PDA

View Full Version : Facebook album. Hvordan få venners skjulte album.

cazber
7. august 2011, 16:07
Oppdaget ved en tilfeldighet at min HTC Sensation, lar meg se skjulte album til facebook venner.

Har en venn, som tydligvis har flere album enn det jeg kan se på nett eller i facebook applikasjonen på telefonen min. I går så gikk jeg inn i "Galleri" på telefonen, og trykket så på "Album" på toppen, valgte "Facebook", og så på aktuell venn. Jeg fikk da opp mange flere album, enn det jeg kan se på nett, eller facebook applikasjonen.

Er det noen andre som kan bekrefte dette?

Jeg har ikke så mange venner (kun virklige venner) på facebook, og finner kun en venn som har noen skjulte album for meg. Får derfor ikke testet dette så mye.

Nubbadon
10. august 2011, 08:20
Har HTC Sensation selv. Kan skjekke nå.

Kan bekrefte at dette fungerer... Genialt? :P

eXeFic
10. august 2011, 08:42
Jeg får se albumene, men ikke bildene innpå?

toffer125
10. august 2011, 08:48
Htc sensation kjøpes idag! :-D

visualn00b
10. august 2011, 10:09
Wow, den var ny for meg :P men funka fett !

cazber
10. august 2011, 16:26
Ok. Da var det ikke bare tilfeldigheter med den ene vennen min da. Får skaffe meg noen penere venner da:)

TheSunshine
10. august 2011, 17:10
Beklager, men dette er ikke bare et tilfelle hos sensation. Om du på din PC klikker deg in på en random venn, så kan du nesten "øverst" til høyre se at det står Se alle: Bilder · Videoer! Om du da klikker på bilder, så får du opp de såkalte "sjulte" albumene :)

cazber
10. august 2011, 17:16
Se der var forklaringen ja:)
Hva er det egentlig som skjer med at Facebook ikke viser alle album i utgangspunktet?