View Single Post
Jeg har hatt en NDE et par ganger. Det føles som om kroppen letter og du går mot dette lyset. Begge gangene har vært etter to uhell.

Men det er mer som jeg ikke sier til enhver person, og som jeg syns er mer fascinerende. Og som jeg opplever regelmessig, spesielt etter å ha sovet 8 timer -og velger å sove litt lenger utover formiddagen. Når jeg sover på formiddagen skjer det ofte at jeg føler jeg går over i en annen dimensjon. Jeg snakker med mennesker jeg aldri har møtt før og blir fortalt ting jeg aldri kunne ha fantasert meg til. Her om dagen befant jeg meg i denne situasjonen, og møtte mange ansikter -hvor alle var med på å varsle min død. Det føltes ikke skremmende på noen som helst måte, men jeg ble ledet inn i forskjellige rom og fikk møte mange mennesker som skulle hjelpe meg når min tid var inne. Alle forklarte meg at så fort døden var et faktum så ville jeg få det enklere. Siden jeg har hatt liknende drømmer før så husker jeg at jeg aktivt prøvde å få et svar på hvorfor jeg opplevde dette, og hva min skjebne var. Til det fikk jeg som svar å se ned på magen min. Og det jeg så var masse brannsår. Så de sa i denne drømmen at jeg skal dø i en brann, men det skulle ikke skje i hjemmet mitt.


Tidligere har jeg brukt drømmene mine aktivt for å komme i kontakt med en nær slektning. Jeg har etter å ha drømt litt rart begynt å "kreve" ting mens jeg sover, som at jeg vil se min far. Og en drøm husker jeg svært godt ennå. Det var et folkemylder, hvor jeg hilste på flere avgåtte slektninger, og til slutt kom frem til den som betydde mest av alt. Etter dette møtet, hvor jeg fikk se at han hadde det bra, har jeg ikke opplevd noe liknende. Men det tok sikkert tre seanser med drømmeaktivitet før jeg kom så langt.

Mulig dette virker helt søkt for mange, men jeg er overbevist om at vi har kontakt med åndeverdenen mens vi drømmer. Mange av de drømmene jeg drømmer kan ikke relateres til noe av det jeg har gjort hverken dagen før eller tidligere, så hvor får hjernen disse impulsene fra?