View Full Version : Marijuana i microen?
Muradi
4. august 2010, 19:34
Går det bra å ha marijuana i microbølgeovn? Tenkte jeg skulle lage no "space-cakes" med 3 minutters metoden.
Zarathustra
4. august 2010, 19:48
Går det bra å ha marijuana i microbølgeovn? Tenkte jeg skulle lage no "space-cakes" med 3 minutters metoden.
Tenker du da på å lage selve kaken i mikroen, eller tenker du på å tørke budsen i mikroen?
Muradi
4. august 2010, 21:01
Tenker du da på å lage selve kaken i mikroen, eller tenker du på å tørke budsen i mikroen?
Selve kaken. Eller ha poten på/inni slike småpizzaer man får kjøpt på butikken.
Awareness
4. august 2010, 21:05
Hvis du tørker den alene i mikroen så kommer det til å smake dritt, men tror det kan funke hvis du blander den i noe ;)
Muradi
4. august 2010, 21:44
Hvis du tørker den alene i mikroen så kommer det til å smake dritt, men tror det kan funke hvis du blander den i noe ;)
Jeg skal ikke tørke den. Jeg har tenkt å lage kake/pizza med marijuana i microen.
s47yr1c0n
4. august 2010, 22:00
Micro og thc har en kompiss av meg dårlige erfaringer med.
Han skulle dele opp en halvplate han hadde kjøpt og bestemte seg for å varme den opp litt i microen først.
Halvplaten var vel kansje inne i et halvt minutt på middels effekt, noe som førte til at tjallen bare fungerte halvparten så bra:( så ikke den komme for å si det sånn:P
Vet ikke om det samme skjer med grønnt da:) fortell hvordan det gikk om du prøver;)