View Full Version : MSN & Fjernkontroll til N95
DvX
23. august 2007, 17:52
Hei.
Er det noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i MSN og Fjernkontroll (TV) til min Nokia N95? Har lett en del, har funnet MSN versjoner som ikke funker. Vil bruke WLAN til og sitte på MSN ikke GPRS/UTMS.
Takker for svar.
Magisk
23. august 2007, 18:16
MSN til Nokia er vel ikke kommet så mye av. Bortsett fra Nokia sin egen msn klient. Men denne virker bare på GPRS/UMTS nett, ikke WLAN.
Mulig det ligger noen MSN klienter som virker på www.getjar.com iht. WLAN og slikt. Men ikke regn med det.
Fjernkontroll har jeg vært borti, men jeg testet så vidt på en N80 og en N70 uten at dette ga meg noe gode fiks.
TotalIRremote (Fjernkontroll via IR til TV og andre enheter) fant jeg i en annen tråd. Tror det var denne jeg prøvde meg på. Uten at jeg orka og sette meg skikkelig inn i det.
DvX
23. august 2007, 18:35
Har du noen peiling på hvor jeg kan laste det ned? (TotalIRremote)
Magisk
23. august 2007, 18:47
Mener og huske at jeg fant denne sist gang: http://www.getjar.com/products/1400/PsilocTotalirRemoteforSeries60
DvX
23. august 2007, 19:17
Får ikke innstallert denne, heller ingen .sis temaer. Hva kan dette komme av? Får bare opp "Seterifikat utgått" og "Innstallering av TitalIRremote støttes ikke" ..