PDA

View Full Version : Mario Kart DS - for ikke "snakere"

Akuma
17. mars 2006, 19:27
Jeg digger mario kart ds, sterkt, og nå da jeg har fått gode stats på singleplayer har jeg begynt å spille en del online, utrolig gøy. :D

Men jeg er så fucka forbanna lei av alle de suppehuane som heile tida avslutter midt i spillet bare fordi de ikke vinner, eller de forbanna "snakerene" som ødelegger for alle andre og tar gleden ut av å spille online. :mad:

Så derfor tenkte jeg på å starte denne tråden for å samle så mange "vennekoder" som mulig på et sted.

Pointet er å få så mange "non snakere" som mulig til å legge ut sin vennkode slik at det blir en fair fight. (så fair som det går i mario kart ivertfall :p )

Her er ivertfall min:
GT-40
030127 291727

Værsåsnill; Ikke legg ut koden din hvis du er snaker eller ikke liker å tape.

Fake
17. mars 2006, 19:43
hva er snaker? entotrefireosv

Akuma
17. mars 2006, 19:56
en snaker er en som utnytter spillets fysikk til å bevege seg mye fortere gjennom banen... du bukter deg hennover slik som en slange ved hjelp av miniturboen du får ved å sladde... (litt vanskelig å forklare, så fant et sjema laget av en bowser-194 på gamefaqs.com:

|---------\------|
|----------\-----|
|-----------O----| <--- You mini turbo again, then drift the other way again
|-----------O----| forming a snakelike pattern while moving extremely
|-----------O----| quickly. This is repeated for the whole straightaway.
|----------/-----|
|---------/------|
|--------/-------|
|-------/--------| <--- You move to the other side, and drift
|------/---------| the other way.
|-----/----------|
|----/-----------|
|---/------------|
|--O-------------| <--- You perform the boost, greatly
|--O-------------| increasing your speed.
|--O-------------|
|---\------------|
|----\-----------| <--- You drift to the right, and begin doing a
|-----\----------| mini-turbo.
|------\---------|
|-------|--------| <--- You come in to the straightaway and
|-------|--------| begin to turn left.
|-------|--------|
|-------|--------|

pOSSUM
22. mars 2006, 08:04
Jeg har Mario Cart på Ds men har aldri funnet ut hvordan man spiller online. Trenger man ikke et Wifi apperat tilkoblet internett?

Adrian DX
22. mars 2006, 08:24
Jeg ble lei Mario Kart etter å ha spilt i 3 dager strekk.. Nå spiller jeg Metroid Prime Hunters, Animal Crossing og Tetris :D

thomasf
22. mars 2006, 08:30
ehm.. dersom disse "snakerne" bare utnytter spillets fysikk, så kan de vel ikke sees på som cheatere eller noe? hva er galt med de liksom?

Forconin
22. mars 2006, 08:47
Kan ikke helt se noe galt med det. Får bare lære deg det selv da kanskje?

Chubby
22. mars 2006, 09:00
"Bunny jumping" i Mario kart DS?

mainer
22. mars 2006, 09:23
Sitter her med en Mario Kart DS geek, og han sier det ikke blir sett på som cheat, bare det at noen ikke liker dette siden de ikke får det til å fungere selv, og dermed taper de mst sannsynlig.

PAO87
22. mars 2006, 09:33
må man ha dn derre usb sticken for å spille online, eller går det bra med vanlig wlan som og bruker wifi??

Raymond
22. mars 2006, 10:18
Sitter her med en Mario Kart DS geek, og han sier det ikke blir sett på som cheat, bare det at noen ikke liker dette siden de ikke får det til å fungere selv, og dermed taper de mst sannsynlig.

Er nok det som stemmer ja, samme greiene i Mariokart DD på gamecube, hater det selv, får det til, men er slitsomt og kjedelig, spesielt når man spiller mot folk som ikke kan det, hele morroa er liksom borte da :p