' freak.no - Enkelt "Film-redigering"'s program?
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Windows (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=89)
-   -   Enkelt "Film-redigering"'s program? (https://freak.no/forum/showthread.php?t=145438)

ChrisMafak 11. desember 2009 21:22

Enkelt "Film-redigering"'s program?
 
Hei, sitter her å har lyst til å klippe sammen en del småklipp, og noen småting fra en del filmer jeg har på pc'en. Og har ikke stort snøring på de avanserte programmene til dette, men er det noen å anbefale som ikke blir for klikk? Hehe. Noe enkelt, som ikke tar 500år å laste ned, og er greit å jobbe med?

På Forhånd, Takk :)

HotelCæsarFan 11. desember 2009 21:26

Ehh, jeg vil anbefale Roxio Creator, det har jeg og jeg er veldig fornøyd.:)

ChrisMafak 11. desember 2009 21:44

Ok skal se litt på det :) Tusen takk.

yellowpillow 11. desember 2009 22:30

Noen gang hørt om Movie maker?

Defqon 11. desember 2009 22:38

Sony vegas er veldig lett å bruke, hvis du har en generell forståelse for filmredigeringsprogrammer (det er cirka like simpelt som movie maker, men du KAN såklart gjøre veldig avanserte ting med det hvis du vil). Så utrolig mange enkle funksjoner, feks å holde inne CTRL og bare dra i klippet for å gjøre det raskere/tregere.

Anbefales!

stick dude 11. desember 2009 22:39

Windows Movie Maker kommer med alle windows maskinene (Iallefall fra XP til w7)

Det er nok det simpleste av film-redigerings programmer du finner :)

ChrisMafak 12. desember 2009 02:32

Ja men når jeg la inn W7, så hadde jeg ikke moviemaker.. Driver å skaffer meg Roxio Creator nå, men tar evigheter.
Movie maker er kjekt, men kjenner ikke igjen noen formater omtrent. og jeg har det ikke på pc'en.. Får se litt på bukta om jeg finner noen små moviemakere. Men bare å komme med fler forslag!

Har hørt om Vegas, at det er ganske sykt egentlig. Eneste jeg har hvert borti av slike programmer er vel After Effects, som var nokså bra. Men Vegas virka litt avansert for meg, hehe dumme meg ^^

Men uansett, bare å komme med fler forslag! :)

Defqon 12. desember 2009 02:42

Sitat:

Sitat av ChrisMafak (Innlegg 1575478)
Har hørt om Vegas, at det er ganske sykt egentlig. Eneste jeg har hvert borti av slike programmer er vel After Effects, som var nokså bra. Men Vegas virka litt avansert for meg, hehe dumme meg ^^

Som sagt, vegas er dritsimpelt så lenge du ikke skal legge til masse effekter og få effektene til å se bra ut. Vegas støtter stort sett alle filformat og du kan bare dra de rett på tidslinja og klippe og lime akkurat som du vil, dritsimpelt!

ChrisMafak 13. desember 2009 00:22

Kan egentlig være det samme, får ikke innstallert en jævla dritt på den pc'en her tydeligvis!
Vegas måtte jeg registrere meg, gjorde det, og helt på slutten, etter 30min eller noe, så sto det at jeg ikke var ekte eller noe. også fikk jeg ikke lagt det inn..

roxio greiene, kom jeg så langt til å pakke ut filene, og trykke setup, men alt var ødelagt der.


Noen som kan gi meg kilde/link til et sted der man får tak i noe som _fungerer_ og er _GRATIS_ plis?

utidetfri 13. desember 2009 00:28

Må ikke registrere deg når du laster ned cracka programvare chrismafaka.

Det blir litt som å gå i butikken, stjele ett produkt, ringe butikken og si at du har ett stjålet produkt og om de har lyst til å hjelpe deg. Haha. Nei om du bruker crack vil du nok ikke være på nettet sammen med en kjørende kopi av programmet. Noen sender IP "hjem" til serveren sin....

møkk 13. desember 2009 00:30

http://download.live.com/moviemaker

Her kan du laste ned Movie Maker for Win7. Det er ikke installert i utgangspunktet på maskinen, å må lastes ned fra MS sine sider.
Gratis, og lovlig.

ChrisMafak 13. desember 2009 00:44

Jøss, takk :)

og du uti det fri :P.. Måtte registrere meg for å åpne det, som med f.eks photoshop.. ^^ Kunne jo selvfølgelig tatt prøveversjon når jeg tenker meg om ^^

Trondvn 13. desember 2009 01:45

Sitat:

Sitat av ChrisMafak (Innlegg 1575478)
Ja men når jeg la inn W7, så hadde jeg ikke moviemaker.. Driver å skaffer meg Roxio Creator nå, men tar evigheter.
Movie maker er kjekt, men kjenner ikke igjen noen formater omtrent. og jeg har det ikke på pc'en.. Får se litt på bukta om jeg finner noen små moviemakere. Men bare å komme med fler forslag!

Har hørt om Vegas, at det er ganske sykt egentlig. Eneste jeg har hvert borti av slike programmer er vel After Effects, som var nokså bra. Men Vegas virka litt avansert for meg, hehe dumme meg ^^

Men uansett, bare å komme med fler forslag! :)

Søk på google:) så finner du det;) fant det selv ^^

ChrisMafak 13. desember 2009 01:51

Ja, prøvd litt av hvert nå, men ingenting som tar f.eks 3gp, eller vanlige mp4 filer.. så dropper det ;)

mishka 13. desember 2009 02:20

www.jaycut.com ;)

ChrisMafak 13. desember 2009 02:55

tar den siden disse filene da? :)

SveinKB 13. desember 2009 03:27

Finnes jo mange fine konverteringsprogrammer da.
Og jeg må nok slenge meg med på Sony Vegas. Er veldig simpelt, dog kraftig.

ChrisMafak 13. desember 2009 05:26

Dritbra gutta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da takker jeg for svar, heia nFF! :D Endeilg deilig å få svar på alt jeg trenger!
Jge syns det er så drittbra nmår dere svarer å er snn.Derfor jeg digger Freakforum, de gir svaret på ALT, for det er bare en gjeng med Freaks, å smartinger :D hehe!
takk, skal prøve så godt jeg kan.

FOr jeg skal lage en film om meg å kameraten min, fant masse småklipp av da vi fucka rundt, og hadde det fett!
Så mye er mobilfilm, så er vanskelig for programmene å forstå trrrj eg. Men om jeg er glad nok for å lage den filmen, konverterer jeg en og hver film, legger til bra musikk.. og lager en bra film ass!

peace


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 10:34.