' freak.no - Groguide
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Dyrking (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=233)
-   -   Groguide (https://freak.no/forum/showthread.php?t=80119)

Atilla-Apati 6. april 2009 01:11

Hei, skal sette i gang med et innendørs prosjekt! Med en grow box "http://www.stealthhydroponics.com/product.php?xProd=2" Har tenkt å starte med 3planter av strain lowryder 2. Noen tips? Dette blir første plante prosjektet så trenger hjelp^^

LoveToGrow 6. april 2009 10:34

Sitat:

Sitat av Ed. munch (Innlegg 1380711)
hei.

Hvordan ville det at grorommet er nymalt, evnt. påvirke klimaet til mine planter? nymalt vil si, har stått å tørket i to-tre dager. malingen har en generell tørketid på 48 t.

Så lenge malingen er tørket og du har luftet godt, skal det ikke være noe problem=)

Sitat:

Sitat av RESpekt (Innlegg 1382351)
Sant sant Dude.. faktisk har jeg blitt bitt av den basillen med opplegget rundt. Samme hva man får frem. Men back to point. Første gang jeg har brukt "superior genetics", og klart å få "decent dank" ut av det. Derfor vært litt her og der;)..

Tro meg,. sluttproduktet utklasserte alle mine fordommer om at jeg ikke hadde evner til det. Alle har det for f..., Bare å yte litt dedikasjon slik at man sitter igjen med Class A+++ weed. Men ikke nok med det, vi har jo for f..., et utvalg av utallige arter å plukke fra:D Den som kunne levd i tusen år, bare for å utnytte mulighetene as;)..

vel på tide å vise hva jeg har holdt på medi vedlegget:)

Trudde at de modningstegna var en "precursor" for en eventuell råte i oppsamlings hårene i calyxene:P.. Men men, live and learn..

Meget fin planten du har der=) Aldri prøvd Superior Genetics, men kan vel nå si at det ser ut som suksess..

Sitat:

Sitat av Atilla-Apati (Innlegg 1384592)
Hei, skal sette i gang med et innendørs prosjekt! Med en grow box "http://www.stealthhydroponics.com/product.php?xProd=2" Har tenkt å starte med 3planter av strain lowryder 2. Noen tips? Dette blir første plante prosjektet så trenger hjelp^^

Blir vanskelig å komme med noe serlig tips, om du ikke forteller litt om oppsettet ditt.. Hvilke lampe du bruker, hvilken medium(jord, vann, leca) osv. Lykke til!

utidetfri 6. april 2009 11:08

Har funnet tre forskjelliger strains jeg har tro på:

Big Bad John auto flowering
Long John Silver auto flowering
Stuporsonic

Det jeg håper på er å sette disse inne og plante dem ut i skogen når de er unge, lage en liten åker til dem inne i skogen. Tenker å bruke vanlig plantejord jeg har kjøpt på butikken. Trenger jeg noe mer?

Håper dem kan "kolonisere" ett område langt fra folk inne i skogen.

Går dette ann? At man lager ett område med mange planter og bare lar det gro av seg selv (helst år etter år). Tenk deg en stor selvproduserende åker med pot da, er dette bare en "pipedream" ?

mentalmelt 9. april 2009 13:50

Det skal jo teoretisk sett være mulig hvis man utvikler en strain som gjennom en norsk sommer klarer å produsere frø som ikke bare er spiringsdyktige, men som også tåler å ligge nedfrosset i flere måneder uten å ta skade av det. Hittil tror jeg ingen har klart dette. Isåfal ville vi jo allerede hatt cannabis som en naturlig del av den norske flora.

For å klare det bør du nok begynne med å sette deg inn i breeding, hvordan man gradvis kan tilpasse strains til sine behov, og gi dem gunstige genetiske egenskaper fra andre strains.

GreenMan 12. april 2009 15:51

Hva med tørking?
 
Hepp folkens.

Lurer litt på tørking av urten, har noen erfaring med å bruke sopptørkere med cannabis?

>Sopptørker<

utidetfri 12. april 2009 20:01

@mentalmelt

Har dessverre ikke resussrser til å sette meg inn i breeding i praksis, men regner med dette skal bli en fin "oneshot".
Har gått for Stuporsonic og AK 47.

spongenova 18. april 2009 08:29

Hei! Holder på å skal ta stiklinger her, men var litt usikker på hvor lenge de skal stå under 18/6
Tenkte først på en uke, men har hørt at man kan sette de rett under 12/12
Stemmer det? eller bør de få litt lengde før man blomstrer de

utidetfri 18. april 2009 15:06

Våren er endelig her !

Planter spirer villig og snart har jeg mine etterlengtede frø i hånda. Disse skal brukes til utegrowing:) Men jeg har vært lur og funnet ett stille utilgjenglig sted i skogen som jeg overvåker og sjekker ut på forskjellige tider av døgnet :) Tar selvsagt forskjellige stier inn dit hver gang slik at jeg ikke lager ett tråkk.
Dette dreier seg om furuskog m spredte myrområder og mye hjort.

Kommer til å ta med egen jord, gjødsel og kalk (nåleskog er som kjent sur).

Har tenkt å surre fiskeline som ett gjerde rundt stedet mitt når plantene er ute (de startes inne). Vil dette hindre hjort?

AK47 og stuporsonic er ikke autoblomstrende da jeg tror det kan gå såvidt utifra spesifikasjonene gitt av frøbankene.

53-63 dager blomstringstid på AK47 og 45-50 dager blomstringstid på stuporsonic.

Som kjent er høstjevndøgn 20-22 september ca. Da er det 12 timer lys og 12 timer mørke. Så la oss si at de begynner å blomstre da. Da er begge to ferdige mellom begynnelsen av november til midten av november.

Klimaet her hvor jeg bor har ingen frostnetter eller snø før januar/februar.

Dette kan bli spennede. Noen som har noen tips (da basert på erfaring)

LoveToGrow 20. april 2009 11:51

Sitat:

Sitat av spongenova (Innlegg 1391830)
Hei! Holder på å skal ta stiklinger her, men var litt usikker på hvor lenge de skal stå under 18/6
Tenkte først på en uke, men har hørt at man kan sette de rett under 12/12
Stemmer det? eller bør de få litt lengde før man blomstrer de

Hei, nei den informasjonen er feil, de skal stå minimum 18/6, men helst 24/0. Blir stiklingene satt under 12/12 vil de blomstre, noe jeg regner med ikke var meningen med å ta stiklinger;)

Stiklingene må hvertfall ha satt røtter i den potta den skal gro i, og er det en Indica dominant plante burde den absolutt få stå i vegfase en 3-6 ukers tid. Er den en veldig Sativa dominerende plante kan den settes i blomst når røttene har tatt feste i potta=)

Lykke til mann

utidetfri 20. april 2009 13:24

Stuporsonicfrøene kom idag. Satte dem 0.5 cm ned i jord i spirepotter av plast m plastfolie over seg. 30 cm over pottene har jeg en 40W vanlig. De står i varmt rom )ca20+ grader.

Nå er det vel bare å vente å se da.

LoveToGrow 21. april 2009 10:44

Sitat:

Sitat av utidetfri (Innlegg 1393109)
Stuporsonicfrøene kom idag. Satte dem 0.5 cm ned i jord i spirepotter av plast m plastfolie over seg. 30 cm over pottene har jeg en 40W vanlig. De står i varmt rom )ca20+ grader.

Nå er det vel bare å vente å se da.

Om du har fint vær, ville sikkert vinduskarmen vært bedre enn en 40W lampe... Men ellers... ja bare å vente=)

utidetfri 21. april 2009 13:30

Takk for tipset. Nå står de i vinduskarmen i solskinnet. Hvor fuktig skal jorda være?
Nå er den ganske dyvåt, tenkte det var lurt å begynne med litt mye fuktighet. . . eller?

agalloch 21. april 2009 15:51

Hvilke konsekvenser kan det få for gresset dersom man pakker inn nyhøstede buds i en godt forseglet pakke? Noen fare for mugg pga. fuktighet, e.l.?

utidetfri 21. april 2009 17:21

@agalloch
Det er en sikker måte å få budsa til å mugne på.
Google "curing cannabis" eller kansje noen her har tips:=)

LoveToGrow 22. april 2009 14:34

Sitat:

Sitat av utidetfri (Innlegg 1393713)
Takk for tipset. Nå står de i vinduskarmen i solskinnet. Hvor fuktig skal jorda være?
Nå er den ganske dyvåt, tenkte det var lurt å begynne med litt mye fuktighet. . . eller?

Hvis de enda er frø, er det helt klart best at jorden er veldig fuktig, men når de spirer og har fått et par sett med blader, kan det være lurt å la de øverste 2-4 cm av jorden få tørke ut mellom vanning.

p0ffski 23. april 2009 16:30

Hei igjen LTG og alle sammen! Kan noen svare meg på en sak? Hvor lenge må frø tørke før man planter de? Fra de høstet fra planten??

Bonggass 23. april 2009 16:37

Noen som har erfaring med cropshop/hempster?

El MunchoGrande 24. april 2009 03:01

cropshop gutta hooker deg opp ;) hehe litt varierende om dem har åpent når dem skal, virker som det er litt laidback stil i forhold til de tidene som står på døra;)
men de har alt fra jord og potter, hydrosystemer, dyrketelt osv til rullepapir og cleareyes :D

har selv kjøpt lampa mi og alt av næring og sånn jeg trengte til mitt lille miniprosjekt i skapet, og fikk en ganske mye bedre deal enn det scorpius kunne gi meg i hvertfall..

mentalmelt 24. april 2009 03:25

Har gode erfaringer med Cropshop selv. De var alltid svært hjelpsomme og interesserte i hva jeg holdt på med, noe som er et stort pluss i boka mi ihvertfall.

I tillegg har de så lenge jeg har kjent dem allltid hatt mye bra utstyr, og helt kurante priser. Noen ytterst få sjapper liker jeg rett og slett å ha et kundeforhold til, og Cropshop er en slik sjappe..

utidetfri 25. april 2009 01:06

Hey lovetogrow!
enkelt spørsmål:
satte frøene i jorda som beskrevet tidligere. Men det har ennå ikke kommet opp noen spirer.
Det blir ett lite lag med "dugg" under plastfolien, så det er fuktig. Hvor lang tid tar det før frøene spirer.
Satte dem 20 / 4 (hehe) nå er det 25... ingen av totalt 17 frø har så langt kommet opp.

Hvor lang tid tar det før spirene kommer?

Er jeg bare utålmodig?

Kan jeg "kikke" ned i jorda med et lite miniredskap, eller er det dumt?

Føler meg skikkelig noob her. :)

phyton 2. mai 2009 17:26

kan ta opp til 2 uker,hvilken strain er det du har?

vakleif 2. mai 2009 17:39

Hei igjen LTG, nå har chronic hazene og wild thailanden vært i blomst i litt over 2 mnd :) Litt skuffet over hvordan jeg stelte med Chronic hazene, vil ikke anbefale å toppe denne planten for mye :s Wild Thilanden derimot, ren sativa plante, likte veldig godt å bli toppet flere ganger. Har ca 15 "stammer" med kraftige blomster. Sativaen regner jeg med må stå 1 mnd etter jeg høster chronic hazene. Skal til å høste dem snart. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder før jeg høster. trikomene er blitt litt "blurry" og noen er enda melkehvite, i 100x mikroskop ser det ut som fine sopper ;) men planen var å vente til trikomene har blitt litt røbrune :)
har du noen prosjekter for tiden ltg? Utesesong nå, så tenkte også på å regenerere plantene ute i skogen :-D

Raggaman 3. mai 2009 19:22

Jeg fikk høre noen skryte av plantene sine idag.

Han sa at plantene var blitt så høye at toppene hang i bue nedover (mot gulvet).

I min bok høres dette ut som mishandling av plantene. kan det være bullshit? Han sa også at det var "vanlig" å klippe av toppene hvis man ville ha større buds på sidene. stemmer dette?

Bonggass 3. mai 2009 19:42

Buds kan bli så store at de ikke greier å holde seg oppe, ja. Særlig hvis han har vært sparsom med "vinden" og stammen er tynn.

mentalmelt 3. mai 2009 19:42

Man kan fint gi plantene en forsiktig knekk eller binde dem ned hvis de blir for høye, uten at de tar skade av det. Det er også helt normalt å klippe av toppen på en plante for å oppmuntre en mer buskete vekst.

utidetfri 4. mai 2009 02:01

Sitat:

Sitat av phyton (Innlegg 1400417)
kan ta opp til 2 uker,hvilken strain er det du har?

Stuporsonic fra Sagarmatha Seeds. Ingen spirte, sendte epost til produsent og nettbutikk. Fikk overraskende raskt og profesjonelt svar. De sender nye, eller noen andre frø - så da gikk jeg for feminiserte Kwik Kali og Matanuska Tundra istedet. Her blir sommeren lang og god og høsten mildt og snill. Amen.

utidetfri 4. mai 2009 02:02

Noen som har tips på herding av planter. ? skal jeg sette de rett fra spireskapet og ut i skauen eller skal jeg ta overgangen gradvis og isåfall hvordan?

japps 6. mai 2009 02:40

hei. noen som har noen bilder av superskunk og white widow på rundt 14 dager ++ ?

Straniel91 6. mai 2009 03:01

Hvis jeg har i alt 4 planter som blir ca 1 meter, hvor mange gram tror dere jeg har når alt er innhøstet og klart til å røykes?

Hvor kan jeg kjøpe den næringen plantene trenger, og den beste jordblandingen?

Hvor mye vil alt kosten for at jeg kan røyke 4 planter om 7-9 mnd.? hehe

mentalmelt 6. mai 2009 03:35

Det finnes ikke noe standard regnestykke for hvor mye 4 planter gir. Resultatet avhenger av hvor mye tid og penger du bruker på prosjektet, altså hvor flink du er til å passe på plantene, og ikke minst hvor gode lysforhold de får.

Om du bruker 1000 spenn eller 10.000, så får du uansett sånn ca det du betaler for i form av kvalitet og kvantitet. Men det avhenger som sagt også helt og holdent av innsatsen du legger i det.

japps 6. mai 2009 12:56

tror det blir rundt 60-80g av 1 plante.
næring får du kjøpt på bamboolt.com, weedshop.no osv.

the captain 6. mai 2009 16:16

Sitat:

Sitat av Straniel91 (Innlegg 1402944)
Hvis jeg har i alt 4 planter som blir ca 1 meter, hvor mange gram tror dere jeg har når alt er innhøstet og klart til å røykes?

Hvor kan jeg kjøpe den næringen plantene trenger, og den beste jordblandingen?

Hvor mye vil alt kosten for at jeg kan røyke 4 planter om 7-9 mnd.? hehe

Lys er en viktig ting hvertfall, må ha lys med mye lumens, hps lamper er å anbefale.
Viktig å passe på at det ikke blir for varmt, ventilasjon hjelper mot det.
Luftfuktighet, og næring er også noe du må passe på. Både gjødsel og co2 tilførsel.
Lurt å blomstre plantene litt tidlig siden de bare skal bli 1m, ellers har du fort ett problem når de begynner å vokse som besatt under blomstringen. Men skulle de bli for store er det bare å binde de ned, slik at de ikke blir stekt av varmen i lyset.

Kommer også ann på hvor stor plass du har tilgjengelig til dyrking.
Også viktig at det er helt lystett der du har plantene under blomstring, ellers forstyrrer du plantene og du ender opp med dårlige planter og sjansen for tvekjønnete planter stiger.
Må også huske å fjerne hanplanter så fort du ser dem.


Finn en strain som passer til ditt opplegg, det bør være en indica dominert strain, en sativa skal du få problemer med å holde under 1m.

Hvor mye du får kan ingen fortelle deg, men med en god strain, rikelig med lys, god plass pr. plante og timer med lesing om dyrking, skal det ikke være noe problem å få over 100g.

Men første gang går sjeldent alt helt etter læreboken, så ville ikke forventet noe særlig, og heller ta det som en bonus hvis det går bra.

Lykke til!

Straniel91 6. mai 2009 16:19

hvordan næring burde jeg kjøpe for dyrking inne?

Straniel91 6. mai 2009 16:31

noen som er keene på å si hva som er best å bruke til dyrking?
- lamper/pærer
- næring
- luftfilter
- vifte

Hvilkene frø gir best THC?

Hvor mye må jeg ut med for å ha et ferdig dyrkerom til 4 planter om gangen? (to rom, blomstringsrom og spirerom)

Quetzalcoatl 6. mai 2009 20:56

Sitat:

Sitat av japps (Innlegg 1403039)
tror det blir rundt 60-80g av 1 plante.
næring får du kjøpt på bamboolt.com, weedshop.no osv.

Det er som sagt ikke noe fasit på det. Du kan få alt fra 5gram møkka vare til halvkilo potent vare. Kommer alt an på strain og dyrkeutstyr (lys, vifte, ph, temp, utlufting osv).

Straniel91 6. mai 2009 22:14

nå tenker jeg hvis jeg har riktig utstyr (næring,vifte,luftfilter,lamper,tett rom osv...) Hvor mange gram sitter jeg med da?

mentalmelt 6. mai 2009 22:40

:\

Som sagt, du kan ikke basere resultatet utelukkende på hva du har av utstyr. Det er heller ikke noe utstyr som er "best". Det er hundrevis av forskjellige teknikker og metoder du kan bruke innen cannabiskultivasjon, og hva som er bra for akkurat deg avhenger først og fremst av kunnskapsnivået ditt, noe som forøvrig ser ut til å kunne trenge en grundig oppgradering før du setter i gang med noe.


Begynn å les deg opp, kjøp gjerne en skikkelig bok om temaet, så vil sjansen din for å oppnå gode resultater øke betraktelig. Virkelig flinke growers får gjerne rundt 1 gram per watt. Nybegynnere må regne med kanskje halvparten, men dette er veldig løse tall, og absolutt ikke noen fasit.

Straniel91 7. mai 2009 01:39

jeg hardyrka en del, tror jeg bare utrykker meg feil:P
men ok, kjønner...

Quetzalcoatl 7. mai 2009 11:07

Dyrkehåndboka du finner på Norcan er ganske fin da, så den kan jeg sterkt anbefale. 80-og-ett-eller-anna sider med knallbra lesestoff. Ta deg tid og les den sakte. Finner du ord eller forklaringer du ikke forstår, så er det veldig høvelig og bruke google.

Dyrkehåndboka skrevet av Eirik

sykofant 7. mai 2009 15:34

Har et nube spm her...

Har tenk litt på å plante noen veninner ute i det fri, ved et jorde, gjemt litt i en lysning i en liten skog, altså et sted hvor folk aldri er.

Vis jeg tar med 50liter blomsterjord, litt gjødsel mm nå i mai måned og lager et lite blomsterbedd på dette stedet og bare dytter en del frø ned i jorda, vil dette spire da?
Og vis det spirer, kan jeg røyke hun i slutten av sommer?

Hørt litt om folk som planter cannabis her og der i byer, uten for politistasjoner mm og det spirer, så det burde vel gå?

utidetfri 8. mai 2009 20:39

@sykofant
Du MÅ spire frøene i bomullsdotter med vann. Deretter lager du ett lite skap med tre 11W sparepærer og vokser dem der klint opptil pærene i to uker (eller til de har fått tre bladsett + ). Deretter setter du dem ut på plassen din. Vanner der og ikke mints gjødsler.
Bruk strains som er kjappe eller autoblomstrende (autoflowering).
Deretter håper du på en god og lang sommer. Det gjør jeg.

Husk at bruker du en strain som tar for lang tid vil det ikke gå garantert.

Du må beskytte plantene mot snegler, vilt og folk og annen utyske.

Jeg har akkurat plantet ut min lille "pilotplante" som har fått sitt andre bladsett. Jeg satte den ut litt tidlig for å se hva slags farer som lurer for en liten spire. Husk alle i skogen vil ha pot så pass på.

sykofant 8. mai 2009 22:25

er det jeg helst vil slippe, å spire dem først, ingen vei utenom ?
Tenkte jeg bruker den russiske planten som vistnok blomstrer ganske fort og er vant til det miljøet som er her i norge.
Selvfølgelig beskytter jeg barna mine mot stygge svarte snegler, hater de...
Tenkt litt på at det kanskje kan være lurt med hønsenetting eller lignendes over plantene også.
vanne må jeg vel bare vis det går lengre tider uten regnvær ? eller må jeg passe på å vanne litt hver dag?
Ang gjødsel, holder det å gjødsle en gang? eller må jeg gjøre dette flere ganger, isåfall, hvor ofte?

Lykke til med pilotplanten din ;) du får si ifra vis den blir spist opp eller noe sånt :)

RESpekt 9. mai 2009 18:11

[quote=sykofant;1404993]er det jeg helst vil slippe, å spire dem først, ingen vei utenom ?
Tenkte jeg bruker den russiske planten som vistnok blomstrer ganske fort og er vant til det miljøet som er her i norge.
QUOTE]

Gå for versjon # 2 av low ryderen. Kryssa med AK-47. Jorge cervantes( kjent dude på området ) er sitert på at " this is the plant I been looking for the last 25 years" samt at han har gitt den "two thumbs up"..

Fordelene med den siste versjon? Større avkastning generelt enn tidligere, opp til 25g, mot tidligere tja, lavt hvertfall. Eneste som er ++++ å tenke på er at i de 3-4 første ukene må enn passe godt på de, siden den er auto-blomstrendes. Etter det er det maks 6 uker igjen og enn kan høste gode buds

luulz 10. mai 2009 23:22

Hei

tenkte jeg skulle begynne å dyrke, men siden sjangsene for at frøende blir stoppet i tollen er som de er, så lurte jeg på om noen visste om noen planter som ligner på cannbisplanten? Altså ikke fysisk, men lik når det gjelder dyrkemetoden. Så jeg liksom kan prøve en tur hjemme, uten å være redd for å bli busta.

Takk.

RESpekt 11. mai 2009 17:47

Sitat:

Sitat av luulz (Innlegg 1406190)
Hei

tenkte jeg skulle begynne å dyrke, men siden sjangsene for at frøende blir stoppet i tollen er som de er, så lurte jeg på om noen visste om noen planter som ligner på cannbisplanten? Altså ikke fysisk, men lik når det gjelder dyrkemetoden. Så jeg liksom kan prøve en tur hjemme, uten å være redd for å bli busta.

Takk.

Tomater. Ligner sikkert ikke men har samme vekstforløp som cannabis planten. Uansett hvis ikke den tilfredsstiller så har cannabis sativa/indica/ruderalis opp til 55 forskjellige "søsken" i slekten sin...

mentalmelt 12. mai 2009 01:45

Sitat:

Sitat av RESpekt (Innlegg 1406762)
Uansett hvis ikke den tilfredsstiller så har cannabis sativa/indica/ruderalis opp til 55 forskjellige "søsken" i slekten sin...

Cannabis Sativa er faktisk ansett av mange for å være den eneste arten i cannabis-slekten. Cannabis Indica og Cannabis Ruderalis anses av disse som underarter av Cannabis Sativa. Andre igjen anser dem som tre forskjellige arter, men det er fortsatt ganske langt fra 55 =)

RESpekt 12. mai 2009 15:04

Det kom kanskje "litt" feil ut det der. Mente 55 forskjellige varianter/søsken. Correct me if im wrong her men familien "cannabaceae" som cannabis er den del av med sine forskjellige avarter/varianter( ruderalis, indica, sativa, afghanica, kafiristanica etc, ) blir jo og regne som en del av familien. Selv om det er kun sativa-familien som innehar psykoaktive egenskaper.

Så alle andre planter i cannabaceae familien, som cannabis sativa tilhører er å regne som en egen art?

For de som bedriver egen research

http://www.a1b2c3.com/drugs/mjgrow9d.htm

mentalmelt 12. mai 2009 15:21

Sativa er et artsnavn, ikke et familienavn. Cannabaceae er et familienavn, og Cannabis er et slektsnavn.
Cannabaceae-familien inneholder rundt 10 forskjellige slekter, og ca 170 forskjellige arter.

Så er det masse forskjellige strains og enkelte underarter av Cannabis Sativa/Indica/Ruderalis som igjen bærer forskjellige navn, selv om de alle i utgangspunktet er Cannabis Sativa (ev. Indica/Ruderalis).

Familie -> Slekt -> Art -> Underart/Strain

:)

Duddy 12. mai 2009 19:57

Hvor mye pot får du ut av en Cannabis plante
 
Hei.
Tenker på å dyrke Èn plante Cannabis. Lurer på hvor mye pot jeg kan få ut av planta (så lenge jeg gjør en ok jobb, med vedlikehold av planta) dette målt i gram.
Er ikke så spesifik på hva slags type strain weed jeg skal dyrke, har bare lyst til å lære meg litt om dette, i og med at jeg aldri har lært noe om plantedyrking før, + at jeg er lei av å betale for noe jeg kan lage selv som en hobby :cool:

Lurer da på om det økonomiskt sett er verdt det, (røyker kanskje en 2gram i uka, hvis det er en uke jeg røyker.) Vet at det tar lang tid å dyrke, men vil så gjerne prøve.:D

Sigurd4u 12. mai 2009 20:02

Jeg vil linke deg til denne tråden: Cannabis frø, HJELP :(

Her vil du finne flere gode linker. Og spørsmålet du spør er blitt spurt tusenvis av ganger her fra før av. Det finnes ikke noe fasit. Man kan få alt fra 10gram per plante, til 300gram per plante.

Når du må opprette en ny tråd for og spørre om dette spørsmål, så vil det vell si du kommer til og opprette nye tråder kalt "Hvor kjøpe dyrkeutstyr?" "Hvor kjøpe frø?" "Hva er galt med planta mi?" "Hvorfor er det frø i budden min?" "Hvorfor er prosjektet ødelagt?"

LES LES LES, SØK SØK SØK! (:


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 15:34.