PDA

View Full Version : Adblock for Internett Explorer

solrikioo
25. november 2010, 13:30
Heisann

Er det noen som har erfaringer med adblock programmer til IE?

Sitter på jobb, og må bruke IE, får ikke lov til å bruke FF portable.
Så må finne på noe lurt.

Noen tips?

Jonta
25. november 2010, 13:33
Vet du hva? Jeg googlet trådtittelen din, og dette (http://simple-adblock.com/) var det andre treffet som kom opp! Google as, har indirekte svart på en hel haug med tråder her. Fin bil.

solrikioo
25. november 2010, 15:42
Haha, ikke for å være vrang. Men jeg klarer jo for pokker å finne de selv, men om noen her har ERFARINGER med disse. Det er det jeg spør om....

onClipEvent
25. november 2010, 15:42
Test selv og få dine egne erfaringer :)

(Eller les reviews)

AtXbYeA
25. november 2010, 15:45
Du kan jo heller legge ut noen vettige forslag til arbeidsplassen din, slik at de kan få adblocking allerede på routernivå.

Dette finnes det haugevis av gratisversjoner og kommersielle versjoner.

solrikioo
25. november 2010, 15:46
Svært så vrange dere er i dag da... Om dere ikke har brukt dette selv og har noe å dele så styr unna da..

Du kan jo heller legge ut noen vettige forslag til arbeidsplassen din, slik at de kan få adblocking allerede på routernivå.

Dette finnes det haugevis av gratisversjoner og kommersielle versjoner.
Dette var jo mye lurere.

Dette bør vel disse som er ansvarlige her vite hvordan og hva. Eller har du noen tips til hva de kan bruke for å få dette til?

AtXbYeA
25. november 2010, 15:49
Svært så vrange dere er i dag da... Om dere ikke har brukt dette selv og har noe å dele så styr unna da..

Dette var jo mye lurere.

Dette bør vel disse som er ansvarlige her vite hvordan og hva. Eller har du noen tips til hva de kan bruke for å få dette til?

Linux \ freebsd router \ smoothwall \ pfsense.

Kombinert med squid og squidguard eller andre lignende løsninger.

Fortigate har vel ferdige løsninger også tipper jeg.

solrikioo
25. november 2010, 16:16
Takk for svar AtXbYeA, de bruker Fortiguard her, så da er det sikker noe addons til den. Skal ta dette videre.