View Single Post
FaLcOn's Avatar
Trådstarter
790
Sitat av Snack-Chan Vis innlegg
Jeg tror ikke du er Kristen... sånn seriøst.. er bare i Norge og noen få andre land, vi feirer 24 desember..

"It depends on what religion you ask. Some still think Jesus was born on December 25th when we celebrate Christmas. Most Christian religions will agree that He was born in the spring. April 6th is a date which stands out, I think the Catholics and Mormons feel this is the day Jesus was born."

Les det der du :P Så leser du litt mere om din egen religion, så kan du komme tilbake igjen

edit:
Kan vel legge til at Jesus ikke ble født på år 0 da.
Vis hele sitatet...
Jeg kan si deg at jeg er Ortodoks og er med i den Syrisk Ortodokse kirken, vi tror på at jeg jesus ble født den 25. Vår kirke er den første grundlagte kirken i verden. For ca 50 år siden feira vi jul den 6.januar.

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg skal respektere din religion og alle dine skikker hvis du respekterer mitt livssyn og alle mine skikker. Det innebærer at jeg respekterer ditt valg om å ikke dra på handletur i påsken, og at du respekterer min frihet til å handle det jeg trenger uavhengig av din religiøse overbevisning.

Kan ikke du heller komme med et ordentlig godt argument for at alle landets borgere skal måtte innordne hverdagen sin etter følelseslivet til dere kristne? Annet enn for å tilfredsstille deres religiøse ego naturligvis, det er ikke en god nok grunn.
Vis hele sitatet...
Jeg respekterer ditt livsyn og din religion.
Selveste landet Norge er ett kristent land og har kristne helligdager som helligdager. Jeg syntes at alle burde respektere de dagene som vi respekterer hverandre.
Sist endret av FaLcOn; 9. april 2009 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.