PDA

View Full Version : umulig oppgave?

gillebo
19. mars 2006, 20:05
Halla : )

Kamerat av meg sendte en jævla stor fil på msn til meg, når vi manglet 2mb så ble det avbrytt :\

Han sendte en film, er det mulig å se den filmen, uten den lille slutten som manglet ?

Spug
19. mars 2006, 20:12
Kan du ikke bare... prøve?

Det skal vel gå helt fint å se filmen helt opp til punktet den ble avbrutt? MSN bruker jo ikke akkurat tilfeldig filspredning til å overføre filen, som BitTorrent gjør.

gillebo
19. mars 2006, 20:16
den ligger ikke på mappen, jeg ventet kjempe lenge (i hele dag) så er alt borte om han avbryter?

Har msn en slik "incomplete" mappe?

Keyser Söze
19. mars 2006, 20:18
ja, den går vel innom bufferen før den havner i den bestemte filen....tror jeg? Så når den ikke er fullført, blir restene slettet.

Chiba
19. mars 2006, 20:18
Hvis ikke det virker kan du prøv å bruk DivFix (http://www.divx-digest.com/software/divfix.html) som gjør at man kan se ødelagte film filer.

Spug
19. mars 2006, 20:20
Var den ikke avbrutt allerede? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hvis den ikke ligger på harddisken din har du jo selvfølgelig ikke mottatt den. Da blir det vel vanskelig å se den, og alt er vel borte allerede.

phyconinja
19. mars 2006, 20:21
den ligger ikke på mappen, jeg ventet kjempe lenge (i hele dag) så er alt borte om han avbryter?

Har msn en slik "incomplete" mappe?

tviler på det. hvis han prøver å sende den igjenn starter dere jo helt på nytt. å hadde det vert en slik mappe hadde den blitt ganske stor etterhvert. hvis man mottar mye fra mange folk. :rolleyes:

Goophy
19. mars 2006, 20:23
Ja, umulig oppgave...

Thoryllo
19. mars 2006, 20:26
det samme skjer med meg på msn så du er ikke alene, mener den stopper fordi det går for trekt, men det skal stå noe om går nedlastingen tregt, trykk her. eller noe.

Henriken
19. mars 2006, 21:17
Hva med å dele filen opp i mange små biter neste gang?
Hvis en av bitene blir avbrutt av msn(som de alt for ofte blir)må dere ikke starte helt fra bunnen av :)
Finnes mange programmer som gjør det.

meitemark
19. mars 2006, 22:18
Selvfølgelig oppfører MSN seg som alle andre nedlastere, de legger filen et midlertidig sted før de gir deg den. Kikk i C:\Documents and Settings\bruker\Lokale innstillinger\Temp

Event, om du vet filstørrelsen, søk på disken etter en fil som er omtrent så stor +/- 20 mb.