View Full Version : skilter og vognkort i posten
spidercrouch
2. september 2010, 21:53
Hei, kjøpte en scooter på smartclub på mandag. Da fikk jeg beskjed om at skilter og vognkort lå i fredrikstad (fordi det var der scooterne kom fra) og at disse skulle sendes med posten. Siden jeg nesten aldri bestiller noe som kommer med post, så har jeg ikke peiling på hvor lang tid ting tar generelt. Så det jeg lurer på, er hvor lang tid tror dere jeg må vente før jeg får dette? ja vet at ingen her kan si noe eksakt, men håper noen kan gi meg et ca svar =)
kdc_hero
2. september 2010, 22:01
1 dag til en uke ;)
mortalf
2. september 2010, 22:03
a post 1-3 dager
b-post kan ta lenger tid men gjør det sjelden.
Antar smart club ligger i området rundt fakturabyen så fra fredrikstad tar posten 1 dag.
Fleff
2. september 2010, 22:04
Det som tar lengst tid er vel HVOR TID vegvesenet gidder å sende det ut, som oftest pleier de å sende i "bulker" Når de har en viss mengde post/varer som skal sendes ut, så sender du alt ut på en gang.
spidercrouch
2. september 2010, 22:44
a post 1-3 dager
b-post kan ta lenger tid men gjør det sjelden.
Antar smart club ligger i området rundt fakturabyen så fra fredrikstad tar posten 1 dag.Så hvis jeg er heldig kan jeg få det imorgen og hvis jeg er uheldig får jeg det neste uke...? =)
Mathsterk
3. september 2010, 00:06
Så hvis jeg er heldig kan jeg få det imorgen og hvis jeg er uheldig får jeg det neste uke...? =)
og hvis du er virkelig uheldig så får du det ikke i det hele tatt.