View Single Post
Jeg diskuterer ikke noe som eksisterer. Spesielt m.t.p. de fleste her ikke er frelst, har dere ikke lært at dere ikke skal uttale dere om noe dere ikke har erfaring med?! Før dere har et ønske om å bli frelst, vært kristne en god stund, diskuterer jeg ikke med ikke-kristne. Jeg sier/forteller det som står i Bibelen, og ja, jeg tror på hvert eneste ord i den. Alt som er viktig står i den, tror dere ikke på deler av den, så ser jeg heller ingen grunn for å tro på det i det hele tatt. Mennesket tenker logisk, men man skal ikke bruke logikk innen kristendommen, for det er ikke logisk at vi er skapt, at det er en Gud osv. Vi tenker som syndige mennesker, som lever på jorda, der Satan og hans hær har stor innflytelse. SANNHETEN/NOE SOM ER FORSVINNER IKKE BARE DU IKKE TROR PÅ DEN. Du kan nekte for at det finnes en Gud, lage en fasade, men forsvinner Gud av den grunn.....! Nei! Dere som ikke er frelst vil ikke skjønne dette, det er derfor det er så viktig at dere blir frelst og tar i mot Jesus. Alt vil forandre seg, øynene dine vil åpne seg ( for det står det i Bibelen at Satan forblinder øynene på de ufrelste) om DU gjør en innsats for det. Men det er sant, jeg VET, har kjent og følt den hellige ånd!

http://www.frihet.no/bibelskole/frelst.php

"Når du bekjenner Jesus med din munn og tror i ditt hjerte at Gud oppreiste Ham fra de døde, da blir du frelst eller "født på ny." Da lever vi ikke lengre bare for oss selv, da lever vi for Han som er blitt vår Frelser og Herren."

Skal be for dere og Gud velsigne dere! Jeg kan ikke gjøre dere frelst, det er det Gud som gjør, jeg følger det han har kalt meg til å gjøre
Sist endret av Izidorx; 17. juli 2009 kl. 03:41.