View Full Version : Transport til TG fra Trondheim
SemiColon
12. mars 2011, 21:54
Ingen som kjører fra Trondheim som vil ha en passasjer? Betaler gjerne for å slippe buss/tog :)
Blackkoz
12. mars 2011, 22:25
Hvordan er det mulig å ikke ville dra med tog, som har tilgang på strøm og alt sånt? =)
SemiColon
12. mars 2011, 22:33
Hvordan er det mulig å ikke ville dra med tog, som har tilgang på strøm og alt sånt? =)
Stress med maxi tower og 24" :p I tillegg til at jeg må ta båt.
rs-dude
12. mars 2011, 22:34
Prøv å haike til Hamar!
Ruudi
12. mars 2011, 23:29
Kjøp sånn NSB Komfort. Det er vel greit?
SemiColon
12. mars 2011, 23:49
Kjøp sånn NSB Komfort. Det er vel greit?
Er ikke å ta toget som er problemet, men det er å få med seg alt utstyret :p
ZELDUR
13. mars 2011, 00:40
Hva med å ta kontakt med trav-miljøet i Trondheim?
De kjører ofte Trondheim-Oslo for å delta i hesteveddeløp. Det er stort sett hyggelig og rolige mennesker.
Jeg snakker av erfaring, skulle på Rammstein konsert i Valhall Arena i Oslo i 2010 og da tenkte jeg å min kamerat vi skulle reise med de for å få en litt spennende reise. Men det endte med tog, tror uansett de kan være hyggelig å reise med.
Hvertfall; om trav-miljøet er negativ. Ta kontakt med trailer og andre yrkessjåfører. De sitter jo alene på stumpen store deler av dagen, de har sikkert ikke noe imot litt selskap :)
Jonhe008
13. mars 2011, 01:17
Vil bare komme med innspill om at tog og ustryr ikke er noe stress. Naar toget kommer, sporr du bare om de har en ekstra godsvogn? Som de gjerne har og spesielt under TG tider. Det hadde de baade ned og opp naar jeg tok tog til og fra hamar i fjor. Vi var et foolge paa 5 som hadde med seg stol, kabinett, store skjermer og flere bagger hver. Ikke noe stress.
Derimot om du reiser du alene kan jeg se problemene.
TurboOlsen
13. mars 2011, 03:57
Hva med å ta kontakt med trav-miljøet i Trondheim?
De kjører ofte Trondheim-Oslo for å delta i hesteveddeløp. Det er stort sett hyggelig og rolige mennesker.
Jeg snakker av erfaring, skulle på Rammstein konsert i Valhall Arena i Oslo i 2010 og da tenkte jeg å min kamerat vi skulle reise med de for å få en litt spennende reise. Men det endte med tog, tror uansett de kan være hyggelig å reise med.
Hvertfall; om trav-miljøet er negativ. Ta kontakt med trailer og andre yrkessjåfører. De sitter jo alene på stumpen store deler av dagen, de har sikkert ikke noe imot litt selskap :)
De fleste av oss har fått streng beskjed om at folk vi ikke kjenner, ikke slipp de inn i bilen. Jeg slipper ingen ukjente inn i bilen min, det er trossalt boligen min.
De fleste av oss har fått streng beskjed om at folk vi ikke kjenner, ikke slipp de inn i bilen. Jeg slipper ingen ukjente inn i bilen min, det er trossalt boligen min.
Noe sier meg at du hadde stoppet for en 19 års jenta som treng haik til modell studioet..
SemiColon
13. mars 2011, 08:40
Vil bare komme med innspill om at tog og ustryr ikke er noe stress. Naar toget kommer, sporr du bare om de har en ekstra godsvogn? Som de gjerne har og spesielt under TG tider. Det hadde de baade ned og opp naar jeg tok tog til og fra hamar i fjor. Vi var et foolge paa 5 som hadde med seg stol, kabinett, store skjermer og flere bagger hver. Ikke noe stress.
Derimot om du reiser du alene kan jeg se problemene.
Reiser alene, men tog blir vel siste utvei.
Jonta
13. mars 2011, 08:47
Her (http://forums.gathering.org/forumdisplay.php?149-Getting-there) kan man jo også prøve.