View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av Mith Vis innlegg
Skal vi plukke den lista fra hverandre og se hva som
Jaja, så vil de ha fri noen dager. Gi dem det sier jeg. Det er ikke lenger kun kristne her i landet og noen ønsker seg fri for å feire sine helligdager. La dem jobbe det inn andre dager i året. Jeg er sikker på at det skal gå ann å finne en løsning her.
Vis hele sitatet...
Dette er helt ok, da det sikkert er bedre for dem og jobbe feks første juledag, og heller ta fri når det er id.

Det er nok av norske fjortissjenter som nekter å bade sammen med gutter så hvorfor er det så ille når muslimer vil det? Der jeg kommer fra hadde vi ikke en eneste muslim, men vi badet og dusjet hver for oss. Det viktigste er at barna lærer seg å svømme og om man øker deltagelsen i svømmetimene ved å skille på gutter å jenter så go for it.
Vis hele sitatet...
Dette er jeg imot, da jeg ikke liker kvinnesynet om at menn ikke skal se kvinner osv. Jeg gikk på skole med 3-4 muslimer og de klarte og dusje/svømme helt fint sammen alle andre. Har en mistanke om at det er noen litt ekstreme foreldre som mener at dem skal dusje hver for seg.

Det her er ærlig talt ikke ett argument en gang. Skal vegetarianere tvinges til å spise kjøtt? Skal ikke jøder få kosher mat? Her er det snakk om å tvinge folk til å trosse religionen og livssynet sitt.
Vis hele sitatet...
Skal fanger tvinges til og være innelåst 24/7? Kan de ikke bare få gå rundt på gata? Hele poenget med fengsler er vel at man mister noen av rettighetene sine, da man har gjort noe straffbart. Må virkelig le når jeg ser de tøffe bgjeng-gutta, som når familie osv er i nærheten plutselig blir så "muslimske". At de kanskje ikke får praktisert relgionen sin fult ut i fengselet, er noe de burde tenkt på før de gjorde noe ulovlig. Sånn sett er jeg imot vegetarmat også. Hva hvis det plutselig kommer en relgion som sier at du må være hjemme i stua di og be 2 ganger i døgnet, skal vi sleppe folka ut fra fengselet 2 ganger daglig kanskje?