kollergoll
29. august 2010, 15:15
hei ulf her.
jeg har et for meg stort problem. spiller bad company multiplayer i ca 2 min så stenger hele maskinen seg av må deretter vente i 15 sec og slå av og på strømmen bak maskinen for så å slå på den starter da uten problemer virker som om at eksplosjoner ol stresser systemet vifta hyler så blir det mørkt,:p
kan det være strømforsyningen som plutselig har funnet ut at den vil ut vinduet eller kan det være noe annet?
Property Value
Manufacturer MICRO-STAR INTERANTIONAL CO.,LTD
Product Name MS-7367
Version 1.0
Machine Type AT/AT COMPATIBLE
(hovedkort)
Number of Logical Processors 2
Number of Physical Processors 1
CPU #1 AMD Athlon 64 X2 5600+
CPU Name AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5600+
skjermkortet er nvida geforce 9600 gt 512 mb .
noe jeg også lurer stort på er oppgradere eller kjøpe nytt ?
vil sette pris på alle svar da jeg er totalt fjern på dette området vet ikke om jeg har pasta rett info engang
jeg har et for meg stort problem. spiller bad company multiplayer i ca 2 min så stenger hele maskinen seg av må deretter vente i 15 sec og slå av og på strømmen bak maskinen for så å slå på den starter da uten problemer virker som om at eksplosjoner ol stresser systemet vifta hyler så blir det mørkt,:p
kan det være strømforsyningen som plutselig har funnet ut at den vil ut vinduet eller kan det være noe annet?
Property Value
Manufacturer MICRO-STAR INTERANTIONAL CO.,LTD
Product Name MS-7367
Version 1.0
Machine Type AT/AT COMPATIBLE
(hovedkort)
Number of Logical Processors 2
Number of Physical Processors 1
CPU #1 AMD Athlon 64 X2 5600+
CPU Name AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5600+
skjermkortet er nvida geforce 9600 gt 512 mb .
noe jeg også lurer stort på er oppgradere eller kjøpe nytt ?
vil sette pris på alle svar da jeg er totalt fjern på dette området vet ikke om jeg har pasta rett info engang