' freak.no - Når startet du å drikke alkohol?
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Rusmidler (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   Når startet du å drikke alkohol? (https://freak.no/forum/showthread.php?t=185388)

sali 1. mai 2012 14:50

Er 19 år, drikker ikke. Eller, drikker kanskje 1 glass vin eller 2 rusbrus en gang i halvåret. Aldri vært full.

Ignifer 1. mai 2012 15:17

Sitat:

Sitat av fetter (Innlegg 2552695)
Det var da søtt utopisk

Hva mener du med det?
Jeg oppdrar barna mine bedre en jeg selv ble oppdratt!

fetter 3. mai 2012 15:06

Sitat:

Sitat av Ignifer (Innlegg 2552827)
Hva mener du med det?
Jeg oppdrar barna mine bedre en jeg selv ble oppdratt!

At jeg mener det blir utopisk å mene at den teknikken skal fungere på akkurat dine barn når den åpenbart ikke fungerer på noen andre.

Jeg har ingen forutsetning for å mene noe om hvordan du potensielt ville oppdratt en unge, jeg sier bare at om du planlegger å bruke samme teknikk som du jugde deg ut av vet du jo hva du går til :)

Ignifer 3. mai 2012 18:33

Sitat:

Sitat av fetter (Innlegg 2555478)
At jeg mener det blir utopisk å mene at den teknikken skal fungere på akkurat dine barn når den åpenbart ikke fungerer på noen andre.

Jeg har ingen forutsetning for å mene noe om hvordan du potensielt ville oppdratt en unge, jeg sier bare at om du planlegger å bruke samme teknikk som du jugde deg ut av vet du jo hva du går til :)

Da snakker du faktisk om ting du ikke aner noe om, min barndom, oppdragelse, forhold om lyving, og oppdragelse av mina barn vet du ikke noe om!

Mine foreldre skjønte jo såklart att jeg var full før jeg ble 18, men kort ble det.
Og nei, jeg er IKKE bortskjemt!
Min datter kommer ikke til å få førerkort av meg, om jeg har penger til det når ho blir 18, da livet med førerkort er lettere en uten her på bygda.

Shudo 3. mai 2012 18:43

Det var vell i overgangen 8. til 9. klasse tenker jeg ja. Det begynte enkelt med rusbruss og derter "sprit" altså kalinka. Nå når vi alle er over 18 er det litt forskjellige ting ;)

emmma 3. mai 2012 18:46

Drakk for første gang dette året her, jeg blir 21. Litt seint ute.

losjien 3. mai 2012 18:57

Dagen jeg ble 18 :)

saxoni 3. mai 2012 18:58

Sitat:

Sitat av mo3 (Innlegg 2073419)
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!

Du aner ikke hva du går glipp av...

Fkleppe 3. mai 2012 19:55

Sitat:

Sitat av EvveDevve (Innlegg 2551848)
Kan ikke slå deg, men er nå like god :)

Er snart 17 og har ikke noe behov for å drikke, så hvorfor gjøre det når jeg har mange andre måter å more meg på(?).

Godt at noen er kloke der. Dagens ungdom drekker når de er alt for unge, og gjør utestedene/festene til en barnehage. Ødelegger for alle de andre.

Yayoisking 3. mai 2012 20:17

Jeg var vel 15 tipper jeg, men jeg skjönner ikke alle som skryter av at de ikke har drukket osv, og noen anbefaler at man gjör det samme. Isåfall bör de hvert fall ha prövd en gang selv, så de vet hva de snakker om.

Ble bare litt små provosert av et par innlegg, som dette i starten:


Sitat:

Sitat av mo3 (Innlegg 2073419)
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!


Cikey 3. mai 2012 20:28

Sitat:

Sitat av Yayoisking (Innlegg 2555845)
Jeg var vel 15 tipper jeg, men jeg skjönner ikke alle som skryter av at de ikke har drukket osv, og noen anbefaler at man gjör det samme. Isåfall bör de hvert fall ha prövd en gang selv, så de vet hva de snakker om.

Ble bare litt små provosert av et par innlegg, som dette i starten:

Hvordan kan du la deg provosere av at noen er avholdsmennesker?

Helt ubegripelig for meg. Finn noe konstruktivt å bruke engasjementet ditt på :bergenser:

senmord 3. mai 2012 20:29

14!

Moonshine all the way


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 15:49.