Tråd: For mye Hasj?
View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg har ikke sett denne tråden før i dag. Og må bare si at jeg har lest noen av de mest latterlige innleggene jeg har lest på lenge i denne tråden.
Selv da jeg i 10 år brukte/misbrukte cannabis var jeg alikevel ikke så naiv at jeg ikke ville ta skade av det. Det første året kom det vel endel cannabis propaganda ut i fra min munn også, men skjønte fort at gjevnlig bruk av cannabis ikke bare var en dans på røde roser.

Deal:
Jeg må si det forundrer meg at du ikke selv ser hvor lite smart du uttaler deg i denne diskusjonen. Mitt inntrykk er at det ikke er du som vet hva du snakker om. Du kjefter på andre som du mener ikke har peiling på hva de prater om.
Sorry mate, men jeg må nok si det samme om deg. Bare å argumentere med noe som:
Sitat av deal
for det første, jeg har bedre beis enn deg garantert.
Vis hele sitatet...
Dette viser til mangel på kunnskap og nærmest idioti.
Hva får deg til å tro at du er den fremste innenfor cannabis kunnskaper her på forumet? Ettersom du bare sitter å slakter alt av andres erfaringer med samme stoff?

Jeg kjenner igjen holdnigen din fra mine tidligere dager, samt i fra venner og bekjente i fra tidligere som ikke forstod at cannabis gir skadevirkninger som alt annet.
Jeg må vel bare si at du en eller annen gang i fra nå og 10 år frem i tid vil forstå hva vi andre snakker om. De fleste som røyker regelmessig uten avbrekk i flere år vil før eller siden gå på en liten smell. Det er ikke alle som har mot nok til å innrømme det, men det er desverre slik.
Jeg orker ikke skrive så utrolig mye mer, jeg mener; Du får bare finne ut av det selv, det er ikke noe annen måte å gjøre det på.
Men tro ikke at du er den ène personen som skadevirkningne av langvarig bruk av cannabis bare sklir rett av.

Du likte ikke å bli kallt misbruker?
Det gjorde ikke jeg heller, og hadde nok mislikt det i dag også. Nettopp fordi det er tungt å se sannheten i øynene.
Misbruker eller ei, - Et misbruk av cannabis er det i hvertfall. I aller høyeste grad.
Selv om du klarer "sammfunnets plikter" i form av å fullføre dagen på jobb osv. Det er du langt i fra alene om. Men tro ikke at skadevirkningene bare gikk forbi din ytterdør. Da er du passe naiv.

Jeg skjønner ikke at cannabis kan bli så utrolig undervurdert som rusmiddel? Spesielt ikke etter at det nå til dags ligger så ufattelig mye informasjon om stoffer generelt på nett.
Sist endret av spQ; 24. november 2008 kl. 14:57.