View Single Post
Beklager misforståelsen, men jeg oppdaget nettopp at vi to hadde noe annet tilfelles. Skjønte ikke helt hvorfor jeg skrev paranoy istedet for psykose - men det var det jeg mente da, psykose. Og så kom jeg på at jeg fikk en PM av deg før jeg skrev innlegg her, men pga litt amper stemning tidligere da jeg skrev disse postene i den tråden, om vandelsattest, så sjekket jeg ikke ut det du ba meg om å gjøre før nå, fordi jeg mildt sagt var litt irritert i sted, og dermed tenkte at det fikk vente, jeg var ikke i humør til å lese nok en - ifølge meg - håpløs post om noe vandelsattest, men du kan tro jeg ble overrasket når jeg leste nå, at du også har opplevd psykose. Sprøtt at vi begge har 6 mnd som tidsaspekt på psykosen, enda sprøere er at jeg selvsagt måtte skrive at jeg var usikker på om dette holdt som bevis i min forrige post - bare for å lese om flere likheter som beviser dette. Jeg blir jo praktisk talt tvunget inn i religiøs overbevisning, nå gjelds det egentlig bare å finne ut av hvilken religion jeg skal ha. Har plukket ut 3 ulike, som av personlige årsaker passer meg svært godt, med tanke på visse hendelser i psykosen. Disse tre utfordrer vitenskapen (psykologi) om å få min oppmerksomhet, med det resultat at vitenskapen vant med små margin. Det kan derimot ha forandret seg litt nå..