PDA

View Full Version : iPhone 4G uten abnnoment

Mortick
17. juni 2010, 18:30
Heey there!

Har iPhone 2G, og har lyst på 4G,.

Problemet er at jeg ikke finner ut hvor de selger den uten abnnoment, i USA, Frankrike, etc..

Jeg bryr meg ikke om hvor mye den koster, vet at 16GB koster 599$, ellernoe rundt der.

Kunne jeg fått noen linker til noen trusted sider ? Har utrolig lyst på 4G.

Thanks anyways ;)

toxicity
17. juni 2010, 18:33
Trur Iphone 4g er operatørlåst til AT & T i statene

Mortick
17. juni 2010, 18:36
Ja, men fikk høre at i Frankrike selger de an " unlocked " , og har sett på mange sider at de selger den uten abnnoment, men har ikke funnet en side ennå : -/

Hva betyr " AT & T " ? Så det masse på de sidene, har ikke peilling på hva det betyr :S

Takk for svar ;)

naxoz
17. juni 2010, 18:38
AT&T er en teleopperatør, akkurat som telenor og netcom :)

thomasf
17. juni 2010, 18:41
http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=main

Sånn derno? 8 dager til den er på lager sier de.

Mortick
17. juni 2010, 19:00
Åja, takk Naxoz ;)

Ja, Thomas,. Men helvette for noen priser! :O

Det er den værste siden jeg har sett ever :O :P

thomasf
17. juni 2010, 19:04
Siden? Helt grei den vel? Det er Ludo, så det er til å stole på iallfall. :)

Trodde du ikke brydde deg om hva den kosta jeg? :D

Mortick
17. juni 2010, 19:06
Aldri hørt om Ludo :p

Vel, jeg tenkte på i utlandet, der er de ikke så forbanna grådige som i Norge :P

Scabby_Gabby
17. juni 2010, 19:11
9k for en telefon er helt sinnsykt uaktuellt.
Fy faen :p

thomasf
17. juni 2010, 19:14
Aldri hørt om Ludo :p

Vel, jeg tenkte på i utlandet, der er de ikke så forbanna grådige som i Norge :P

Tror ikke Ludo ville gått ut med en sånn pris dersom det var enkelt å få tak i den i utlandet til en betydelig lavere pris. Antageligvis er det pga. eksklusivitet. Dvs. du er en av svært få som har 4G i Norge, iallfall en stund fremover. :)

http://e24.no/it/article3697772.ece

Mortick
18. juni 2010, 08:20
Tror ikke Ludo ville gått ut med en sånn pris dersom det var enkelt å få tak i den i utlandet til en betydelig lavere pris. Antageligvis er det pga. eksklusivitet. Dvs. du er en av svært få som har 4G i Norge, iallfall en stund fremover. :)

http://e24.no/it/article3697772.ece

Jeg får iPhone 4G 16GB uten abnnoment for 3.5 K. i utlandet, ifølge mange sider.

De selger ikke iPhone 4G i Norge, 15 Juni så kunne du Pre-Orde den på Apple.com :)

DonTomaso
18. juni 2010, 08:26
Jeg får iPhone 4G 16GB uten abnnoment for 3.5 K. i utlandet, ifølge mange sider.
)
Hvor da om jeg tør spørre? En 16GB koster 4700,- i Frankrike og UK og den selges ikke ulåst i USA.

Mortick
18. juni 2010, 08:28
Jeg søkte mye på nettet, og der skrev blant annet Apple at det koster 400$ mer når du kjøper UTEn abnnoment.

Den selges ikke ulåst i USA endå, det er riktig. Jeg prøver å finne ut hvor jeg kan kjøpe den uten abnnoment.

DonTomaso
18. juni 2010, 08:30
Den selges ulåst i Canada men prisene er ikke offentliggjort ennå. En 16GB 3GS koster 3500,- der nå, og man kan garantert legge på en tusenlapp der også. Jeg gjetter på at Norge også kommer til å selge den ulåst til tilnærmet samme pris som resten av verden.

Mortick
18. juni 2010, 08:32
Vel, jeg kjøper den for 4.5 k ikke mer, forhåpentligvis mindre! :P
Jeg kunne trengt en ny iPhone :)

Scabby_Gabby
18. juni 2010, 12:44
Hold oss gjerne oppdatert på 3,5 situasjonen!

Mortick
18. juni 2010, 13:20
Hold oss gjerne oppdatert på 3,5 situasjonen!

Ja, det skal jeg!

Men som de andre har sagt, prisen er ikke helt bestemt endå, men på Apple.com kan du Pre-Orde den med ATT & T abnnomentet, ellernoe.

Skal si ifra med engang jeg får tak i en 4G for under 4k uten abnnoment ;)

Streit
6. juli 2010, 18:03
Jeg trenger ny jobbmobil da den gamle ble ødelagt i dag. Jeg vil ha 4G, men kun 3gs står på listen over "godkjente mobiler", er redd for at denne vil stå der sålenge den er å få kjøpt. Noen som har peiling på hvor lenge den "gamle" modellen vil være tilgjengelig? Er det mest sannsynlig jul, påske eller neste sommer?

Source
6. juli 2010, 18:26
iPhone 4 kommer til å koste rundt 6k i Norge. Ebay funka bra på de gamle iPhonene, men tror det blir vansklig og ikke minst ekstremt dyrt for 4'ern.

Jeg anbefaler uansett å kjøpe den i Norge grunnet unlocking osv. Det er veldig kjedelig å vente på Jailbreak/Unlock hver eneste gang det komme oppdatering. Push er også mye mer stabilt når man kjøper telefonen norsk.

24.juli er datoen alle snakker om at den kommer til norske butikker. Har selv forhåndsbestilt med Netcom abonoment og gruer meg til å høre hva prisen blir.

Jeg trenger ny jobbmobil da den gamle ble ødelagt i dag. Jeg vil ha 4G, men kun 3gs står på listen over "godkjente mobiler", er redd for at denne vil stå der sålenge den er å få kjøpt. Noen som har peiling på hvor lenge den "gamle" modellen vil være tilgjengelig? Er det mest sannsynlig jul, påske eller neste sommer?

Hvor lenge 3GS er i butikkene? Det er nok en god stund, da 3G selges enda...

softis
11. juli 2010, 19:02
spiller ingen rolle hvor man kjøper den.... de leverer samme telefon heleverden over med samme programvaren verden over med alle språkpakker i samme pakken....

ingen landsspesifike telefoner da :)

har 3gs 32 nå men skal ha 4g 32 når den kommer og jeg skal ikke betale mer enn 1000kr...ink abn. :)

fuzzy76
11. juli 2010, 19:40
Har Googlet litt, tror den uten binding kun selges i Apple Store og derfor kun kan kjøpes ved personlig oppmøte.

Kråketær
11. juli 2010, 20:09
3GS - i likhet med 3G 8GB da 3GS kom - vil selges til lagrene er tomme for en litt redusert pris. Dette varierer fra butikk til butikk og leverandør til leverandør hvor fort dette er. Jeg ville tippet innen et halvt år; jeg har ikke sett en 3G til salgs på leeeeenge.

JibbeSander
11. juli 2010, 21:53
Jeg bryr meg ikke om hvor mye den koster

Ja, Thomas,. Men helvette for noen priser! :O

Det er den værste siden jeg har sett ever :O :P

hmm:confused: