View Single Post
Sitat av leopex Vis innlegg
Jeg mener det er bra at noen andre enn utlendingene "tar over" staden... Og at det blir HA er egenklig helt OK... Tror de kommer til og bevare byen mye bedre...

Men helst kristianitter som sagt
Vis hele sitatet...
Jeg møtte store deler av danske HA da jeg var i min tantes bisettelse for en del år siden. Etter bisettelsen ble det holdt en slags fest til minne om min tante, hvor HA var godt representert. Jønke var der også, med politieskorte på perm fra fengselet.

Disse gutta er hyggelige og imøtekommende, og virker ved første øyekast som en skikkelig trivelig gjeng. På et personlig plan så er de jo ikke onde, men det forandrer ikke det faktum at brorparten av dem består av hardbarka kriminelle, voldsmenn og til og med enkelte drapsmenn. Uansett hvor gode venner de er av familien min, så går det ikke ann for meg å overse hva de driver med, og den rollen de forsøker å påta seg i samfunnet. Det er jo helt uakseptabelt, og jeg ser ikke noen grunn til at en hvilken som helst borger med respekt for sine medborgere skal godta det heller.

At én kriminell bande er bedre enn en annen betyr jo ikke at en privat bandekrig er en akseptabel måte å ryddet opp på. Det er uansett ingen som eier retten til å selge illegale rusmidler her og der. Det er jo bare rettigheter som de har funnet opp selv, for å kunne tjene enda mer penger.