View Full Version : hva slår ikke ut på pissings?
Cherie
24. januar 2012, 06:56
Noen som kan fortelle meg hva som er minst sannsynelig at slår ut på piss
blant disse? Mpppp, mdpv, methylone, ethylone, 4-mec, am 233, buphedrone, 2*fa, 4-fa, 3*fmc, mxhvem slår mest ut og på hva?
Og tips til noe som ikke slår ut?
Både eufori mdmaishe stoff til stimulanter. Gjerne ta kontak
:)
disproved
24. januar 2012, 07:09
Dersom du er nødt til å ta urinprøver er det vel ingen god idé å konsumere noen som helst rusmidler? Er vel en grunn til at du ble satt på pissings? :P
Aldri hørt om noen av stoffene du nevner.
drittsekken
29. januar 2012, 23:02
hun/han er ikke ute etter moralpreken..
mdpv antar jeg slår ut på mdma siden det er derviant
Isrsxd
29. januar 2012, 23:07
Har merket at folk har en veldig trang til å presse på med moralpreken med en gang noen gjør noe andre ikke liker istedenfor å fokusere på det vedkommende spør om, veldig irriterende :P
Aner ikke hva slags stoffer du nevner, kan du utdype/forklare?
trippy
29. januar 2012, 23:34
Aner ikke hvilke som ikke slår ut, men vet mdpv slår ofte ut som meth. Mpp er et opiat, så jeg vill tro at den slår ut som et opiat (?).
twisted shroom
29. januar 2012, 23:56
Aner ikke hvilke som ikke slår ut, men vet mdpv slår ofte ut som meth. Mpp er et opiat, så jeg vill tro at den slår ut som et opiat (?).Cherie tenker på mdppp(stimulant) og ikke mppp(opiat) :p tror jeg da....
Mr.Jack
30. januar 2012, 00:33
Det spørs jo selvfølgelig hva de tester for. Går selv på en må selv avlevere urinprøver og har en "standard" urinprøvekontrakt som tester for blant annet cannabis, kokain, amfetamin, benzoer, opiater og mdma... tror det er ett par til på lista, men er dårlig med research chems veit jeg. Kan prøve å finne ut av dette hvis jeg fortsatt husker det når den tid kommer.
Når jeg tenker meg om er jeg nysgjerrig selv, så jeg skal finne ut ved neste anledning. Da kan jeg fortelle deg hva oslopolitiets standard "alle rusmidler"-sjekk dekker.
Keyser_Söze
1. februar 2012, 00:48
Godt poeng Mr.Jack! Tror nok det i første omgang kommer ann på testen, og ikke nødvendigvis stoffene i seg selv. Men det igjen er vel avhengig av hvor kjemisk beslektet designer drugsene eller lignende er i forhold til de som testene er ment for å fange opp. Kult om du finner ut hva standardtesten til oslopolitiet heter!
Cherie
29. februar 2012, 22:09
slo ut positivt på meth, men da hadde jeg brukt mdpv, 4-mec, 4-fa, methylone og selegelin (levoamf/meth parkinsnmeds) så vet ikke hva som var hva. Når jeg var en helg kun på mdpv var testen negativ. Er de standar urinstixa med amf, kokain, thc, benzo og opiat de brukte i alle fall.
Kaput
29. februar 2012, 23:21
Hvis jeg ikke tar feil, så kan parkinsonmeds slå ut positivt på meth/amf.
Cherie
1. mars 2012, 11:39
Ja, selegelin har jo levoamfetamin som metaboliseres til levomethamfetamin. Står i felleskatalogen at det slår ut på prøver.
Men nå kan faktisk antidepressivan Wellbutrin også slå ut som amf på noen prøver. Jævlig irriterende siden jeg går på den og legene sikkert ikke har peiling siden det ikke står i felleskatalogen.
Kaput
1. mars 2012, 15:50
Ja, selegelin har jo levoamfetamin som metaboliseres til levomethamfetamin. Står i felleskatalogen at det slår ut på prøver.
Men nå kan faktisk antidepressivan Wellbutrin også slå ut som amf på noen prøver. Jævlig irriterende siden jeg går på den og legene sikkert ikke har peiling siden det ikke står i felleskatalogen.
Hvis du skal ta flere piseprøver så ville jeg tatt utskrift av det som står på FK, for å ha noe å slå i bordet med hvis de mistenker deg for å ta meth/amf.