' freak.no - Blodprøver og urintesting
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Utvalgte rusforumtråder (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=155)
-   -   Blodprøver og urintesting (https://freak.no/forum/showthread.php?t=114285)

stranger 21. oktober 2009 17:43

Det vil etter all sannsynlighet være borte lenge før 30 dager, kanskje 4-7 dager er nærmere det du kan forvente deg.
Hvor lenge det sitter avhenger allikevel av diverse faktorer, som fettprosenten din og forbrenning m.m, så noen fasit eller endelig svar er umulig å gi.

Duddy 21. oktober 2009 20:06

Tester de forresten etter annet enn thc, Amf, Coca, osv på urinprøvene? Tatt noen pinex forte i det siste, spesielt en del for smerte i benet, litt skipt å bli tatt for kodein, fra pinex forte/paragli forte.

Dodecha 21. oktober 2009 20:42

De tester for opiater, inkludert kodein, men har du en resept å vise til er det ikke noe problem.

Duddy 21. oktober 2009 20:48

Har ikke det, fant de bare hjemme :P

Dodecha 21. oktober 2009 20:51

Da må du sikkert forklare deg om hvorfor du har kodein i blodet.
Er det bare denne ene gangen kan det vel hende de tror på forklaringen din.

Duddy 21. oktober 2009 20:52

Ok, sier bare at jeg hadde drit vondt i benet, og etter 3paracet, og ingen søvn, så hjalp pinexen veldig.

weed911 21. oktober 2009 20:53

hvordan er det egentlig med urintesting og sånt på politi stasjonen.
En episode når jeg var 15 sa de at jeg kunne velge mellom og ta urinprøve og hvis jeg nektet så skulle politiet holde meg fysisk nede og en lege skulle sette en blodprøve på meg. Jeg nektet i starten og da sa de måtte vente på klarsignal fra juristen. Etter og ha sittet på glattcella i 3 timer sa jeg ja til urinprøve da jeg ikke gadd og vente lenger.
Skal også nevnes at jeg ikke ble tatt med NOE, men kompisen min ble tatt med rundt 20g hasj.

Kan politiet holde deg fysisk nede mens en lege setter blodprøve på deg uavhengig om jeg hadde blitt tatt med hasj på meg eller ikke

Magga 23. oktober 2009 14:12

Trøffler/mushrooms
 
Hei. HAr nettopp spist trøffler. det var kult i for seg.
Men skal i militæret i januar, og er litt små nervøs for at det skal sitte i systemet mitt da jeg ankommer forsen.
Noen som kan gi meg noe gode svar på ca hvor lenge det sitter i systemet ?
Takker for alle svar på fårhånd! <3

DC89 23. oktober 2009 14:15

har ikke så peil på shrooms og trøffler, men rimelig sikker på du er trygg vis det er i januar du skal i forsvaret. Mener og ha hørt at sopp ikke finnes på pisseprøver, men ta det med en klype salt ;)

xtapolapocetl 23. oktober 2009 14:17

Det sitter iallfall ikke til januar, så vær helt trygg. Psilocybin omformes til psilocin i kroppen, og 94% av denne er ute etter et døgn. Du kan jo tenke selv hvor lenge det er til alt er ute. Maks noen få dager til det ikke kan måles i det hele tatt.

I tillegg tror jeg ikke de sjekker etter psilocybin/psilocin i slike tester, iallfall ikke i Norge.

feddaen 23. oktober 2009 14:20

Man kan bli testet for det, men det er veldig, veldig, skjeldent. Man kan finne sopp i urinen fra 1-3 dager så du kan bare ta det med ro ;)

Magga 23. oktober 2009 16:17

Okei. takker for alle svar! men har åsså noen spm til. som jeg ikke rakk og stille istad grunnet jevlig dårlig tid. haha
Jeg har røyket nogen lunde fast siden mars ifjor. Vill jeg klare og få dette vekk fra blodet / urinen? Jeg har sluttet, og skal ikke røre det mere. Trener og 6 dager i uken, og er stort sett i bevegelse hele tiden.
har og prøvd ut en kur med testo og thai russere ? Noen som har peil på hvor lang tid dette tar og få vekk ?
beklager for dårlig formulerte spm. Men håper på noen der ute har god peil på dette!
Kom btw i garden, drar 12 januar. :) hilsen en helvetes glad kar!

felix_poker 23. oktober 2009 16:27

Innen tolvte jan skal du være kvitt alt av THC-metabolitter, så sant du har sluttet nå.

Anabole steroider aner jeg ikke hvor lenge man kan spore og ettersom vi er et rusmiddelforum og anabole steroider ikke er et rusmiddel, så anbefaler jeg deg å sjekke f. eks. steroider.net

Lykke til i garden :)

Magga 23. oktober 2009 18:21

Ja. du har rett felix. Skal sjekke ut der jeg. Tusen takk for svar! jeg ble et par kg lettere :) hehe.

Duddy 23. oktober 2009 19:45

Hei, lurer på når evt politiet/fürst kontakter en, hvis det er noe galt med prøven? Tror kanskje jeg testet positiv på kodein/morfin.

xtapolapocetl 23. oktober 2009 22:25

Sitat:

Sitat av Magga (Innlegg 1530149)
har og prøvd ut en kur med testo og thai russere ? Noen som har peil på hvor lang tid dette tar og få vekk ?

Såvidt jeg vet er det fullt lovlig å bole her til lands, så jeg kan ikke tenke meg at de sjekker etter det?

dukjærenorge 23. oktober 2009 22:32

Jeg er har lest ett sted at legen er pliktig til og gi svar hvis prøvene er positive. Tror dette gjelder snuten og!

Men jeg går og pisser i en kopp hos furst selv, og jeg har prøvd og time rusbruken ut fra
utskillelse tiden. Men det har ikke alltid funket like bra. Selv om jeg har vannet ut de prøvene
som er mest sannsynlige positive, så er jeg ganske sikker på at noen er positive.
Men det er barnevernet som har rekvirert prøvene, så vet ikke om det er samme reglene da.
Men jeg har ikke fått svar siden august, og furst gir ikke ut svarene.

Håper det finnes noen som kan gi bedre svar enn jeg ga deg!

Magga 1. november 2009 13:46

Hei. En kompis av meg som skal ta ei blodprøve nå snart. Han tok amf i går kveld, spm er. Hvor lenge sitter amfen i blodet ?
I pisset vill det vill sitte 3-4 dager ca ? noen som har peil ?

xtapolapocetl 1. november 2009 14:03

Det kan sitte alt fra et par dager opp til en uke, alt ettersom hvor mye som er inntatt. En stripe eller to en kveld vil antakelig være ute av kroppen om 3-4 dager.

Magga 1. november 2009 14:22

jaokei i blodet altså?
går det så fort ut ?

xtapolapocetl 1. november 2009 14:35

Det sitter visstnok lengre i urinen enn i blodet, mine tall gjaldt urin, beklager det. Uansett, med mindre det er en blodprøve tatt spesifikt for å sjekke etter stoffer på narkoitkalisten, vil det ikke komme opp uansett.

Magga 1. november 2009 14:43

okei. skjønner :) takker for alle svar :)

arshavin2323 1. november 2009 21:47

jeg sniffet cirkia 0,8 gram speed i løpet av helga, avsluttet på søndag klokka 19.00, jeg har ikke tatt speed siden forige sommer før jeg gjorde det i helga. Jeg skal levere urinprøve på fredag klokke 15.00 er det store sjangser for at jeg skal bli tatt?

Kraft 1. november 2009 22:22

Dersom jeg har røyket cannabis (weed/hasj) regelmessig fra 3 - 4 ganger ukentlig eller mer i over 2-3 måneder i strekk. Hvor lenge kan det da spores i urintesting fra dagen jeg slutter å røyke?

Eller for å gjøre det enklere: Dersom jeg røyker 3-4 ganger ukentlig i over 1 mnd, hvor lenge må jeg vente til det ikke kan spores på urin test?

dukjærenorge 20. november 2009 14:54

Fikk svar på urinprøvene fra de siste 4 md. i dag. Har tatt de to ganger i uken, fredag og tirsdag.
Har kun brukt rusmidler 3 dager i uken. Freag, lørdag, og tirsdag. (Fredag og tirsdag etter prøvene var levert på morgenen.) Rusmidlene jeg har brukt har vært hasj, xanor, sobril, rivotril, heroin og kokain.(Har bevisst sjekket opp hva som sitter i rett antall timer. Og ikke hatt noen bomskudd(heroin sitter lenger i kroppen da)

Har jeg vært under 60 timer til prøven skulle tas, har jeg vannet prøvene ut(drikket mye vann) først.

Alle prøvene viste seg og være negative.

Ikke bruk dette til en fasit, siden forbrenning etc varierer fra person til person.

Fornuftig 25. november 2009 08:01

Hei. Læreren min mistenkte meg for å røyke cannabis og ble tvunget til å ta pisseprøve hos barnevernet. Den var positiv siden jeg har røket det tidligere. Vil dette komme på vitnemålet? Går i 9'ende...

"Du er jo altfor ung til å røyke det - du er en gang ikke ferdig utviklet - du har enda mange år igjen til at du kan røyke det" osv, det er jeg ikke interessert i å høre. Jeg er fullt klar over hva jeg begir meg ut på og har et ganske greit forhold til hasj! :D

MasterKush 25. november 2009 10:35

Hvordan bli clean så fort som mulig
 
Jeg har røyket hasj nå så og si hver dag i 1 år, jeg har fått mye stress fra foreldre og skal nå gå på en urinprøve gjennom skolen. jeg har hele tiden nektet for mine foreldre at jeg røyker og har lyst til å bli ren så kjapt som mulig sånn at de kan tro på meg

jeg kommer også til å slutte å røyke nå, men lurer på om det er en metode som gjør at jeg kan bli ren enda fortere enn det vanligvis tar. for urinprøvene kommer til å komme ganske fort, jeg regner med at den første blir iløpet av 2-4 uker.

sist gang jeg røyket var igår, før jeg fikk beskjed om urinprøvene og før det hadde jeg ikke røyket på en liten uke.

jeg takker på forhånd for svar :)

random25880 25. november 2009 10:39

Du kan være heldig og være clean innen den tid, det går an å ta noen av pillene nevnt her, men de er ikke 100% failsafe. Det vil dog øke sjangsen din for å klare deg... Det spekuleres i at det å trene og svette mye skal kunne ha en viss innvirkning på hvor fort man blir clean, utenom det finnes det ingen andre oppskrifter.

RandomiZed 25. november 2009 10:41

Skal godt gjøres at du har det helt ute av systemet iløpet av en uke, men har selv hørt om slike mirakelkurer:

* Drikk rikelig med (appelsin)juice?
* Tren kjempemye, svett mye og drikk mye vann (dehydrer og hydrer)

..

ikke at jeg tror at noe av det fungerer.

Stickyshift 25. november 2009 10:42

Vær mye i bevegelse. Pass på å drikk masse, men ikke alt for mye, det kan være skadelig.

MasterKush 25. november 2009 10:55

Høres ut som en løsning :)
 
Sitat:

Sitat av Rottegift (Innlegg 1559309)
Du kan være heldig og være clean innen den tid, det går an å ta noen av pillene nevnt her, men de er ikke 100% failsafe. Det vil dog øke sjangsen din for å klare deg... Det spekuleres i at det å trene og svette mye skal kunne ha en viss innvirkning på hvor fort man blir clean, utenom det finnes det ingen andre oppskrifter.

hvordan kan jeg lettest få tak i disse pillene, og når bør de tas i forhold til urinprøven ?

Reply_to 25. november 2009 10:59

Tipper du kan få tak i de her:
http://www.your-onlinepharmacy.com

Har aldri bestilt noe fra der selv, vet ikke noe om pillene, så du tar de på eget ansvar uavhengig av meg.

Totoro 25. november 2009 11:02

Var i samme situasjon som deg. Måtte ta urinprøve.
Tren, svett og dehydrer deg til det uendelige. Jeg satt i badstu 4-5 ganger i uka i to uker og trente rundt en time eller to samtidig.
Drikk masse appelsinjuice de siste dagene før du skal ta urinprøven. Jeg drakk minst 4-5 liter på 2 dager.
2 uker og 4 dager etterpå, ingen spor i urinen :D
Må også fortelle at jeg såvidt klarte å avgi noe urin, ettersom jeg hadde vært på do 5 minutter før jeg ble kjørt ned. Ble overrasket.

MasterKush 25. november 2009 11:25

Sitat:

Sitat av Totoro (Innlegg 1559335)
Var i samme situasjon som deg. Måtte ta urinprøve.
Tren, svett og dehydrer deg til det uendelige. Jeg satt i badstu 4-5 ganger i uka i to uker og trente rundt en time eller to samtidig.
Drikk masse appelsinjuice de siste dagene før du skal ta urinprøven. Jeg drakk minst 4-5 liter på 2 dager.
2 uker og 4 dager etterpå, ingen spor i urinen :D
Må også fortelle at jeg såvidt klarte å avgi noe urin, ettersom jeg hadde vært på do 5 minutter før jeg ble kjørt ned. Ble overrasket.

Dette skal jeg virkelig prøve ut, har allerede drukket 1 liter appelsinjuice idag. skal fortsette å drikke 1 - 1,5 liter appelsinjuice hver dag fram til jeg må avgi urin prøve... skal også drikke mye vann for å vanne ut, og trene hvis jeg slipper ut av huset.. foreldrene mine er så geniale at de stenger meg inne i tilegg til testing og samtaler ! så livet mitt er fucked uansett

Vale 25. november 2009 11:42

Hva skjer om du bare legger kortene på bordet da? Blir folk sure da? Hvor farlig kan det være liksom? Slutt å stress, og bare ta ansvaret for det du har gjort....

Kanskje finner du trøst i denne tråden...

MasterKush 25. november 2009 12:13

Sitat:

Sitat av Vale (Innlegg 1559363)
Hva skjer om du bare legger kortene på bordet da? Blir folk sure da? Hvor farlig kan det være liksom? Slutt å stress, og bare ta ansvaret for det du har gjort....

Kanskje finner du trøst i denne tråden...

Jeg blir uansett stengt inne, men om jeg er ren kan jeg slippe ut :)

Vale 25. november 2009 12:30

Om du ikke er klar for å ta ansvaret for det du har gjort, da er du kanskje ikke klar for å røyke rev heller da? Det er ulovlig, vet du:) Og absolutt ikke for små barn...

@Norther
:) Jepps, henger litt der også ja... Du å, skjønner jeg?

random25880 25. november 2009 12:51

Vale: Det er da absolutt ikke alltid så enkelt. Samfunnet som vi kjenner det er generelt lite aksepterende når det kommer til å gjøre ting som er tabu, om det gjelder BDSM sex, hasj eller annet, lovlig eller ulovlig, og for mange, i mange situasjoner, kan dette få ganske stygge konsekvenser. Fengsel er en ting, men det å miste sikkerhetsklarering eller å få problemer med familien eller "venner" kan smake minst like ille, om ikke værre.

Og ingen av disse tingene går vekk, uansett om man er 16 eller 30 år gammel, uansett hvor moralsk riktig det er å ha smertefull sex mens man røyker en Jones...

Så, please, spar deg med slike latterlige kommentarer og moralisering, eller hold det ihvertfall til rusdebattforumet, inntil du selv er klar for å reise 70 år tilbake i tid som homofil, spradende rundt med en "jeg puler ræv" t-skjorte for å få en smakebit av hva det potensielt vil si å gå imot allmennhetens etablerte verdenssyn.

Trådstarter spurte om en ting, og da synes jeg man kan besvare den eller holde kjeft.

dukjærenorge 25. november 2009 12:54

Drikker du 1-1,5 liter vann 30 min, til en time før du pisser, vil prøvene bli ca 10-15 ganger utvannet. Dette hjelper bare hvis det er en stund siden røykinga. Har selv gjort det etter to døgn, men da hadde jeg ikke røyket mer enn ett g. Men husk at mennesker har forskjellig forbrenning og stoffskifte.

Edit: De ble negative. Falsk negative, for kreatinnivået ditt synker ved stort inntak av vann og de måler det. Men en hjemme test tror jeg ikke viser det, men det er jeg ikke sikker på.

willy 25. november 2009 14:31

eller du kan få en kompis til å pisse i en kondom å teipe den fast over utstyret dit. og ta med deg en nål eller barber blad å stikke hull i kondomet så det ser ut som det er du som pisser. men da må du vite når du skal ta urinprøva, fordi pisset kan ikke være kaldt.

Vale 25. november 2009 14:35

Sitat:

Sitat av Rottegift (Innlegg 1559417)
Vale: Det er da absolutt ikke alltid så enkelt. Samfunnet som vi kjenner det er generelt lite aksepterende når det kommer til å gjøre ting som er tabu, om det gjelder BDSM sex, hasj eller annet, lovlig eller ulovlig, og for mange, i mange situasjoner, kan dette få ganske stygge konsekvenser. Fengsel er en ting, men det å miste sikkerhetsklarering eller å få problemer med familien eller "venner" kan smake minst like ille, om ikke værre.

Og ingen av disse tingene går vekk, uansett om man er 16 eller 30 år gammel, uansett hvor moralsk riktig det er å ha smertefull sex mens man røyker en Jones...

Så, please, spar deg med slike latterlige kommentarer og moralisering, eller hold det ihvertfall til rusdebattforumet, inntil du selv er klar for å reise 70 år tilbake i tid som homofil, spradende rundt med en "jeg puler ræv" t-skjorte for å få en smakebit av hva det potensielt vil si å gå imot allmennhetens etablerte verdenssyn.

Trådstarter spurte om en ting, og da synes jeg man kan besvare den eller holde kjeft.

Jeg besvarte spørsmålet til trådstarter ved å vise til at man faktisk er ansvarlig for sine handlinger, og hvis man ikke liker tanken på konsekvensene av å bli tatt, syns jeg faktisk man kan la vær å bruke hasj. Jeg liker tanken om at mennesker skal få gjøre som de vil med eget liv, men samfunnet har nå en gang diverse lover og regler. Dette må alle være oppmerksom på:) Det er rett og slett en risiko man tar.

Ble du provosert av det, så er det ditt problem;)

tafsern 25. november 2009 14:49

Sitat:

Sitat av Vale (Innlegg 1559514)
Jeg besvarte spørsmålet til trådstarter ved å vise til at man faktisk er ansvarlig for sine handlinger, og hvis man ikke liker tanken på konsekvensene av å bli tatt, syns jeg faktisk man kan la vær å bruke hasj. Jeg liker tanken om at mennesker skal få gjøre som de vil med eget liv, men samfunnet har nå en gang diverse lover og regler. Dette må alle være oppmerksom på:) Det er rett og slett en risiko man tar.

Ble du provosert av det, så er det ditt problem;)

Jeg beklager, men en moralpreken virker like effektivt som en våt sokk. Du forstår, lover og regler er ikke bygget på ALLES syn om hvordan ting i dette samfunnet skal være.

Så klart innebærer det en viss risiko å bryte en lov, men det betyr ikke at loven i seg selv er så forbasket bra.

Og med mindre du snakker til et barn, så tror jeg trådstarter forstår hva som er rett og galt, og hvordan lover og regler i samfunnet fungerer.

Og at lovene for f eks cannabis er på jordet, det er et faktum fler og fler mennesker ser. :)

moret 25. november 2009 14:57

du får jogge på stedet, ta armhevninger og situps+++ finn noe svære greier du kan løfte eller noe. siden du ikke får lov til å gå ut.
og drikk shitloads.

håper du klarer deg=)

DfenZ 25. november 2009 15:15

Sitat:

Sitat av Fornuftig (Innlegg 1559271)
Hei. Læreren min mistenkte meg for å røyke cannabis og ble tvunget til å ta pisseprøve hos barnevernet. Den var positiv siden jeg har røket det tidligere. Vil dette komme på vitnemålet? Går i 9'ende...

"Du er jo altfor ung til å røyke det - du er en gang ikke ferdig utviklet - du har enda mange år igjen til at du kan røyke det" osv, det er jeg ikke interessert i å høre. Jeg er fullt klar over hva jeg begir meg ut på og har et ganske greit forhold til hasj! :D

Tror heller dette kan komme på rullebladet enn på vitnemålet ditt.

Reply_to 25. november 2009 15:26

Sitat:

Sitat av Fornuftig (Innlegg 1559271)
Hei. Læreren min mistenkte meg for å røyke cannabis og ble tvunget til å ta pisseprøve hos barnevernet. Den var positiv siden jeg har røket det tidligere. Vil dette komme på vitnemålet? Går i 9'ende...

"Du er jo altfor ung til å røyke det - du er en gang ikke ferdig utviklet - du har enda mange år igjen til at du kan røyke det" osv, det er jeg ikke interessert i å høre. Jeg er fullt klar over hva jeg begir meg ut på og har et ganske greit forhold til hasj! :D

Er du 15 så kommer det på rullebladet vist du blir ilagt straff, vist du ikke straffes kommer det ikke på rullebladet. På vitnemålet kommer det ikke...

Vist du røkte på skolen vil du mest sannsynlig få nedsatt orden/oppførsel.

Du kan lese denne for mer utfyllende informasjon:
http://www.ung.no/oss/lovogrett/rull/12661.html

Vær obs på at linken er over ett år gammel, så kan hende alt ikke er å gå god for.

Vale 25. november 2009 15:48

Sitat:

Sitat av tafsern (Innlegg 1559531)
Jeg beklager, men en moralpreken virker like effektivt som en våt sokk. Du forstår, lover og regler er ikke bygget på ALLES syn om hvordan ting i dette samfunnet skal være.

Så klart innebærer det en viss risiko å bryte en lov, men det betyr ikke at loven i seg selv er så forbasket bra.

Og med mindre du snakker til et barn, så tror jeg trådstarter forstår hva som er rett og galt, og hvordan lover og regler i samfunnet fungerer.

Og at lovene for f eks cannabis er på jordet, det er et faktum fler og fler mennesker ser. :)

Det handler ikke om å gi moralpreken, men om å ha to tanker i hodet samtidig. Beklager om jeg gir inntrykk av å fortelle andre hva som er rett og galt. Dette er mine syn jeg deler...

Jeg er enig i at lover og regler ikke passer for alle til enhver tid, men jeg konstanterer at de er der. Og når jeg handler brunt og røyker en rev, så er jeg klar over konsekvensene av å bli tatt. Det er er risiko jeg må ta. Det er det jeg påpeker til trådstarter. Jeg aner ikke hvordan han skal bli gå fri fra den prøva. Men jeg oppfordrer han til å prøve alle rådene som dukker opp i tråden her, og jeg ønsker ham lykke til! Gi en rapport når du vet resultatet da:)

Vi kan også enes om at lovgivningen på området nok er klar for en revurdering. Femti år med feilslått politikk på området absolutt tas tak i! Men det tar vi i en annen tråd...

Det var du som tok opp dette med alder. Jeg mener at barn og unge kanskje skal være litt forsiktig med slikt. 15-16 er kanskje litt for ungt? Jeg var selv i den alderen da jeg begynte, faktisk, så jeg skal ikke si noe:) Men når jeg ser tilbake på det nå, kunne jeg nok ventet i ett par år. Blitt litt mer moden i hodet, om du skjønner. Jeg tenkte ikke konsekvenser på den tida. Var stor i kjeften og røyka overalt. Når jeg i tillegg kledde meg "unormalt" i forhold til resten i det lille bygdesamfunnet jeg bodde i, var det bare flaks at onkel blå ikke kom. Men ryktene florerte, og etterhvert så fant jeg ut at det var best om jeg fortalte det til mine foreldre før noen andre gjorde det:) Og de ble jo drittsure så klart, selv om mistankene hadde vært der en stund. Jeg ble så stengt inn på kottet i en måned, og etter noen formaninger var alt greit liksom. Alt var normalt og jeg vokste nok litt på det tror jeg:)
Skle litt ut nå kanskje, men poenget er at det kanskje er like greit at foreldre vet vet sånt? Hva kan de gjøre liksom?

Slapshox 25. november 2009 15:49

Kun ren spekulasjon, men vil det ikke hjelpe å spise mye og? Da får kroppen mer stoff det kan skille ut THC-en i. Eller?

Burleson 11. desember 2009 18:03

Heisann!

Jeg har et spørsmål, jeg og en kompis satt og diskuterte på skolen idag. Vi har en kompis som pisser for THC men som også bruker anabole steroider (Dianabol, deca og testosteron) Han tror at testosteronen vil gjøre at urin blir fortere ren, dette tror jeg faktisk den kan ligge noe i, jeg tror nemlig det testosteron øker stoffskiftet i kroppen som igjen da fører til at THC'n forsvinner fortere.

Noen som vet/ har formeninger om dette?

Tom10000my 11. desember 2009 20:09

Kan jeg bare slenge inn et spørsmål?
Sånn pisseprøve/ blodprøve når tar man det, dukker bare politiet opp sånn random på oss forskjellige personer?
Hva skjer hvis man blir tatt av å røyke hasj?

Burleson 12. desember 2009 02:39

Sitat:

Sitat av Tom10000my (Innlegg 1575101)
Kan jeg bare slenge inn et spørsmål?
Sånn pisseprøve/ blodprøve når tar man det, dukker bare politiet opp sånn random på oss forskjellige personer?
Hva skjer hvis man blir tatt av å røyke hasj?

Jeg og en kompis ble tatt for 2 måneder siden, vi satt i en bil der de visste det ble solgt hasj i området så kom de og ville ransøke oss, så fant de long papers i lomma på kameraten min så ble vi tatt håndjern på, rett bak i bilen å ut på stasjonen der vi måtte avlegge pisseprøve

Sitat:

Sitat av Burleson (Innlegg 1575487)
Jeg og en kompis ble tatt for 2 måneder siden, vi satt i en bil der de visste det ble solgt hasj i området så kom de og ville ransøke oss, så fant de long papers i lomma på kameraten min så ble vi tatt håndjern på, rett bak i bilen å ut på stasjonen der vi måtte avlegge pisseprøve

, Vi pisset positvt begge to, så dro de hjem til foreldrene våres på rommene våres å hadde det de kalte for "liten razzia" som inkluderte 3 snuter å 2 hunder. Skal også legges til at de ødela to x-box spill!
Så kom de tilbake på stasjonen etter vi hadde sutte i glattcelle en god stund, noe som var ballekjedelig fikk vi gå me varsel om at vi kom til å motta forelegg, og få det på rullebladet. To uker senere kom et forelegg på 3


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 00:22.