PDA

View Full Version : counter strike source server

bamboocha
25. juni 2006, 00:40
Hei alle mennesker

Sitter her å sliter med min server som jeg satt opp i source dedicated server.

jeg satt opp en server og når jeg går inn på servere og velger hvilket lag jeg skal være på og så trykker jeg på esc og får opp console. problemet er at når jeg skal logge inn som admin i console så funker det ikke:( hva er gale

jeg skriver rcon_password 112 (112 er rcon passordet)

hva gjør jeg feil? kan du ikke logge inn på din egen server i console??

foresten prøvde å gjøre det samme på serveren til en venn av meg og det funket ikke. kan virus programmet mitt blokere det eller noe for jeg får ikke opp at det er feil rcon passord heller

Takker for svar

Mvh bamboocha

Ingen freaker som kan hjelpe meg?

nPulz
25. juni 2006, 15:57
Tror ikke dette er riktig forum for slike spørsmål (cs osv) Du får nok mer hjelp hos www.catch-gamer.no eller noe i den duren

Forresten hva er det som er galt? Når du skriver rcon_password <blabla>. Så vil det jo ikke skje noe, du må jo skrive andre kommandoer med rcon først før det skjer noe.

Og et raskt søk i google fant jeg dette:
http://forums.gamespace.net.au/showthread.php?t=526

stanlyno
25. juni 2006, 16:20
du må fikse det på keyboard og skriv inn tast for console menu

Kornerud
21. januar 2008, 07:58
Får og logge inn på serveren til kameraten din må du nok skrive.

rcon_address "ipen"
rcon_password "passordet"

* Passordet ditt bør ikke være enkle tall. Hvis noen finner passordet ditt så kan de lage ganske så mye skade på serveren din.

Så er du admin på serveren. Hvis det ikke funker, kan det hende at du må taste inn [ rcon_port "porten til serveren" !
Dette fungerte hvertfall for meg når jeg ikke kom meg inn på serveren til en kamerat av meg.

Lykke til !

Dvergen
18. februar 2008, 15:20
* Passordet ditt bør ikke være enkle tall. Hvis noen finner passordet ditt så kan de lage ganske så mye skade på serveren din.

Hvis det er dedicated server, kan man ikke gjøre mye skade med rcon_passordet.. det er jo bare å bytte rcon igjen på dedicated server....

Mcmak
18. februar 2008, 15:23
Hvis det er dedicated server, kan man ikke gjøre mye skade med rcon_passordet.. det er jo bare å bytte rcon igjen på dedicated server....

Man må vell faktisk restarte serveren. Sålenge han har skreve rcon_password ***
Så må han ikke skrive det inn på nytt bare fordi du skifter grafisk fra server "vinduet".

Det var dog ikke snakk om dedicated her.

Dvergen
18. februar 2008, 15:30
Man må vell faktisk restarte serveren. Sålenge han har skreve rcon_password ***
Så må han ikke skrive det inn på nytt bare fordi du skifter grafisk fra server "vinduet".

Det var dog ikke snakk om dedicated her.

Trodde det var dedicated det var snakk om. Jeg tror ikke man kan skifte rcon så lett som du beskriver. Skal finne ut av dette.!"

Dodecha
18. februar 2008, 15:52
Folkens.. tråden er fra 2006, og brukeren er banna, er en idè å lese datoen på tråden før man svarer.