' freak.no - Blodprøver og urintesting
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Utvalgte rusforumtråder (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=155)
-   -   Blodprøver og urintesting (https://freak.no/forum/showthread.php?t=114285)

420stoner420 21. mars 2009 13:27

rene urinprøver
 
Yo, jeg skal på pisse prøve om tre dager og sist jeg røyka var igår. Dette er første pisse prøva mi så jeg har ikke så god erfaring, men jeg lurte på om noen kunne hjelpt meg med noen tips om hvordan jeg kan få rene prøver, er det i det hele tatt sjangs for at jeg får rene prøver ?

Vet noen om det er noen sjangs for meg å få rene prøver i løpet av 3 dager ?

Har noen peiling på om det er noen sjangs for å få rene urin prøver på 3 dager, sist jeg røyka var i går

kunne noen vært så snille og gitt meg noen tips om hva jeg kan gjøre ?

Jeg skal på pisse prøve nå om 3 dager, sist jeg røyka var igår, vet noen om noe jeg kan gjøre for å få rene prøver ?

Eller er jeg ferdig ?

rypa19 23. mars 2009 00:46

Vær så snill, kan noen svare på noen spørsmål? THC i dopingtest
 
Hei
Forrige uke var jeg hos legen og tok en test for å sjekke om jeg har blitt dopet ned. Jeg har røyka hasj jevnlig før dette, og har på følelsen av at dette er noe som kommer til å vises på denne testen. Eller gjør det ikke det? Spørsmålet mitt er vel egentlig - gir hasj utslag på sånne prøver? Og hva kan legen gjøre med det i såfall?

Hadde satt veldig pris på svar, skal tilbake til legen igjen veldig snart og gruer meg.

utidetfri 23. mars 2009 00:48

Har testen du tok noe navn?

Hvilke mulige stoffer ser legen etter?

ninjatriks 23. mars 2009 00:48

Det kan vises på prøver, selfølgelig. Legen din har imidlertid taushetsplikt... Du har ingenting å frykte.

Vannis 24. mars 2009 03:12

Hvis jeg drikker masse vann, å pisser vær gang jeg må pisse selv om det bare er litt vær gang. dagen før jeg skal ta en urinprøve, vil thc nivået i pisset minske?
De vet jeg har røyka alt for ble busta på forige test, så denne testen skal de bare se hvor lenge siden det er jeg røyka.
Røyka igår, men hvis jeg gjør det jeg skrev over vil det vel stå at det er lenger tid siden jeg røyka?

Sailor_man 27. mars 2009 17:12

Mulig svaret på dette spørsmålet er åpenbart men er uansett ganske viktig å få klart opp i. Jeg skal på The gathering i vikingskipet i påsken. Har ingen planer om å ta med meg noe stoff av noe slag til hamar. Men angående disse bikjene som går rundt blant rekkene. Er jo en viss sjangs for at de sniffer meg ut mtp at jeg sikkert har oppbevart cannabis i lommene/lukter av klærene osv. Hva skjer om jeg blir markert og de ikke finner noe i bagasjen min? Blir jeg tatt inn til urinprøve/blodprøve eller gir de faen? Og hvis alt skulle gå gæernt og jeg tisser positivt på grunn av røyking noen dager før TG, kommer jeg til å bli pælma på hue og ræva ut der ifra? Har jo ikke brutt the gathering sine lover, selv om jeg har brutt loven.

fri hasj 27. mars 2009 18:18

sporingstid på Rivotril/Trivlig ?
 
hei, jeg lurer på om det er noen som vet hvor lang sporingstid det er på Rivotril/trivlig i urin og blodprøver ?

ninjatriks 27. mars 2009 18:34

Kommer helt ann på hvor mye du har brukt og hvor lenge du har brukt det. Clonazepam (Rivotril) har en halveringstid på 19-60 timer. Det er med andre ord veldig vanskelig å si nøyaktig.

Men jeg vil anslå at de aller fleste vil være "ren" etter en uke.

snottt 5. april 2009 16:58

God oversikt over hvor lenge narkotika kan spores i kroppen
 
www.scantest.no er det en god oversikt over hvor lenge narkotika kan spores ved hjelp av narkotikatest

Her er direktelenke: http://scantest.no/sporsmal---svar/h...rkotika-spore/

Drøggs 5. april 2009 17:35

Så godt som ingenting vises i mer enn fire dager etter inntak, så sant man ikke er en garva storbruker som har f eks røyka daglig i mådedsvis/årevis. Ved slike ekstreme tifeller sitter det lenge i fettvevet og kan påvises i urin- blodprøver i uker eller måneder. Men vanlige helgebrukere/nå og da-brukere og sånn er trygge etter 3-4 dager, ihvertfall 4 dager. Gjelder for det meste av stoffer og garantert cannabis. :)

Sjølvaste 3. mai 2009 16:15

Sitat:

Sitat av Drøggs (Innlegg 1384248)
Så godt som ingenting vises i mer enn fire dager etter inntak, så sant man ikke er en garva storbruker som har f eks røyka daglig i mådedsvis/årevis. Ved slike ekstreme tifeller sitter det lenge i fettvevet og kan påvises i urin- blodprøver i uker eller måneder. Men vanlige helgebrukere/nå og da-brukere og sånn er trygge etter 3-4 dager, ihvertfall 4 dager. Gjelder for det meste av stoffer og garantert cannabis. :)

Og kildene du kan backe dette opp med er..... hvor?

Straniel91 3. mai 2009 17:28

Urinprøve, og bruk av andres urin
 
Hei, jeg skal på urinprøve hos legen om 11 dager eller noe, og ligger tynt an.
Jeg har røyka mye hasj, og urinprøven kommer ikke til å bli ren akkurat.

Da må jeg gjør noe lurt, og det enklete jeg kommer på er å "låne" litt urin av en venn.
men det jeg lurte på var om urinen blir gammel hvis han pisser i en kopp en uke før og jeg har den på rommet til jeg trenger den.
hva lønner seg å gjøre?
kan legene merke det?
finnes det noe i oslo som jeg kan kjøpe for å ungå pisset til kompisen min? (altså bli clean)


Svar så mye dere kan, skriv heller mer en for lite.

Peace :cool:

tunfisk2 3. mai 2009 18:32

det er mange faktorer som spiller en rolle på hvor lenge "ting" sitter i kroppen og kan vises på prøver. å si at alt er ute etter 4 dager er :rolleyes: "smart sagt". yeah right.

Sitat:

sitat fra forebygging.no Enten det er en misbruker eller en bruker av benzodiazepiner som tester positivt på en urinprøve, er det stor usikkerhet knyttet til når inntaket av medikamentet fant sted. Vi snakker normalt om halveringstid, når vi skal fortelle hvor lenge et stoff blir værende i kroppen. Halveringstiden betyr hvor lang tid det går fra man har maksimal konsentrasjon av stoffet i blodbanen, til konsentrasjonen er halvdelen så stor. Halveringstiden for benzodazepiner er mellom 20 og 50 timer for voksne, men det kan være opp til 100 timer for eldre og svake. Når halveringstiden er konstant, uavhengig av total mengde stoff, vil det være spor av stoffet i kroppen ganske lenge, når det er 20 til 50 timer mellom hver gang konsentrasjonen av stoffet blir halvert. Antall dager stoffet kan spores i urinen er altså avhengig av hvor mye stoff som ble inntatt i utgangspunktet, og de medfødte egenskapene hver bruker har når det gjelder å fjerne stoffet fra kroppen.

Hasj røykes på grunn av innholdet av cannabis. Cannabis er fettløselig, og kan deponeres i kroppen. Variasjonene er svært store fra individ til individ, når det gjelder hvor mye man må bruke for å oppnå ønsket effekt, og hvor lenge stoffet kan spores i urinen. Det er rapportert tilfeller der minst tre uker uten bruk av cannabis (kontrollerte forsøk) allikevel kan gi spor av cannabis i urin. Stort sett er allikevel de fleste spor borte etter kortere tid enn tre uker.

Med vennlig hilsen fra
Ola Jøsendal, lege

Redaksjonen

mentalmelt 3. mai 2009 18:53

Sitat:

Sitat av Straniel91 (Innlegg 1400950)
Hei, jeg skal på urinprøve hos legen om 11 dager eller noe, og ligger tynt an.
Jeg har røyka mye hasj, og urinprøven kommer ikke til å bli ren akkurat.

Da må jeg gjør noe lurt, og det enklete jeg kommer på er å "låne" litt urin av en venn.
men det jeg lurte på var om urinen blir gammel hvis han pisser i en kopp en uke før og jeg har den på rommet til jeg trenger den.
hva lønner seg å gjøre?
kan legene merke det?
finnes det noe i oslo som jeg kan kjøpe for å ungå pisset til kompisen min? (altså bli clean)


Svar så mye dere kan, skriv heller mer en for lite.

Peace :cool:

For all del, prøv gjerne å søk litt rundt i tråden på egenhånd og på forumet generelt.
Du er ikke akkurat den første som kommer hit med dette problemet.

jonas78 6. mai 2009 16:56

Har tatt urintest for benzodiazepiner, kan de se vilke piller jeg har tatt eller bare om det er rester etter benzo?
De vet jeg kommer til å teste posetivt på sobril og mogadon (får det av legen), men har også tatt blå valium. Håper dette ikke kan ses på testen. Lurer også på om de kan se hvor mye jeg har tatt?

Beklager hvis dette er spurt/svart på før, orket ikke lese hele tråden.

sykofant 6. mai 2009 19:07

Er det noen som vet nyaktig hvor lenge cannabis kan ligge i urinen? og hvor fort det kan gå ut? i forhold til menge cannabis hvor lenge du har røyket fast mm.
Hører forskjellige ting hele tiden, alt fra 1 uke til 3 månder osv. hadde vært greit å hat en skikkelig oversikt over hvor lenge det faktisk ligger i kroppen

jonas78 6. mai 2009 20:15

Sitat:

Sitat av sykofant (Innlegg 1403234)
Er det noen som vet nyaktig hvor lenge cannabis kan ligge i urinen? og hvor fort det kan gå ut? i forhold til menge cannabis hvor lenge du har røyket fast mm.
Hører forskjellige ting hele tiden, alt fra 1 uke til 3 månder osv. hadde vært greit å hat en skikkelig oversikt over hvor lenge det faktisk ligger i kroppen

Du svarer egenlig på spørsmålet ditt selv:) men det er mange faktorer som spiller inn her. røyker man bare en gang kan det være ute av kroppen veldig raskt, maks etter en måned, røyker man mye over lengere tid kan det ta flere månder.
Det er også forskjell fra person til person.


Håper noen har et svar til spørsmålet mitt over her, er veldig bekymret.

Sinister 6. mai 2009 20:23

3 måneder stemmer ikke. Lengste det kan være i urinen er 30 dager. Det er greit å lese gjennom litt før dere poster. Alt står i førsteposten.

jonas78 6. mai 2009 20:34

Sitat:

Sitat av Sinister (Innlegg 1403308)
3 måneder stemmer ikke. Lengste det kan være i urinen er 30 dager. Det er greit å lese gjennom litt før dere poster. Alt står i førsteposten.

Jeg testet enda posetivt på cannabis etter 6 uker. Hadde røyket nesten hver dag i 14 år.

sykofant 6. mai 2009 20:39

etter all snakk om cannabis i urinen så vet fremdeles ingen hvor lenge det er i urinen...
Eneste jeg har kommet fram til er at det kan være i urinen fra 1 uke- noen månder avhengi av hvor mye man røyker, men jeg kan fremdeles ikke være sikker på om det er ute av blodet mitt etter 1 uke vis jeg har smoket en 0,5, fra alt jeg vet kan det ta en 1 uke til en månde...
Er det noen her som har litt peil som kan lage feks en liste, noe alla dette:

0,5 joint - 1 uke vis det er lenge siden du har røyken
0,5 joint - 1 månde vis du har røyket mye i det siste
Røyket fast over lengre tid - 2 månder fra det siste trekket
Osv
Hadde vært kjekt å hat en sånn liste på nff som viser det ganske nyaktig...

Sinister 6. mai 2009 20:53

jonas78: Vil si det er et heller ekstremt tilfelle. Selvfølgelig er det litt slingringsmonn og individuelle forskjeller på hvor lenge det evt. kan spores, men for den gjengse bruker så er alt borte etter 30 dager. Vel, det er ikke helt riktig. Lave mengder metabolitter er i kroppen etter 30 dager, men dagens tester har et visst nivå som skal nåes før den slår ut som positiv.

sykofant: Går ikke ann å lage en sånn liste. Alle mennesker er forskjellig og ingen joint har likt thc-innhold. Nærmeste man kommer er listen til erowid her.

jonas78 6. mai 2009 22:45

Sinister: takk for svar. Ble litt overasket da det var postivt enda, håper jeg prøven jeg tok idag er negativ (8 uker siden siste joint).

Men er det noen som har svar på dette:

[quote=jonas78;1403162]Har tatt urintest for benzodiazepiner m.m., kan de se vilke piller jeg har tatt eller bare om det er rester etter benzo?
De vet jeg kommer til å teste posetivt på sobril og mogadon (får det av legen), men har også tatt blå valium. Håper dette ikke kan ses på testen og at de bare tester for benzodiazepiner. Lurer også på om de kan se hvor mye jeg har tatt?

Holm54 7. mai 2009 01:18

Er så [COLOR="Red"]sykt[/COLOR] lang tråd, og fant ikke noe svar i på de første seks sidene so ill go for it.
Busted for cannabis av foreldre for første gang, og mutters snakker om testing.
Overhørte at hun snakket om noen tester man får bestilt på nettet, og lurer på om noen har erfaring med disse?
Jeg har røyka ofte i vinter, hatt streaks på to måneder av gangen og vet at det tar lang tid før jeg tester negativt hos lege/politi o.l., men hvordan er kvaliteten på disse prøvene i forhold?
Med tanke på at de koster 59,- pr. stk. så kan det jo ikke være all verdens kvalitet?
Takker for alle erfaringer med dette!

Sinister 7. mai 2009 01:27

Sitat:

Sitat av Holm54 (Innlegg 1403579)
Er så [COLOR="Red"]sykt[/COLOR] lang tråd, og fant ikke noe svar i på de første seks sidene so ill go for it.
Busted for cannabis av foreldre for første gang, og mutters snakker om testing.
Overhørte at hun snakket om noen tester man får bestilt på nettet, og lurer på om noen har erfaring med disse?
Jeg har røyka ofte i vinter, hatt streaks på to måneder av gangen og vet at det tar lang tid før jeg tester negativt hos lege/politi o.l., men hvordan er kvaliteten på disse prøvene i forhold?
Med tanke på at de koster 59,- pr. stk. så kan det jo ikke være all verdens kvalitet?
Takker for alle erfaringer med dette!

Vel, står jo at det er 95% nøyaktighet så er jo temmelig nøyaktig. Hva mener du med streaks på 2 måneder av gangen? Daglig røyking?

Hva er det du egentlig sikter til? Har du tenkt å fortsette å røyke liksom?

Holm54 7. mai 2009 01:43

Daglig røyking ja. Men har vel ikke hatt en ukes pause på en ca. 8 mnd. tid.

"Med denne testen kan du finne ut om testpersonen har brukt hasj/marijuana ved hjelp av en urinprøve. Hos personer som bruker stoffene daglig kan det ofte spores opp til 14 dager etter siste inntak. Hos personer som bruker stoffene sjelden kan det spores opp til 4 dager etter bruk."

Ville de ikke kjørt på med hardere fakta hvis man kan teste positivt i flere mnd. ved daglig røyking?

Holm54 7. mai 2009 01:55

Sitat:

Sitat av Sinister (Innlegg 1403589)
Hva er det du egentlig sikter til? Har du tenkt å fortsette å røyke liksom?

Dårlig førsteinnlegg, beklager det. Jeg bare tenker at jeg har ikke to mnd. på meg på å bli clean, og når det står maks to uker på siden der så stemmer jo på en måte ikke dette overens med alt jeg har lest om pisseprøver tidligere.

Nei, nok røykings for en god stund nå.

Sinister 7. mai 2009 16:02

Sånn sett ja. Da forstår jeg. Tenkte ikke helt over det. Kan jo være at denne typen prøver, bare kan finne noe i opptil 14 dager etter daglig bruk. Synes dog det er litt rart. De fleste prøver jeg har hørt om kan finne sporstoffer så lenge det er mulig å gjøre det på på en måte som gir et sikkert resultat. Når de da kan ta prøver som kan bevise opptil 30 dager etter avsluttet daglig forbruk synes jeg det er litt rart at de har 14 dager som grense i dette tilfelle.

Acid00 7. mai 2009 18:16

var på sesjon for et års tid siden, ingen prøver der ;D
men nå har jeg hatt razzia og blitt busta så går på prøver de dagene politiet ringer meg og ber meg komme, altså 1-2 ganger mnd.

http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml

der er en link som viser hvor lenge hash er i blod/pisset så å røyke en gang i mnd. (den dagen du pisser, etter du har pissa) skal ikke være noe problem :)

tolpin 9. mai 2009 09:04

Rivotril!
 
Fant ikke noe om det på nettet som jeg ble klokere av. er det sånn att rivotril amf, sitter i urinen opp til 2 uker? trodde benz var 2-3 dager.Men er opiat kjappere ute av systemet en det andre nevnte?
Setter pris på om noen som vet det svarer

SkorpioHn 17. mai 2009 22:06

Hei. Eg tenkte eg skulle komme med litt fakta før eg kjem med spørsmålet mitt.
Røykings i det siste: Onsdag den 6., fredag den 8., lørdag den 9. og mandag den 11.
Jente, normal kroppsbyggning, ganske høg forbrenning etter min meining, og har drokke meget med vatn etter mandag (, då eg fekk misstanke om at eg skulle ta urinprøve). Går på metylfenidat til vanlig, grunnet ADD.
No skal eg testes enten i dag eller i morgon. Er det mulig at eg er rein til den tid?
Særdeles viktig for meg at eg får negativ på denne prøven, viss ikkje er eg fucked med mamma (og pappa). Ikkje blitt tatt for noke som helst tidligare. Mamma har veldig liten forståelse for at det finnes alternative rusmidler til alkohol.

Ja, er klar over at svaret mitt sannsynligvis står tidligare i tråden. men eg spør etter den individuelles meining om dette :) Takk for alle svar,
mhv. SkorpioH

paranoy 18. mai 2009 11:01

Sitat:

Sitat av tolpin (Innlegg 1405225)
Fant ikke noe om det på nettet som jeg ble klokere av. er det sånn att rivotril amf, sitter i urinen opp til 2 uker? trodde benz var 2-3 dager.Men er opiat kjappere ute av systemet en det andre nevnte?
Setter pris på om noen som vet det svarer

Nei, det blir en uke for lenge!

Rivotril og amfetamin kan påvises i inntil 1 uke i urinen. Benzodiazepiner er en samlebetegnelse på en rekke ulike stoffer med samme virkningsområde, så hvor lenge de kan påvises i urinen vil variere av virkestoffet. Spor av virkestoffet diazepam (valium, stesolid, vival) kan påvises i flere uker. Benzodiazepinlignende stoffer som zopiklon og zolpidem kan påvises i 1-2 døgn. Opiater som morfin og kodein kan påvises inntil 3 døgn. Eneste obs på kodein er at etter inntak av kodein vil deler av stoffet omdannes til morfin og dette vil kunne påvises i urinen i 3 døgn. Heroin kan påvises inntil 6-12 timer i urinen. Avhengig av dosen kan buprenorfin påvises i noen dager.

Aceface 19. mai 2009 11:02

Sitat:

Sitat av paranoy (Innlegg 1410921)
Nei, det blir en uke for lenge!

Rivotril og amfetamin kan påvises i inntil 1 uke i urinen.

Vil dette si at du kan få det ut av urinen før 7 dager har gått også? Ved inntak av en liter vann om dagen.. :rolleyes:

mentalmelt 19. mai 2009 11:14

Metabolittene sitter i kroppen din, ikke i urinet. De frigis med en viss hastighet ut i urinet uansett hvor mye vann du drikker. Det eneste du oppnår med å drikke masse vann er å vanne ut et eventuelt prøveressultat, noe de som analyserer prøven vil skjønne ganske fort.

Bergensgutt16 21. mai 2009 14:57

Hvor lenge kan hasj og nøtter spores på blodprøve?
 
Hei,

For å gjøre en historie kort ble jeg innlagt på sykehuset 18 mai med 3 i promille, og det jeg lurer på om de kunne se på blodprøvene at jeg hadde spist 1 gram og røykt 1 gram og spist to Rivotriler 16 mai?

Fordi som skulle lure, så nei jeg var ikke påvirket av noe annet en alkohol når jeg ble innlagt.

Kebabtralle 23. mai 2009 22:43

En kompis av meg skal til inkallelse om en måned, han hadde tenkt å ta et par trekk idag dag. Hasj altså. Vil dette vises på urinprøven eller går det greit?

jonas78 24. mai 2009 01:50

Sitat:

Sitat av jonas78 (Innlegg 1403162)
Har tatt urintest for benzodiazepiner, kan de se vilke piller jeg har tatt eller bare om det er rester etter benzo?
De vet jeg kommer til å teste posetivt på sobril og mogadon (får det av legen), men har også tatt blå valium. Håper dette ikke kan ses på testen. Lurer også på om de kan se hvor mye jeg har tatt?

Beklager hvis dette er spurt/svart på før, orket ikke lese hele tråden.

Har lyst til å svare på mitt eget spørsmål siden ingen andre gjorde det. Kanskje det kan være til hjelp for andre.

Prøven jeg hadde tatt viste bare om det var spor etter benzodiazepiner, men fikk vite at det er flere forskjelige tester som kan brukes. Det finnes mer avanserte analysemetoder som kan vise hvilke benzodiazepiner man har brukt.

ganesha 24. mai 2009 16:46

Amfetamin og THC
 
For litt siden var jeg på avrusning pga langvarig amfetaminmisbruk. Flere års daglig bruk, og de siste månedene i gjennomsnitt 3g dagen.
Det tok 7 dager før prøven var ren.
Jeg hadde ikke røyka så mye hasj i tiden før jeg dro inn, kun et par ganger i uka. Ikke at det ikke er mye, men det er mindre enn det jeg røyka før.. :)
Den var positiv i 3 uker, og de siste gangene så var den negativ/positiv annenhver gang. Dette pga at thc lagres i depoter i kroppen, og kan skilles ut litt her og litt der..

Etter 2 måneder var jeg på perm og sprakk. Da tok jeg 0,5 gram amf. Denne gangen tok det 5 dager før jeg var ren. Jeg har ganske dårlig forbrenning, og var så dum at jeg ble liggende de første dagene. Det beste man kan gjøre er å trene, forbrenne ut mest mulig!

For ca. 10 år siden tok jeg urinprøver 3 dager i uka på skolen. Da røyka jeg hasj hver dag og var alltid positiv. Men en gang hadde jeg hatt i meg amfetamin, og da var amf positiv og thc negativ..

Zophie 26. mai 2009 00:49

Gadd ikke lese hele tråden så mulig jeg dette er besvart før,men jeg håper dere tilgir meg for det.

Lurer på hva folk veit om "eight hours clean" drikker?
Hvor mye de koster og om man får kjøpt dem på hemp-house i oslo?
Eventuellt om man får kjøpt dem noen andre steder? har hørt rykter om at de slutta å selge det i oslo?
fult klar over at disse ikke er hundre prosent sikkre.
Eller om dere har andre tips til hvordan man kan bli clean fort hvis man skal avlegge pisse-prøve ved mistanke om hasj røyking?

paranoy 28. mai 2009 01:25

Sikkert fordi testen ikke kvalifiserte seg til nevneverdig avansert utstyr. Generelt sett skal ikke amfetamin rense spor av thc i kroppen. Kan hende den dekka over thc-en, men det er ikke vanlig at amfetamin gjør det heller. Men siden du nevner skolen vil jeg tippe på at det ikke var den beste urintesten heller, men en vanlig dryppetest som skjuler strekene hvis positiv. Disse dryppetestene blir kalt hurtigtester og er veldig upålitelige i grunn. De viste ikke positivt på benzodiazepiner dagen etter at jeg hadde kost meg med stesolid, men uka etterpå så slo det ut positivt. Forstå det den som kan? En mager trøst er det at jeg likevel ville vært busta på labanalysen, som det tok ca. to uker å få svar på i avdelingen min. Dette med mindre en av kontaktene eller legen ringte laboratoriet og spurte om svar på prøven da..

laFleur 15. juni 2009 04:43

Snart ferdig på urinprøve og blir kanskje tatt!
 
På lørdag var jeg hos en venninne og røyka vannpipe som brukes med lovlig frukttobakk. Vi har røyka mange ganger med den.

Etter vi var ferdig fikk jeg vite at de hadde røyka ca 1g brunt i den dagen før (kan også vært 2g).
Dette er den eneste gangen det ble røyka hasj i den.

De hadde vært forsiktige og putta sølvfolie under hasjen og over, og etterpå hadde de vasket pipa.

Jeg er da snart ferdig med 6 mnd pissings så måtte dette selvfølgelig skje!
Dette skjedde på en lørdag og jeg skal pisse på onsdag.

Spørsmålet er, hvil det være nok i meg for og få en positiv prøve eller er det lite eller ingenting, burde jeg drikke appelsinjuice, fikk også vite at te hjelper.

Vær så snill, jeg trenger svar. Det er viktig at den prøven ikke er positiv siden jeg da får bot og prikk.

Pope 15. juni 2009 05:20

Slapp av.. Det vil ikke slå ut på prøven...

FranzLiszt 15. juni 2009 05:35

Tror du godt kan lene deg tilbake i stolen å pisse som en helt jeg gitt,

cbg90 15. juni 2009 08:09

I værste fall kan du fortelle historien som den er. Du røyka vannpipe som du ikke viste det tidligere hadde vært cannabis i. Og du har vitner som kan bekrefte dette. Du viste ikke dette, og har dermed ikke gjort noe galt. Dog så opfattes det som straffbart å ha THC i blodet i norge, men du har vertfall en gyldig forklaring. Og regner med du er på pisseprøver pga. tidligere avhengighet, eller at du er blitt tatt tidligere.

Om de finner noe så er det i minimale mengder. Dog så tviler jeg på at de finner noe i det hele tatt i dette tilfellet.

Gaffelkake 15. juni 2009 10:31

cbg90: Tror du skal lete lenge for å finne stonere som innrømmer til politiet at de har røyket cannabis på en vannpipe et par dager tidligere..

Når det er sagt så tviler jeg sterkt på at trådstarter vil få problemer ut av dette. Skal mer til før det gjør utslag på pisseprøven.

ninjatriks 15. juni 2009 12:10

Én gangs røyking sitter ikke mer enn 3-4 dager i kroppen MAKSIMALT.

Quetzalcoatl 18. juni 2009 14:30

Sitat:

Sitat av Forconin (Innlegg 1432981)
cbg90: Tror du skal lete lenge for å finne stonere som innrømmer til politiet at de har røyket cannabis på en vannpipe et par dager tidligere..

Når det er sagt så tviler jeg sterkt på at trådstarter vil få problemer ut av dette. Skal mer til før det gjør utslag på pisseprøven.

Dette kan man da lett si uten konsekvenser. Tar du dette til retten så sier du akkurat det, og hvis de spør hvem som røkte på den, så sier du at du ikke vil oppgi navn siden du frykter for ditt egent liv. Dette vil de forstå.

SkorpioHn 21. juni 2009 15:18

Sitat:

Sitat av puffman (Innlegg 1435408)
Dette kan man da lett si uten konsekvenser. Tar du dette til retten så sier du akkurat det, og hvis de spør hvem som røkte på den, så sier du at du ikke vil oppgi navn siden du frykter for ditt egent liv. Dette vil de forstå.

Represalier er alltid gøy, :rolleyes:
men det funker då. Sei eventuelt du er redd for at dei skal skade deg eller banke deg opp viss du seier noko. At dei direkte eller indirekte har antydet det. Kalles altså på fagspråk represalier ;)

Line 25. juni 2009 10:45

Urin luck
 
Har prøvd å lete gjennom tråder, men kan ikke se noe om dette. Er det noen som har hørt om Urin Luck og kan fortelle meg litt om det? Hvordan bruker jeg det og hvor får jeg tak i det?

Asoke 25. juni 2009 10:56

Hvis du ser på den siden her så forteller den litt om hva den gjør :)
http://www.cleartest.com/products/urine-luck/

Det står også litt om hvordan du skal bruke det, men hvor du kan få tak i det veit jeg ikke.. :rolleyes:

Edit: 3. linken på google eller no ;)

TonjeS 5. juli 2009 23:03

Hei. Bruker amf max 3-4 ganger i mnd. Sist jeg tok noe var natt til lørdag og det var da snakk om ca en kvarting +-. Jeg må derimot pisse i kveld eller i morgen (mandag). Noen som har noen anelse om jeg har sjangs på å pisse negativt da? Tar slike hjemmetester. Takker for svar!


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 01:15.