PDA

View Full Version : GeekTool-problem.

fisk23
19. november 2010, 21:16
God kveld freakzz!

Sitter å geeker på GeekTool, og failet ganske kraftig med ett shell. Det som skjedde er at jeg ikke fikk skrevet inn scripten, før finder plutselig poppet opp. Jeg krysset den ut, og gikk innpå GeekTool for å edite. Men så popper finder opp igjen, og igjen, og igjen. Har uinstallert og avinnstalert programmet, og slettet gruppene med scripts og kommandoer.

Problemet er rett og slett at jeg ikke får slettet scriptet som gjør at jeg ikke kan edite noen andre. -.-'' Shellet kommer opp igjen og opp igjen uansett hva jeg gjør virker det som. :/
Jeg kan legge til at jeg ikke husker hva jeg skrev inn, men tror det var noe lignende "open ~/Documents/". Altså, jeg kommer inn i dokument-mappen. :P

Google er sjekket, forumet er sjekket, og ingenting omhandler helt konkret hva jeg sliter med. Håper heller ikke at det ble så rotete skrevet, er litt småtrøtt. xD

Håper noen kan hjelpe! :)

Takk på forhånd,
fisk23.

fisk23
25. november 2010, 23:15
Moderatorer kan slette tråden, jeg har fått fikset problemet. :)

DfenZ
25. november 2010, 23:43
Fortell oss gjerne hvordan du fikset problemet slik at andre slipper å lage nye tråder hvis de støter på det samme problemet :)

fisk23
2. desember 2010, 00:00
Ja, selfølgelig.
Jeg gjennopprettet ganske enkelt fra en timecapsule...! Burde absolutt ha tenkt på dette, men det gjorde jeg ikke. Skal si jeg ble glad da jeg fant ut at jeg hadde sikkerhetskopiert for et par uker før. :D