View Full Version : lsa frø
flykick
18. september 2010, 19:48
hei og hå..
har noen lsa frø som jeg lurer litt på, han jeg fikk dem av sa atte jeg måtte skrelle dem (slik atte den giften ikke kommer på selve frøene) og kverne det opp og lage en dropp .
noen tips om hvordan jeg kan skrelle disse uten å få den giftige guffa på frøene mine? er det noen andre måter å få det i seg uten å droppe det?
og er 10 frø en helt ok tripp? har trippa noen ganger før men lsa er helt nytt for meg så jeg lurer :D
takker for svar
EpicSnusBox
18. september 2010, 20:22
http://www.erowid.org/plants/morning_glory/morning_glory_dose.shtml
50-100 frø er ifølge erowid en light rus, med morning glory frø.
tr80r
18. september 2010, 20:28
http://www.erowid.org/plants/morning_glory/morning_glory_dose.shtml
50-100 frø er ifølge erowid en light rus, med morning glory frø.
Som sagt, hvis det er Morning Glory så 50-100.
men hvis det er Hawaiian baby woodrose, så ca 8 frø.
moret
18. september 2010, 21:02
Synes 8 HBW hørtes mye ut. Tror kanskje du skal satse på 5-6 jeg..
Hvis det er HBW-frø er det jo bare å skrelle dem. Bruk en liten kniv/neglene eller whatever og ta av det ytterste laget. Om det er MG er det værre med skrelling. Å skrelle 150 frø er stress:D
Inntak: anbefaler jeg å mose/knuse frøene til pulver(morter/pepperkvern) og la pulveret juice seg litt i sitronsaft en to-timers tid. Så kan du justere syrligheten med litt vann eller sukkerlake. Drikke hele greia, med frø-mos og vann og sitronsaft og greier. Lene deg tilbake og ta det med ro:P
Tror ikke du finner noen andre inntaksmetoder enn oralt. Mulig man kan lage LSA-ekstrakt å skyte det eller noe(bare synsing), men det er mer stress enn gøy. Tror du må belage deg på å ta det oralt.
Antagelig kommer du til å merke en kvalme, men prøv å ikke spy før det er godt en god halvtime-trekvarter.
flykick
18. september 2010, 21:20
Synes 8 HBW hørtes mye ut. Tror kanskje du skal satse på 5-6 jeg..
Hvis det er HBW-frø er det jo bare å skrelle dem. Bruk en liten kniv/neglene eller whatever og ta av det ytterste laget. Om det er MG er det værre med skrelling. Å skrelle 150 frø er stress:D
Inntak: anbefaler jeg å mose/knuse frøene til pulver(morter/pepperkvern) og la pulveret juice seg litt i sitronsaft en to-timers tid. Så kan du justere syrligheten med litt vann eller sukkerlake. Drikke hele greia, med frø-mos og vann og sitronsaft og greier. Lene deg tilbake og ta det med ro:P
Tror ikke du finner noen andre inntaksmetoder enn oralt. Mulig man kan lage LSA-ekstrakt å skyte det eller noe(bare synsing), men det er mer stress enn gøy. Tror du må belage deg på å ta det oralt.
Antagelig kommer du til å merke en kvalme, men prøv å ikke spy før det er godt en god halvtime-trekvarter.
takker :D mye hjelp her kp til deg =)