View Full Version : Hybelleilighet i Nærheten av Ladejarlen VGS?
Bjørn_H89
19. juli 2006, 23:02
Er det noen her som vet hvor jeg kan lete etter hybel/hybelleilighet i en noen lunde nærhet av Ladejarlen VGS? Skal begynne der i høst å trenger et sted å bo. Har vært en del innom finn.no og slikt men det er ikke mye å skryte av:(. Vil helst ha noe under 5000,-.
Hjelp meg om du kan da.
vidder
19. juli 2006, 23:04
Adresseavisen kan være ett bra sted å starte. :)
Bjørn_H89
19. juli 2006, 23:42
Vel, adressa tar jo sine annonser fra finn.no da...
Hm, vet ikke om noen jeg. Søker en hybel selv i trondheim. Har lagt ut en annonse på www.trondheimhybel.net . Du kan jo også se på www.zett.no , men jeg tviler på at du finner noe der.
Speedfreak
22. juli 2006, 17:42
for 5000 får du jo en grei liten leilighet midt i byen! trikset med å finne seg noe bra er å la utleierne komme til deg- og ikke omvendt. drit i å gå på visninger sammen med alle de andre.
heng opp massevis lapper inne på butikker og postertavler+sett inn en gjennomtenkt annonse i adressa. koster kanskje noen hundringser, men det tjener du fort inn. plutselig ringer det en stappmett gårdeier som ikke har giddet å sette inn annonse i avisa, og som ikke bryr seg om han kunne fått 500- 1000,- mer i mnd om han hadde skviset markedet. det finnes faktisk fortsatt slike gårdeiere som heller liker å ta litt mindre betalt, så de slipper så mye papirarbeid og styr;)