View Full Version : Telnet, Port 23
Larseen
7. september 2007, 13:14
Hei !
Jeg sitter på telnet og prøver og komme inn på andre PCer men hver gang jeg prøver kommer den samme feilen : Port 23 kan ikke kobles til.
Kan noen hjelpe meg med dette ?
Larsen
AtXbYeA
7. september 2007, 13:15
Nei.
Telnet server har ikke kjørt på windowsmaskiner by default siden jesus var født.
Finn en annen exploit.
Larseen
7. september 2007, 13:23
Ok.
Men har du nown andre forslag til åssen jeg kan gjøre det da ?
Pjukern
7. september 2007, 13:24
telnet nethack.alt.org
blueh
7. september 2007, 13:26
Legge inn en SSH eller Telnet server på maskinen du skal ha tilgang til. Eventuelt bruke Fjernhjelpfunksjonen som er innbygd i Windows. ( Går ut i fra at det er Windows du prøver å koble til)
Larseen
7. september 2007, 13:50
Ja bruker windos xp pro.
men er så lenge siden jeg har drevet med telnet har glemt åssen jeg legger inn surver eller SSH.
Kan noen si det ?
blueh
7. september 2007, 14:14
http://sshwindows.sourceforge.net/
Her finner du nedlasting av OpenSSH for Windows. Les selv, det orker jeg ikke å gjøre for deg :b
google<3
Larseen
7. september 2007, 14:35
Bare så du hvet det så skal jeg skru av PCen dems uten at de veit det før det skjer.
slashdot
7. september 2007, 14:42
Bare så du hvet det så skal jeg skru av PCen dems uten at de veit det før det skjer.
*Sukk*
Gi det opp. Det der er script-kiddie oppførsel som MS blocka for et par år siden med mindre pcane er medlem av et domene, og du er domeneadministrator.
Bruk heller tida på konstruktiv bruk av PC istaden for å herpe for andre.
Dersom du absoulutt vil prøve, så hogg inn shutdown /? i et terminalprompt.
Larseen
7. september 2007, 14:43
Er på skolen så jeg holder på å finne ut hvordan få administrator rettigheter nå
Pjukern
7. september 2007, 14:58
start et cmd vindu skriv "shutdown -i -f "
God helg.
Larseen
7. september 2007, 15:34
funker ikke
slashdot
7. september 2007, 15:49
funker ikke
Bombe. Eg fortalte deg det for to poster sidan. Du må vere admin på domene for at den der skal funke. Really. Gi opp, og finn på noko konstruktivt i staden.
Pjukern
7. september 2007, 17:02
Bombe. Eg fortalte deg det for to poster sidan. Du må vere admin på domene for at den der skal funke. Really. Gi opp, og finn på noko konstruktivt i staden.
hihi hvis du leser posten min nøye så ser du at den ikke booter annet en lokal maskin.