PDA

View Full Version : Bush bilde

catmat
26. mai 2003, 21:13
Hvis du ser på bilde nedenfor, så er det en plexigalssrute montert på et stativ midt på bildet. Hva er det?

http://pro.corbis.com/images/digimarc/67/13239428/0000369144-007.jpg

polle
26. mai 2003, 21:28
fikk ikke opp no bilde jeg, men det høres ut som det kan være der teksten som bush leser kommer opp. Slik som programmledere har komentarene sine på monitor bak kameraet.

pinnsvinet
26. mai 2003, 21:34
Ingen bilde, ingen delt kunnskap...

catmat
26. mai 2003, 21:37
Sorry, må være logget inn på corbis for å se det.

TheGEEK
26. mai 2003, 21:45
Sier meg enig med polle, virker iallefall sterkt som det.

catmat
26. mai 2003, 21:54
Hmm, virker sannsynlig, men på noen bilder så er disse så lave eller i helt feil posisjon så det kan umulig være det.

Dessutene er det en på hver side i en 45 graders vinkel.

Post nr 286... Det var tider det...

Skyfex
26. mai 2003, 22:02
Kanskje det er et slags speil, som man retter et kamera mot? Bare et forslag :p

Exodus
27. mai 2003, 08:58
Skuddsikre glass?

[edit]Med nærmere ettersyn tror jeg ikke det..

ebsmfm
27. mai 2003, 09:11
Skuddsikkert glass:) Nope.. Det er en skjerm hvor talen til Bushemann kommer opp, lyset er vinklet slik at ingen andre kan se eller lese det som står der... Hvorfor: Kanskje man skal unngå å se "..God bless America" over tryne til fyren.....

devotio
27. mai 2003, 10:01
Stemmer det proVista^, i alle fall det jeg har hørt.

Han kan da se mer opp, det ser ikke ut som om han leser rett fra et ark, selv om i teorien er det jo nettopp det han gjør. ved å plassere flere rundt han kan han flytte blikket rundt i sallen, virker det som, men egentlig bytter han bare "ark". Smart...

polle
27. mai 2003, 10:17
nei, var rett det jeg sa til å starte med. Kanskje litt kjedelig men det er der teksten til talene hans kommer opp.

Psych|Com
27. mai 2003, 10:51
tviler seff sterkt på det men det kan være en lyd reflektor men den er jo litt liten for det..... (for de som ville ha en litt mere spennede løsning)

Multiflex
27. mai 2003, 11:07
om han virkelig leser opp alt det han sier så bekrefter det bare min teori om at han ikke klarer å tenke selv, så på et intervju at han brukte en ørepropp flittig før han klarte å svare på spørsmål, og det viser bare at han er helt stokk ... :p

devotio
27. mai 2003, 12:20
Opprinnelig postet av Psych|Com
tviler seff sterkt på det men det kan være en lyd reflektor men den er jo litt liten for det..... (for de som ville ha en litt mere spennede løsning)

Da tar du feil, det er det det er. Enkelt og greit :p

trident
28. mai 2003, 13:57
Hmm, legg merke til at Bush sitt slips bytter farge i de to forskjellige Bushene på bildet. Du skjønner.
Denne posten er ren spam, så det så.

catmat
28. mai 2003, 14:06
Hmm, kanskje det er en sånn tynn lyd-monitor, for det må være ganske vanskelig å se inn i den skjermen med en vinkel på 45 grader.

Trond
18. juni 2003, 22:16
Er nok lill bushemann som ikke har stor nok hjerne til å huske talen sin ja. Grunnen til at det er plassert så høyt er sikkert at han skal skue ned på folket sitt.

Tjaaa
25. juni 2003, 21:20
Vinkelen på bildet lurer en jo en liten smule, men det er nok en liten huskelapp det der. Jeg vil anta at den er i bruk når han skal se det amerikanske folk rett i øynene når han taler... Ta gjerne med 'God Bless Amerika...' her også..

Acidous
26. juni 2003, 14:33
Opprinnelig postet av Trond
Er nok lill bushemann som ikke har stor nok hjerne til å huske talen sin ja.

Bah! Prøv å pugge 4 sider ren tekst utenatt du da, se hvor god du er til det... :D

Men er nok fullt mulig at det er en huskelapp ja...

noid
26. juni 2003, 15:56
Alle statsoverhoder får hjelp med talene sine!
Vet du hvor mange teler Bush er nødt til å holde?? Han har annet å gjøre enn å pugge taler vettu!! Jeg er en stor motstander av Bush sitt styre, men du må basere kritikken på fakta, men du må ha en rettferdig kritikk, ikke bare våse!