PDA

View Full Version : difust problem? shutdown.. hjelp

kollergoll
29. august 2010, 15:15
hei ulf her.
jeg har et for meg stort problem. spiller bad company multiplayer i ca 2 min så stenger hele maskinen seg av må deretter vente i 15 sec og slå av og på strømmen bak maskinen for så å slå på den starter da uten problemer virker som om at eksplosjoner ol stresser systemet vifta hyler så blir det mørkt,:p
kan det være strømforsyningen som plutselig har funnet ut at den vil ut vinduet eller kan det være noe annet?
Property Value
Manufacturer MICRO-STAR INTERANTIONAL CO.,LTD
Product Name MS-7367
Version 1.0
Machine Type AT/AT COMPATIBLE
(hovedkort)
Number of Logical Processors 2
Number of Physical Processors 1
CPU #1 AMD Athlon 64 X2 5600+
CPU Name AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5600+
skjermkortet er nvida geforce 9600 gt 512 mb .

noe jeg også lurer stort på er oppgradere eller kjøpe nytt ?
vil sette pris på alle svar da jeg er totalt fjern på dette området vet ikke om jeg har pasta rett info engang

AtXbYeA
29. august 2010, 15:19
Du har iallefall garantert et varmeproblem.

Åpne maskinen, fjern alt støv, sjekk at alle vifter spinner.
Kjøp trykkluft på boks, ikke bruk støvsuger.

Avsnitt er forøvrig en fin fisk.

kollergoll
29. august 2010, 15:22
skal åpne opp jeg, å blåse dritten clean takker for råd (har brukt støvsuger jeg skjønner du hehe)

hmm trykkluft innkjøpt alt støv borte.
viften som går på overdrive er til strømforsyningen.
samme problemet starter maskinen fyker inn i bc2 multiplayer og maskinen dør, tok ut strømledningen til skjermkortet for å gimpe strømforbruk for å se om det gikk lettere inne i spillet det lagger noe vanvittig da selfølgelig men jeg blir ikke strømløs ser på strømforsyningen(som er gammel gammel) at det står dc output 284w(max)

prøvde meg med sniper ghost warrior også ...ikke snakk om uansett hva jeg gjør er det samme dealen kabinettet e åpent også nå samme resultat (blir vel finn.no og gaming pc neste stopp jahh):p