PDA

View Full Version : Hjelp! Sikkerhetsinnstillinger?

Tussler
15. juli 2006, 17:18
Hei!

Prøver å laste ned en torrent fra forskjellige sider, bla annet bushtorrent og torrentreactor. Problemet er at jeg ikke får tak i torrenten (altså selve torrenten, ikke innholdet). Når jeg prøver å laste den ned, får jeg følgende beskjed: "Sikkerhetsinnstillingene på maskinen tillater ikke nedlasting av denne filen."

Hva f.... er dette? Ikke vært noe problem før, lastet ned fra begge ovennevne sider før. Ingen hjelp å få heller, kan jo bare trykke ok på den feilmeldinga jeg før. En feil som har kommet nå. Jeg mistenker dette er en eller annen badass automatisk windowsoppdatering som har sørget før. Jeg har ikke rør en eneste innstilling...

Noen som har noen råd?

-thanx-

Lille My
15. juli 2006, 17:42
Du bruker sikkert Internet Explorer? Sjekk Instillinger om det noe som sperrer for hva du kan laste ned der, eller gjør det du burde, last ned Firefox/mozilla. Vil tro denne sperren for torrents kun er i IE?

Tussler
16. juli 2006, 10:42
Godt tips, laster ned mozilla as we speak. Burde jo ha kvitta meg med IE for lengst, men Microsoft har vel hjernevasket det skjøre hodet mitt. Doh.