View Single Post
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
408
Sitat av Insanity Vis innlegg
En av de lokale ungdomspolitikerene(FpU) som ytret sin støtte til Israel på Origo her for noen dager siden og sa at han ville stille med et Israelsk flagg under fakkeltoget/demonstrasjonen som skal ta sted i morgen.


Dette skapte en voldsom debatt på lokalavisen sitt nettsted. Mange stilte seg uforstående til hvorfor han valgte å gjøre dette. Mange var også positive til mot "demonstrasjonen" han har tenkt å gjennomføre.
De som arrangerer demonstrasjonen sier at de demonstrerer mot Israels krigføring. Demonstrasjon og fakkeltog, kan vi kalle det det samme?


Nå har han blitt drapstruet via Nettby. Trolig av en med utenlandsk opprinnelse etter norsken som ble brukt å dømme etter. Han har vert på vestlandsrevyen og skal senere i kveld på riksdekkende TV. I Kveld begynner klokken 22:20 i kveld på NRK1/2/3, ikke helt sikker.


Hva mener dere? Er det rett å stille med Israelsk flagg?
Vis hele sitatet...
Det er hans rett, men jeg vet ikke hvor rett det er.

Jeg vil takke deg for at du påpeker at det trolig var en person med utenlandsk opprinnelse som skrev innlegget.

Fordi før, når jeg trodde at det bare en tilfeldig skitten hippie/blitzer/palestina sympatisør/kommunist-sosialist som skrev, så følte jeg bare skuffelse og sympati.
Sympati med den stakkars unge etniske nordmannen som kun benytter seg av yttringsfriheten sin, men også med alle de stattarsk israel-sympatisørene. Og skuffelse over at disse menneskene har blitt så hjernevasket av det venstreradikale media-norge at de ikke lenger kan se klart.

Hvorfor må vi alltid bli kalt ignorante,og bestialske når vi støtter noe som er tolkbart rettferdiggjort av det 2000 år gamle dokumentet Bibelen? Jeg mener om vi ikke kan ha tillit til, og støtte oss på den, hva skal da lede oss ut av fortvilelsen? Domstoler og diplomati? Nei, takke meg til øye for tolkbart øye.

Men nå, etter at du har belyst at personen er av utenlandsk opprinnelse så forandrer det jo hele saken. Det er ikke lenger snakk om en stakkars, forvirret "raddis" det er snakk om noe MYE værre: Dette er atter en gang et bevis på at utlendinger ikke gjør annet enn å sitte på internett, inhente trygdepenger, komme med voldstrusler, banke opp gamle damer og valper, onanere til bilder av små, blonde jenter som er under 16 år og sannsynligvis konspirer de med jødene om å ta over den norske stat og drepe alle oss vennlige arier. Nei vent, ikke jødene akkurat nå, men alt det andre og det med jødene igjen om fem seks måneder.