View Single Post
Hehe ikke fortvil, prøv igjen og lær av det dere gjorde feil. Det er ikke umulig. Jeg har gjort samme greia selv, men med bedre hell enn dere hadde heldigvis hehe. Sov ute i snøen i fjellet 3 netter i desember i fjor, 25-30 minusgrader om kvelden og natta hehe. Nå hadde ikke jeg noe annet valg enn å bare være der siden det var 2,5 timers skitur tur nærmeste skogsveg og 1 times kjøring på skogsveien og inn til byen. Hadde ett avtalt tidspunkt å bli hentet på denne skogsvegen, Dekning på mobilen hadde jeg heller ikke.

Neste gang, Sett dere i en situasjon der det er mer slit å komme seg vekk derfra enn det er å prøve å trives å ha det bra der dere er, det er egentlig alt som skal til.

Tips til bålet dere ikke fikk fyr på: Finn frem Tyril, det brenner selvom det er fuktig (eller ta med hjemmefra på forrhånd).
Tips til å få sove: Hold dere i aktivitet så mye som mulig på dagen, Ta en lang skitur fks til et vann der dere kan fiske, sørg for at dere er slitene når dere kommer tilbake.

Våkner dere om natta og bålet har brent ut er det nærmest umulig å få sove igjen, så bygg ett bål som er stort nok til å vare lenge, bygg det oppover i høyden slik at det får mye luft. Fyr på toppen av bålet og la det brenne nedover, da brenner bålet saktere men varmer like godt.

Mvh
BoinTjau