View Single Post
ivioynar: ukeblader skriver om enda mer usæriøse greier. I de bladene beveger jeg aldri nesen min nede i. Når var det sist du hørte om en internasjonal person som hadde gjort noe godt noe? Hvor i mediene finner jeg mine rollemodeller, som ønsker å gjøre oss til bedre mennesker. hvor er fokuset her?

Demokrati kan du kalle et styresett hvor folket har noe å si. Jeg har ingenting å si, utenom en stemme jeg avlegger når jeg skal stemme frem til et valg. Og hva har vi å velge mellom? Politkere som bruker tiden sin på beskyldninger ovenfor hverandre hva ditten sa, og hva datten gjorde. Når jeg leser avisene (som jeg ofte gjør, men det er grenser for hva jeg gidder å skille ut som relevant for meg) sitter jeg bare igjen med en ny oppgitthet når jeg er ferdig. - Der døde det fem, der døde det hundre, åja, så var det den ulykken og den krigen, pluss alle de tusen som dør av sult hver dag som ikke får hjelp og ikke blir skrevet om. Ikke om en influensa som rommer halve avisen som ikke har kommert enda
Men hva som er i Rhianna sin sminkepung er viktig!