' freak.no - Blodprøver og urintesting
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Utvalgte rusforumtråder (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=155)
-   -   Blodprøver og urintesting (https://freak.no/forum/showthread.php?t=114285)

Aceface 6. juli 2009 23:30

Sitat:

Sitat av TonjeS (Innlegg 1446277)
Hei. Bruker amf max 3-4 ganger i mnd. Sist jeg tok noe var natt til lørdag og det var da snakk om ca en kvarting +-. Jeg må derimot pisse i kveld eller i morgen (mandag). Noen som har noen anelse om jeg har sjangs på å pisse negativt da? Tar slike hjemmetester. Takker for svar!

hmm.. vrien den as, men mitt forslag er at du drikker masse masse vann, så du omtrent pisser så fort du svelger (ikke koffert-tanker nå).. da vil sjansen for at du pisser rent vann være stor, og prøven vil slå ut som ugyldig / negativ.. lykke til

druefjes 29. juli 2009 15:33

pisseprøver og fleinsopp
 
Er det mulig å finne spor av flein i pisseprøver?

mentalmelt 29. juli 2009 15:35

Det er mulig, men det er ikke praksis ved standard urinprøver.

ølkork 30. juli 2009 23:40

Hei, jeg lurer på en ting. Jeg røyka et trekk hasj for første gang, og satt i litt passiv røyking i tillegg. Hvor lenge kan man spore dette i kroppen? både blod og urin? jeg har hørt at hasj går fortere ut av kroppen når du ikke røyker det til vanlig, stemmer dette? Håper noen svarer meg, trenger litt hjelp med dette. Takk :)

Gjerne les det som står neders her: http://www.scantest.no/sporsmal---sv...rkotika-spore/

Cheese 31. juli 2009 18:12

Jeg røyket ca en uke i strekk for en månede siden, er det noe som helst sjangs for å få en positiv blodprøve nå? Skal inn i militæret den 11 august og røyket på roskilde...
Er ganske nervøs så jeg setter stor pris på svar eventuelt tips..

mentalmelt 31. juli 2009 18:19

ølkork & Cheese:
http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml

Duddy 1. august 2009 00:26

Urin prøve.
 
Hei, jeg ble for noen måneder siden som mange andre, tatt med dette farlige , og ekstremt dødelige stoffet kalt hasj (det var i hvert fall det han purken, sa.)
Så foreldrene mine tok jo dette kjempe seriøst og sendte meg over til politi kammeret, for å ta en alvorsprat, med onkel blå. "Bla,bla, du må skrive under, bla,bla urintest, bla, bla" For å gjøre samtalen mellom meg og svinet kort.

Vel, nå er det over en måned siden (1.august, nå.) Jeg skrev under kontrakten. "problemet" er at jeg aldri har blitt kontaktet av purken, og ikke fått noen videre info om dette. Så hva gjør jeg? Jeg vet at hvis en ikke møter opp, regnes det som positiv test, men svina har jo faen meg ikke tatt kontakt!

Så, hva synes dere jeg skal gjøre? Ta kontakt med dem, eller vente til de tar kontakt med meg?

Takker for alle fornuftige svar.

LidroM 11. august 2009 10:26

Hei. Jeg har fått et problem. Har vært på feire bl.a i amster (mens moren min trodde jeg var i oslo). Moren min var borte en god stund før jeg dro, og når hun kom hjem hadde hun funnet en sølvpapirkopp, noe som hun tidligere har funnet og vet hva er. Jeg tar for tiden urinprøver hos lege for å kunne vise til senere om jeg trenger det i forbindelse med jobb/forsvar/sertifikat. Jeg har tidligere blitt tatt for bruk av cannabis en gang av politiet, og har en veldig straight familie med flere forsvars"topper" etc.

Uansett, på disse prøvene har jeg jusket hver gang med urin fra kompiser. Men nå er alle de jeg hooker opp med rent urin hos på ferie/i militæret.

Casen er altså den at moren min har krevet at jeg skal ta urinprøve idag for å få bo hjemme, jeg ble bokstavelig talt tatt på sengen med dette, og la meg selvfølgelig helt bakpå å påsto at jeg ikke hadde røyka, at det var en kompis som hadde lagt den igjen.

Jeg har muligens en venninne som kan hjelpe meg ut, så jeg lurer på om man kan skille kjønn på en vanlig urinprøve for cannabis.
På de tidligere prøvene har jeg fått et ark med prøveresultatene. På dette arket var det oppgidd noen verdier. Husker at det sto noe sånn som CAN #NEG
Det sto også noen andre ting der, som jeg lurer på om kan vise noen andre fakta enn THC i urinen.

Det første som slår meg er at det er mulig, fordi hver gang jeg går fra legen spør han (jeg tror han er pliktig å spørre) om det var cannabis det skulle testes for. Jeg mener å huske noe informasjon vi fikk da vi gikk i 10. klasse hvor vi ble opplyst om hva det ville si å være over seksuell lavalder og hvilke goder som kom med å bli 16.
Jeg var en av de som så på slike informasjonstimer som fritime, så fikk ikke med meg mye, men synes jeg husker noe om at vi selv bestemmer over vår egen kropp og alt som kommer ut av den. Det vil vel også si urin, og da vil jeg tro at en lege må ha beskjed fra pasient om akkurat det som skal testes for.

Mulig dette ble noe uryddig, men satser på at det holder. Jeg har ihvertfall ikke råd til å flytte ut.

Hvis noen har andre idéer eller tips så kom gjerne med dem :)

Aceface 11. august 2009 15:46

Sitat:

Sitat av Duddy (Innlegg 1463491)
Så foreldrene mine tok jo dette kjempe seriøst og sendte meg over til politi kammeret, for å ta en alvorsprat, med onkel blå. "Bla,bla, du må skrive under, bla,bla urintest, bla, bla" For å gjøre samtalen mellom meg og svinet kort.

Vel, nå er det over en måned siden (1.august, nå.) Jeg skrev under kontrakten. "problemet" er at jeg aldri har blitt kontaktet av purken, og ikke fått noen videre info om dette. Så hva gjør jeg? Jeg vet at hvis en ikke møter opp, regnes det som positiv test, men svina har jo faen meg ikke tatt kontakt!

Så, hva synes dere jeg skal gjøre? Ta kontakt med dem, eller vente til de tar kontakt med meg?

Det er snakk om en 12 måneders urinprøve kontrakt ? .. Isåfall tar de kontakt med deg, de kan bruke lang tid på dette, men hvis du har skrevet under så har du begynt på den allerede, ikke sant ;)

Du kan jo ringe dem, men jeg tror ikke du får noe ut av det, bedre å vente til du blir innkalt!
Fra den dagen du skrev under gjelder kontrakten i 12 måneder har jeg blitt informert om. Så det er det som gjelder.

Politiet bruker som oftest lang tid på saker, og det er bare å være tålmodig.:o

Veit alt dette for jeg går på det sjæl... Håper det ga deg svar på det du trengte. :)

Goblin 13. august 2009 12:21

Påvise hasj ved urinprøve ved lavt forbruk?
 
Vet det er flere tråder ang nettopp dette temaet, men jeg er ikke noe flink til å leite meg fram og finner ikke svar på nettopp det jeg lurer på.

Hvis jeg skal ta en urinprøve litt over 2 uker etter jeg har røyka, tror dere denne vil slå ut når jeg kun røyka et par trekk med grønt? Var vel snakk om 4 trekk elns.. Ukene før det var det også liten mengde det var snakk om, kanskje litt mer..

Noen som kan tippe ca hvor lenge det vil tar før dette går ut av kroppen? Vet at me høyt forbruk kan det ta mange uker, men mitt forbruk den siste måneden reines nok for liten, så en prøve 2-3 uker etter sist røykings vil meget mulig være negativ?

Saint123 13. august 2009 13:00

Hadde du tatt et søk og skrevet urinprøver i søket hadde du funnet en egen tråd angående urin og blodprøver.
Men men, Jeg er nesten 100% sikker på at prøven ikke slår ut på at du har røyka, ettersom det er 2 uker etter du har tatt 4 trekk eller noe sånt. Jeg vet ikke om det samme gjelder for blodprøve ettersom det sitter lengre enn urinen. Men er du ikke en hyppig bruker av cannabis, altså en som bruker det hver dag osv skal det nok gå bra.
Jeg selv røyker ikke cannabis mer enn 1 gang hver 3-4 mnd og da snakker jeg om 1 gr ca hver gang. Uansett, Forige uke røyka jeg 1 gr, og skulle da på pissings 3 dager etterpå, noe som var helt uforventet og ble jo overasket, Uansett - Jeg hadde røyka 1 gr og 3 dager etter hadde det tydligvis gått ut ettersom prøven var rein :)

Men selvfølgelig, alt har noe å si - Jeg har f.eks veldig høy forbrenning og det har noe å si tror jeg. :) Håper inlegget mitt hjalp deg, og neste gang søker du mere enn engang før du lager en ny tråd.

Goblin 13. august 2009 13:09

Takk for svar:)

Hvis jeg hadde fått en positiv prøve å sagt at jeg ikke har røykt selv, men har oppholdt meg med folk som har røyka, ville dette vært totalt usansynlig? Kan vel kanskje få en positiv prøve av det, eller??? :)

Saint123 13. august 2009 13:26

Veldig usannsynlig vil jeg si :) Selv har jeg prøvd å unnskylde meg med dette, og det funker rett og slett ikke, med mindre dama eller mannen er stokk dum, så ville ikke prøvd.
Om du først blir tatt, noe jeg mener det er liten sjans for syns jeg du skal bite i det sure eple.
Det er jo min mening, men det er opp til deg. Uansett, Om du er fast bestemt på å ikke bli "tatt" syns jeg det er bedre om du bare nekter for at du har røyka, og er obs på at folk som tar pissings ofte prøver å manipulerer deg til å si "sannheten" ved å komme med noe sånt som "Testen din ble positiv, så du har røyka" - Vel, det ble litt vanskelig å skjønne, men de som tok pissings på meg har ofte sagt det selv om jeg visste at testen skulle være rein.
så om de sier det, ikke si ja med engang, men heller dra fram en latter og si, haha, ja særlig. :P for da sier han sikkert, neida, du er clean du. :)

Uansett, Nok om historiene mine og hva jeg syns.
Svaret på spørsmålet ditt fra min side blir hvertfall : Mest sannsynlig ikke, og om ja - da må du i såfall ha vært i et tett rom, hvor 50 personer med hver sin joint i hånda, pluss vinduer stengt osv. Men ja, hvor ofte skjer det?

Goblin 13. august 2009 13:31

Hehe ok, da ungår jeg den unskyldningen der, takk;)

Hvor mye eddik må man drikke før en urinprøve for å gjør testen sur? Når må det drikkest? Funker det å blande saft fra sitron i vann å drikke det heller? Den 20. skal jeg testes, da er det noe over 2 uker siden jeg røykte. Frem til da, noe jeg bør gjøre? Er det vits i å drikke sure drikker frem til da, eller er det bare nødvendig rett før du skal ta prøven?

Vanndrivende midler, funker det? Slik at du får pissa mye.. kjøper men kapsler o.l. på helsekosten eller funker det å bruke det som står oppført på listen under?

"Diuretics make people urinate frequently.
Coffee, cranberry juice, beer, iced tea, herbal tea, and Pepsi are all good
diuretics. Grapes are known to be very good diuretics. Diuretics without
caffeine or alcohol are recommended because caffeine and alcohol have
negative side effects. Cranberry juice is also the cheapest. Avoid salts.
Herbal diuretics do better than home remedies like juices."

mareno 17. august 2009 18:49

Hjelp. Jeg skal i militæret!
 
Som det står i tittelen. Jeg skal i militæret 27 september :(
Jeg er glad i å røyke, å vet at thc lagres i fettvevet i opptil 3 mnd'r. (om man røyker som bare faen)
Selv er jeg rolig på røykinga, å røyker 1 gang i uka. Nå til spørsmålet:
Når jeg kommer til militæret. Vil de ta blodprøver og/eller urinprøver av meg?
jeg vil gjerne røyke mest mulig før jeg skal i militæret, men seff ikke på bekosting av å bli bust'a. Takk for svar:)

kimmy9gga 17. august 2009 18:53

Du røyker bare 1 gang i uken da tar det som regel 1-4 uker for THC er borte fra urinen din, blodprøver på THC tror jeg nesten de har stoppet med siden det bare THC'n lagres i blodet i så kort tid da, så du kan sikkert slutte og røyke om ett par uker viss du vil være safe

Chassen 17. august 2009 18:57

Sitat:

Sitat av mareno (Innlegg 1475434)
Som det står i tittelen. Jeg skal i militæret 27 september :(
Jeg er glad i å røyke, å vet at thc lagres i fettvevet i opptil 3 mnd'r. (om man røyker som bare faen)
Selv er jeg rolig på røykinga, å røyker 1 gang i uka. Nå til spørsmålet:
Når jeg kommer til militæret. Vil de ta blodprøver og/eller urinprøver av meg?
jeg vil gjerne røyke mest mulig før jeg skal i militæret, men seff ikke på bekosting av å bli bust'a. Takk for svar:)

Hold deg unna røyking lenge før du skal på innrykket, hvis du ønsker å inn i militæret. Da jeg var der for 4 år siden ble vi stilt opp på rekke mens narkotikahunder fikk lukte på hver en av oss. Utrolig mange ble tatt på lukt, og måtte dermed avgi pisseprøve.

De har nulltoleranse for det de definerer som narkotikabruk i forsvaret, og er dermed veldig nøye med å kontrollere de som skal inn, sånn at det å holde opp en måned før innrykket burde være et minimum.

prenix 17. august 2009 19:05

Sitat:

Sitat av Chassen (Innlegg 1475440)
Da jeg var der for 4 år siden ble vi stilt opp på rekke mens narkotikahunder fikk lukte på hver en av oss.

Jeg må ha vært ekstremt heldig ettersom det var en yngre hund under trening som luktet på oss. Snuste en god del ekstra, men det ble ingen bjeffing, så alt gikk bra! Det går an å ha flaks, men det er ikke å anbefale.

murloc 17. august 2009 19:09

Kjøp nye klær, ALT nytt om du oppbevarer klærne dine der du røyker. Vasking hjelper ikke! Og slutt og røyke med en gang hvis du faktsik vil avtjene. Hvis du ikke vil inn er det vel en grei måte å komme seg vekk, forelegget på positiv prøve er vel 2500. Jeg bestemte meg for og slutte med sånt og avtjene min periode. Men tanken først var at jeg skulle nekte å pisse. Man blir fortsatt regnet for og ha avgitt positiv prøve, men da kan jeg si til de som spør at jeg nekta av pirnsipielle grunner.

One_ar 17. august 2009 19:10

Hunde-sjekk er noko av det første de gjer når du kommer inn. Veit ikkje om hund merker om du har brukt det tidligere, men ville uansett vert forsiktig, de er utrlulig strenge på narkotika.

mareno 17. august 2009 19:17

Takk for svar

Sitat:

Sitat av Chassen (Innlegg 1475440)
De har nulltoleranse for det de definerer som narkotikabruk i forsvaret, og er dermed veldig nøye med å kontrollere de som skal inn, sånn at det å holde opp en måned før innrykket burde være et minimum.

Jeg kommer til å kjøre det løpet her safe. Idag slutter jeg med puff puff :cool::bergenser:

Goblin 18. august 2009 18:03

Når du tynner ut urinen ved å drikke mye vann, da bør man jo ta kreatin fordi nivået synker, right? Så det jeg da lurer på er HVOR MYE og NÅR skal man ta kreatin før en prøve? Skal testes på torsdag, og det jeg frykter skal slå ut er hasj. Det er denne jeg må klare å skjule ved å innta mye vann og tynne ut urinen. Skal drikke masse, masse vann gjennom hele onsdag og natt til torsdag, men er det noe annet jeg også kan gjøre ved å drikke/spise som funker? :) Hva gjør f.eks. urinen sur?

Sykfyr 24. august 2009 18:37

Vil syntethic weed (spice) slå ut på norske urinprøver?

Mullah 24. august 2009 20:57

Sitat:

Sitat av Sykfyr (Innlegg 1481644)
Vil syntethic weed (spice) slå ut på norske urinprøver?

Spice er ikke syntetisk THC, om det er det du mener. Ingen vet nøyaktig hva som er i Spice eller om det er trygt. Si Spice når du omtaler det fremfor å kalle det "synthetic weed", ellers bidrar du bare til å spre vrangforestillinger om hva det er snakk om.

Jeg kan ikke se for meg at Spice vil slå ut på urinprøver. De tester etter spesifikke stoffer i urinprøver og uansett hva Spice inneholder så er det ikke blant disse stoffene. Jeg mener det er usannsynlig at virkestoffene i Spice etterlater metabolitter i urinen som skulle slå ut på en prøve.

random25880 25. august 2009 01:53

Mullah: Spice inneholder syntetiserte cannabinoider; JWH-018 og CP 47,497. Det blir vanskelig å si om noe slikt potensielt kan ha de samme metabolittene som cannabis.

Duddy 25. august 2009 18:02

Har slik en frivillig urinprøve kontrakt (lagd av onkel blå) til jeg er 18, er 16. Av dere som har erfaring med dette, vet dere om de inkaller til hver måned?, altså på dagen?

Mullah 25. august 2009 18:57

Ack, ser man det, ja. Ikke helt oppdatert på Spice jeg da :D

Duddy 25. august 2009 20:22

nå var det ikke det jeg spurte om.

exocytose 25. august 2009 20:28

Sitat:

Sitat av Duddy (Innlegg 1482639)
nå var det ikke det jeg spurte om.

Og nå var det ikke deg han svarte heller da.

Duddy 25. august 2009 20:37

du har et poeng der, exocytose.

dickhi 3. september 2009 13:37

2c-b
 
Heisann,

noen her som vet hvor lenge 2c-b sitter i blodet?

Dodecha 3. september 2009 14:18

2c-b testes det ikke for..

iK0n 7. september 2009 23:05

Finnes det medikamenter/piller som skiller THC/giftstoffer raskere og mere effektivt ut via. svette, urin osv?

somnium 8. september 2009 05:18

Testing for ukjente psykedelika
 
Hei,

legger denne her istedetfor under RC da den igrunn omhandler diverse substanser.

Jeg lurer dog spesifikt på de rimelig populære fenetylaminene på markedet nå, 2c-b, 2c-e, 2c-i, osv.

De er såpass nye at urinprøver ikke avdekker dem såvidt jeg har forstått, men la oss hypotetisk sett lage en historie:

Du drar ut på byen påvirket, noen ser tallerkner i øynene dine, en ting leder til en annen og purken henter deg.

De spør hva du har tatt, du nekter på at du har tatt noe som helst.

De tar blodprøve.

Hva vil de finne ut her?
Jeg ANTAR at de må teste for spesifikke ting (utifra det jeg har sett på blodprøve-skjemaene), men oppdager de også anomaliteter slik at de igrunn ikke trenger noe konkret bevis på hva du har brukt for å straffe deg?

Ble litt uenig med meg selv rundt temaet, så jeg fant ut det var greit å spørre her.

felix_poker 8. september 2009 06:54

Jeg håper noen kan kaste lys over dette, da jeg lurer på det samme selv.

Så vidt jeg kan forstå vil ikke blodprøven avdekke noe som helst, iom. at det ikke testes for 2C-x på standard drug-screen, men jeg er på ingen måte sikker.

Noen som sitter med pålitelig informasjon på denne?

random25880 8. september 2009 14:14

Ok, jeg vet at dere vil ha konkret informasjon, kilder og you name it, det har jeg desverre ikke. Men jeg har et vagt minne om at jeg har lest et eller annet sted at 2C-B og DOB vil slå ut som amfetamin på enkelte tester. 2C-B sine metabolitter er listet på wikipedia, men det var en smule vanskeligere å finne ut metabolittene fra vanlig amfetamin.

twisted shroom 8. september 2009 14:44

Sitat:

Sitat av Rottegift (Innlegg 1493845)
Ok, jeg vet at dere vil ha konkret informasjon, kilder og you name it, det har jeg desverre ikke. Men jeg har et vagt minne om at jeg har lest et eller annet sted at 2C-B og DOB vil slå ut som amfetamin på enkelte tester. 2C-B sine metabolitter er listet på wikipedia, men det var en smule vanskeligere å finne ut metabolittene fra vanlig amfetamin.

Kan huske jeg også har hørt at 2c-x stoffer slår ut som amfetamin.

Norjoker 8. september 2009 14:59

Zalo
 
Sitat:

Sitat av ANANEBANANE (Innlegg 871311)
Takk, fikk svar på det jeg skulle ha svar på.
Det å bøffe med såpe hørtes jo helt teit ut. Hvis de finner ut at jeg har hatt såpe i den, vil det jo si at jeg har noe å skjule.

ang. "clean i 8 timer"-shit, dyrt? hva heter det? får man kjøpt det på shang-ri-la?

Hvis ikke får jeg vel bare bite i det sure eplet ;) :\

om du får det til funker zalo egentlig ganske bra. ta litt på fingeren (undernegelen osv.) og piss på din egen finger. dette funker. når jeg må gå på pisse prøver må jeg ha på hansker nettop pga dette. men noen steder vet jeg at de ikke gjøre sånn. eller hos noen enkelte personer

Sitat:

Sitat av Duddy (Innlegg 1482530)
Har slik en frivillig urinprøve kontrakt (lagd av onkel blå) til jeg er 18, er 16. Av dere som har erfaring med dette, vet dere om de inkaller til hver måned?, altså på dagen?

de inkaller så å si nesten hver måned. ble innkalt idag. ca. en månde siden sist. men du får vite det 24 timer før, det får hvertfall jeg

Sitat:

Sitat av Duddy (Innlegg 1482530)
Har slik en frivillig urinprøve kontrakt (lagd av onkel blå) til jeg er 18, er 16. Av dere som har erfaring med dette, vet dere om de inkaller til hver måned?, altså på dagen?

de inkaller så å si nesten hver måned. ble innkalt idag. ca. en månde siden sist. men du får vite det 24 timer før, det får hvertfall jeg

felix_poker 9. september 2009 07:53

Sitat:

Sitat av Norjoker (Innlegg 1493893)
om du får det til funker zalo egentlig ganske bra. ta litt på fingeren (undernegelen osv.) og piss på din egen finger. dette funker. når jeg må gå på pisse prøver må jeg ha på hansker nettop pga dette. men noen steder vet jeg at de ikke gjøre sånn. eller hos noen enkelte personer

Dette vil jo ikke gjøre at man får en "ren" prøve, men prøven blir ubrukelig, og man må ta en ny prøve. Dette øker jo ikke akkurat troen på at den som testes faktisk er rusfri , vil jeg tro, og man risikerer enda mer krenkelse av sitt privatliv.

Det enkleste og beste å gjøre er å holde seg unna ulovlige stoffer om man nå først har skrevet under en slik "kontrakt".

Steve Stødt 9. september 2009 11:12

Dolcontin og urinprøver
 
Hei har gått 6 mnd på urinprøver---

drakk meg full i helga og inntok en 100 mg dolcontin
pga svekket dømmekraft

syns den ikke gav meg noen ting bortsett fra en lang søvn

men i og med jeg går på prøver så er jeg redd for og miste mine sentralstimulerende medisiner..

så spørmålet er

hvor lenge henger dette i urinen


på forhånd takk

olabil86 16. september 2009 13:42

må ha hjelp fort !

politiet ringte meg opp i dag å sa de hadde inkallelse til urinprøve. det er to og en halv uke siden sist jeg røykte. har veldig høy forbrenning å har vert veldig aktiv innen trening i siste. har det noe å si å tror dere det kan være ute av kroppen min nå ?

Sinister 16. september 2009 14:03

Sitat:

Sitat av olabil86 (Innlegg 1500439)
må ha hjelp fort !

politiet ringte meg opp i dag å sa de hadde inkallelse til urinprøve. det er to og en halv uke siden sist jeg røykte. har veldig høy forbrenning å har vert veldig aktiv innen trening i siste. har det noe å si å tror dere det kan være ute av kroppen min nå ?

Kommer helt ann på hvor mye og ofte du røykte. Les første post så får du svar på det du lurer på.

Aceface 16. september 2009 17:27

Sitat:

Sitat av Duddy (Innlegg 1482530)
Har slik en frivillig urinprøve kontrakt (lagd av onkel blå) til jeg er 18, er 16. Av dere som har erfaring med dette, vet dere om de inkaller til hver måned?, altså på dagen?

Nei, ikke på dagen. Det varierer. Det kan være når som helst egentlig, men ca hver måned.

Lykke til!

Vattmaffi 24. september 2009 23:44

Nordsjøen - Hasj
 
Altså jeg tenker å å begynne å jobbe på nordsjøen, men jeg har hørt rykter om at du må levere inn pisseprøve.. OG at de kan komme med en random kontroll senere. altså, mens du er ansatt.

jeg hakke røyka på en stund nå og i det siste har jeg bare beholdt røykinga til helgene, så jeg tror nok at det går fortere ut av kroppen nå enn før. Men jeg tenkte før jeg begynner å søke meg på en eventuell jobb så holder jeg litt an røykinga til den tid,

Jobber man på nordsjøen blir det no lite røyking, men da går det jo an å ta seg et trekk når man kommer hjem sånn.. nå og da! for da har du jo ikke røyka regelmessig lengre.

Men ja, er det noen som har ærfaringer med jobbing på nordsjøen og det med pisseprøver?

mårnings 30. september 2009 16:25

Ser mye prat om disse pillene/ drikkene som gjør deg "clean" for thc i et par timer. noen som har brukt dette med hell og kan anbefale merker og nettsteder dette er kjøpt?

potte 17. oktober 2009 22:53

Benzo i blodet
 
Ble stoppet av politiet og måtte avlegge blodprøve, har dem noen mulighet til og se hvor mye piller jeg har tatt evt hvor mye som er i blodet?

Dodecha 18. oktober 2009 00:25

"piller" kan jo være hva som helst.
De tester for bl.a. opiater og benzodiasepiner, rusgivende piller med andre ord.

olabil86 20. oktober 2009 11:52

Sitat:

Sitat av blåhval (Innlegg 1511724)
Ser mye prat om disse pillene/ drikkene som gjør deg "clean" for thc i et par timer. noen som har brukt dette med hell og kan anbefale merker og nettsteder dette er kjøpt?

Dette er jeg også interriser i å vite noe om.
noen som vet noe om dette her?

Duddy 21. oktober 2009 16:38

THC i sytemet?
 
Heim har ikke røkt noe cannabis, nå, siden 20Juni. Hvis jeg da bestemmer meg for å røyke nå, blir dette i systemet da i 30 dager? eller kortere?
Har tilgang på koffein tabletter, og trener, så fordøyelsen er ganske rask. :cool:
Takker for svar

Rallo Tubbs 21. oktober 2009 16:40

Nei, 2-3 dager om du bare skal ta deg en Jay.
Kos deg ;)


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 21:36.