View Single Post
Uansett grunn til at folk bor på gata så har de aller fleste IKKE valgt det selv. De har kansje tatt et valg en gang som har ført dem dit, var det dumt ja, men valgte de bevist at det skulle gå så ille, nei. Hvorfor svarer alle rusmissbrukere som bor på gata at de ville blitt rusfrie på dagen om det var så lett som noen av dere skal ha det til, kansje fordi det ikke er det? Hvis du vil bo på gata frivillig så burde du iallefall benytte det du lærer til og hjelpe disse menneskene senere når du er ferdig. Tro meg, hvis den eneste grunnen er at du har lyst så får du bank. Jeg hadde ikke tenkt lenge over å stjele alt du eier når jeg vet du bare kan gå til "stasjet" for og hente mer. Og så hadde jeg fulgt etter deg, og rundstjelt hele lageret ditt.

Og du vil stjele fra andre, selv om du ikke trenger? Hva faen, håper prosjektet ditt ender med at du havner i fengsel, m betale bøter, ikke får jobb når du kommer ut, å faktisk havner på gata. Men det hadde jo vert perfekt siden det er det du ønsker.