' freak.no - Voltaren
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Rus på legemidler (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=192)
-   -   Voltaren (https://freak.no/forum/showthread.php?t=164850)

Sturlavsson 2. september 2010 13:36

Voltaren
 
I dag gikk jeg og hentet en pakke med voltaren, det er piller om leddsmerter, febernedsettende og betennelse. Men jeg fikk jøvla mange, så lurte på om dere vet noen om jeg kan ta 10 stykker og få noen rus, eller om det er mulig å ekstraktere noe fra de som gør dagen litt morsommere?

AtXbYeA 2. september 2010 13:58

Du kan ta en stykk og dø, ifølge pakningsvedlegget (som forøvrig er ca en million sider).

Så kos deg med 10stk, skriv en magisk tripprapport fra andre siden.

eXtazeh 2. september 2010 13:58

Dette legemiddelet gir ingen rus aleine. Det eneste du vil få ut av så mange piller på en gang er mange bivirkninger som: svekket hukommelse, desorientering, søvnløshet, irritabilitet, kramper, depresjon, angst, mareritt, tremor, psykotiske, forstyrrelser, meningitt (hjernehinnebetennelse), synsforstyrrelser, tåkesyn, redusert hørsel, tinnitus (øresus/piping i øret) samt smaksforstyrrelser.


Kilde: http://www.rustelefonen.no/index.php...svar&Itemid=26

paragone 2. september 2010 13:58

Nei, voltaren er ikke noe å ruse seg på.

Nath 2. september 2010 14:01

Søk det opp på www.felleskatalogen.no :)

doctor 2. september 2010 14:19

Tror du skal droppe det der - null rus og j.... vondt i magen er det du ender opp med.

itchytrigga2 2. september 2010 15:36

Voltaren er noe leger dessverre er ivrige til å skrive ut. En liten titt på pakningsvedlegget burde få en alarmklokke til å ringe. Med så mange bivirkninger burde det vært bannlyst for lenge siden. Og nei absolutt ingen ruseffekt.

Totskalle 2. september 2010 15:40

Som alle andre har sagt, du får ingen rus ene og alene på diclofenac. Det er foreløpig heller ikke bevist at diclofenac kan potensere andre kjente legemidler, ikke alkohol en gang. Ikke ta 10stk, maksimalt anbefalt døgndose er på 150mg (3 doser) og skal helst ikke overskride 2 dager i strekk.

waf 2. september 2010 15:58

Har erfaring med Voltaren, det er bare noe som fjerner smerten og gir deg mageproblemer - ikke noe rusmiddel på noen måte.

Gesel 2. september 2010 17:12

Hadde så kraftig halsbetennelse/hovne mandler for et par år siden at jeg ikke klarte å svelge tabletter for å dempe feberen.. Fikk da Voltaren stikkpiller.. Eneste jeg fikk var sykt vondt i rassen, ingen rus på noen som helst måte :P

A&E 13. september 2010 02:42

Voltaren=dritt. Selve stoffet diclophenac får man reseptfritt på apoteket, dog i tabletter som bare er 1/4 så sterke som de du får på resept. Jeg fikk det seinest i sommer mot betennelse. Bare bivirkninger, null virkning. Var bare sur i magen til tusen, så jeg spiste mye syrenøytraliserende for å si det mildt. Kan tenke meg det gjorde vondt å få opp i rasstuten ja! Fy faen!

Det finnes langt bedre saker der ute.

vedinhio 13. september 2010 02:44

Du kan ta 2 voltaren og et par pils, da kommer det til å gå litt rundt i hodet ditt. Ikke så ille egentlig.

Lanjelin 13. september 2010 07:18

Nyresvikt -> Smerterus... Enjoy

exocytose 13. september 2010 08:38

Sitat:

Sitat av vedinhio (Innlegg 1824133)
Du kan ta 2 voltaren og et par pils, da kommer det til å gå litt rundt i hodet ditt. Ikke så ille egentlig.

Det er pilsen som får det til å gå rundt i hodet ditt. Voltaren gir INGEN ruseffekt, det er et NSAID i samme gruppe som ibuprofen og acetylsalisylsyre (Aspirin) og vil ikke bidra med annet enn å gi deg magesår ved hyppig og eller stort bruk, som f.eks. hvis du tror det bare er å hive innpå for å få rus.

Chang 2. november 2010 16:46

Har hørt at de som bruker Voltaren bruker det sammen med andre sterke medisiner og at Voltarenen får det andre stoffet til å gå raskere rundt i kroppen? Jeg har selv noen Voltaren 100mg med de er godt ut på dato 2008 spiller det noen rolle?

chemal88 5. november 2010 21:27

voltaren er kun mildt smertestillende, booster ikke andre stoffer mer enn en ibux. tror ikke datoen har så mye å si. kan kanskje virke litt svakere.


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 17:13.