeg rett å slett bare ikke klarer å høre på det lenger.
og majoriteten av elektronisk musikk er faktisk ensidige beats og lyder(hvis du vil motbevise meg kan du skrive en kort tekst om hver eneste elektronisk sang noen gang lagd, så skal jeg ta en titt) men når jeg sammenlikner JMJ med f eks "hoppesangen" så vil jeg definere "hoppesangen" som simpel i forhold. (ikke bra, med andre ord)

nå vet jeg at det er feil å sammenlikne forskjellige sjangere men det er veldig lett å skille bra musikk fra dårlig musikk når det gjelder egen smak. som er nøkkelord når det gjelder å diskutere musikk. smaken er som baken, noen ganger delt i 2, men egentlig delt på antall mennesker som hører på musikk.

men poenget er. i mine øyne skal en yrkesmusiker ha en god del egenskaper som ikke kan opparbeides ved å sitte forran en PC hele dagen.

det eneste som vil komme ut av videre diskusjon er at jeg ikke digger elektronsk musikk like mye som dere. og dere digger kanskje ikke det jeg hører på, og visa versa, smaken er som baken osv.osv.

men poenget mitt er. i mine øyne skal en yrkesmusiker ha en god del egenskaper som ikke kan opparbeides ved å sitte forran en PC hele dagen.

eller finnes det en lov der det står at folk ikke kan mislike elektronisk musikk?
Sist endret av skeptfisk; 29. juli 2009 kl. 08:47.