PDA

View Full Version : Treff i Trondheim juni 2010?

futile
11. juni 2010, 21:43
Hei! Jeg har lenge hatt lyst på et treff i Trondheim, og tenkte at nå er anledningen perfekt. Skolen er over, sommerferien starter og været blir bare bedre og bedre (vel...).

Hva med en liten idémyldring ang. tid og sted? Kanskje litt typisk sted å være på, men marinen har god plass! :-) Hva med grilling på marinen en godværsdag? Jeg sier ja.

Kom gjerne med innspill :-)

Ja,,, nei?

Jonta
14. juni 2010, 20:29
http://freak.no/forum/showthread.php?p=1741191

(Vennligst hold diskusjon om den tråden nettopp der - i den tråden)

mrcat
15. juni 2010, 01:21
mcdonalds på torget yo

Grimdoc
15. juni 2010, 02:01
http://freak.no/forum/showthread.php?p=1741191

(Vennligst hold diskusjon om den tråden nettopp der - i den tråden)
Du avslår hans plan om å lage et vanlig treff ettersom du selv skal holde et treff for foto-interesserte? Ditt treff var tydeligvis for å "sosialisere seg med andre fotointeresserte, og lære av hverandre", som du skriver i din tråd.

Du skriver først veldig langt ned i tråden din at andre kan komme for å bare være sosiale. Noe kanskje trådstarter her ikke har sett.

Til trådstarter: Lag eget treff om du vil det, men det beste er jo kanskje å slå seg sammen med Jonta, med mindre du hater fotografering :)

futile
15. juni 2010, 10:13
Jeg laga denne tråden kanskje to-tre dager før Jonta kom med sin supre idé ang. fototreff. Og det er opp til dere freakere om dere vil dukke opp på fototreff eller møtes et annet sted, til en annen tid. For min del kan det være flere treff, det er jo bare koslig, er det ikke? :-)

Denne tråden kan dere bruke som diskusjon :-)

Jonta
15. juni 2010, 13:11
Du avslår hans plan om å lage et vanlig treff ettersom du selv skal holde et treff for foto-interesserte? Ditt treff var tydeligvis for å "sosialisere seg med andre fotointeresserte, og lære av hverandre", som du skriver i din tråd.

Du skriver først veldig langt ned i tråden din at andre kan komme for å bare være sosiale. Noe kanskje trådstarter her ikke har sett.

Til trådstarter: Lag eget treff om du vil det, men det beste er jo kanskje å slå seg sammen med Jonta, med mindre du hater fotografering :)For all del, det var ikke meningen å hijacke denne tråden. Postet i den for å få peke ut fototråden. Var positivt overrasket over at noen ville få igang noe i Trondheim. Var kun latskap fra min side som gjorde at jeg ikke fikset den tråden mye tidligere.Jeg laga denne tråden kanskje to-tre dager før Jonta kom med sin supre idé ang. fototreff. Og det er opp til dere freakere om dere vil dukke opp på fototreff eller møtes et annet sted, til en annen tid. For min del kan det være flere treff, det er jo bare koslig, er det ikke? :-)

Denne tråden kan dere bruke som diskusjon :-)Såklart kan vi ordne flere treff. Det er alltid noen som ikke kan være med på et, men gjerne vil sosialisere seg med andre på denne måten. Jeg er glatt med på et ikke-fototreff i Trondheim om arbeidstiden tillater det.

Dodecha
15. juni 2010, 13:15
Tja, marinen høres ut som en idè, ettersom det ikke er noe aldersgrense, kjøpeplikt e.l. så det er ingen unnskyldning for å ikke komme.

Man kunne vel også ha satt opp ett eller annet kjennemerke slik at folk som aldri har vært på treff finner oss fort.

Jeg stiller opp iallefall.

Jonta
15. juni 2010, 13:44
Man kunne vel også ha satt opp ett eller annet kjennemerke slik at folk som aldri har vært på treff finner oss fort.Vi kan rasterbere en plakat, som på Oslo-treffet ifjor. Hvem melder seg frivillig?

Hva med den plassen i skogen du snakket om på første treffet ifjor? Hørtes både koselig, idyllisk og fotogent ut.

SemiColon
15. juni 2010, 13:57
Blir det treff senere i år? Jeg joiner ihvertfall hvis jeg har tid, er bare rett over fjorden til meg :)

Jonta
15. juni 2010, 14:26
Blir det treff senere i år?Følgende har blitt sagt mange ganger før: Det blir treff senere i år om noen arrangerer treff senere i år, og får med seg folk. Hvis ikke, så blir det ikke noe treff senere i år. For å arrangere treff senere i år, trenger man helt klart nsos tillatelse, slashdots velsignelse, og Dodechas hjelp.

Eller: MAN BARE ARRANGERER ET TREFF!

Trodde da du hadde fått med deg såpass SemiColon? ;)

SemiColon
15. juni 2010, 14:30
Følgende har blitt sagt mange ganger før: Det blir treff senere i år om noen arrangerer treff senere i år, og får med seg folk. Hvis ikke, så blir det ikke noe treff senere i år. For å arrangere treff senere i år, trenger man helt klart nsos tillatelse, slashdots velsignelse, og Dodechas hjelp.

Eller: MAN BARE ARRANGERER ET TREFF!

Trodde da du hadde fått med deg såpass SemiColon? ;)

Jaja, men bare lurer på om dere fra Trondheim arrangerer. Jeg gidder ikke å arrangere selv, så jeg håper bare dere gidder det.

Jonta
15. juni 2010, 14:35
Jaja, men bare lurer på om dere fra Trondheim arrangerer. Jeg gidder ikke å arrangere selv, så jeg håper bare dere gidder det.SemiColon du di late tøs :p

SemiColon
15. juni 2010, 14:37
SemiColon du di late tøs :p

:( Hadde jeg bodd i Trondheim så hadde jeg fiksa det, men nå gjør jeg ikke det :( Men du din løstøs kan jo arrangere det? Så stille vi opp me skinnvæst å tresko? D e smæring :D

Jonta
15. juni 2010, 14:40
:( Hadde jeg bodd i Trondheim så hadde jeg fiksa det, men nå gjør jeg ikke det :( Men du din løstøs kan jo arrangere det? Så stille vi opp me skinnvæst å tresko? D e smæring :DJeg? Arrangere treff? Vet ikke om jeg orker.

Men såklart: Bli itj fæst, uuuutn skinnvæst osv.

Jadajada, blir nok treff skal du se. Så kan vi finne på noe konkurranser eller annet skremmende. Oooh! Jeg vet: nFF-quiz! Med spørsmål fra både IT, Rus og Pyro! Hell yeah!

Monkey_drone
15. juni 2010, 15:17
oooOOO, quiz høres knall ut!
Også gjør vi det skikkelig vanskelig, og topper det med avkrysningsalternativer. (ehm)

VinumSabbathi
15. juni 2010, 15:27
Helga den 25. har jeg ikke tid, men alt utenom passer fint.

Det er sikkert en hel bøling av dere som skal på SOMMERFÆSTIVAAAAL helga som kommer, men jeg starter like godt idèmyldringa som du sier ved å foreslå marinen(festningen muligens?), fredag den 18. Altså den som kommer. På den måten slipper vi alt skitfolket som har lyst å dra til Selbu! :D

Afasar
15. juni 2010, 15:30
Jeg drar bort den 19. (ikke sommerfestivalen, nei), så alt før det passer for meg.

Monkey_drone
15. juni 2010, 15:49
den 18. skal jeg en tur på lønningspils, men det droppes selvfølgelig om noen finner på noe bedre. Eventuelt om det begynner seint så kommer jeg etter pils (alkoholfritt allikavel, så plager ingen).

Dodecha
15. juni 2010, 16:28
Vi kan rasterbere en plakat, som på Oslo-treffet ifjor. Hvem melder seg frivillig?

Hva med den plassen i skogen du snakket om på første treffet ifjor? Hørtes både koselig, idyllisk og fotogent ut.

Det er veldig idyllisk der, men jeg lurer på om folk sliter med å finne frem:
Mellom kroppanmarka og sjetnemarka, rett før nedre leirfoss, tar elva en stor sving akkurat som rundt øya nærmere sentrum.

GPS er: 63.37726º N, 10.39752º Ø
63° 22' 38.1"N, 10° 23' 51.1"Ø

Ang rasterbation, om den ikke trenger farger kan jeg bruke printer på jobb, har stort gulv å teipe sammen sulamitten på her også.

Jonta
15. juni 2010, 16:39
oooOOO, quiz høres knall ut!
Også gjør vi det skikkelig vanskelig, og topper det med avkrysningsalternativer. (ehm)Må finne på noe lurt der. Kan snoke litt rundt og se om jeg finner inspirasjon fra quiz-konkurransen avholdt på TG.men jeg starter like godt idèmyldringa som du sier ved å foreslå marinen(festningen muligens?), fredag den 18. Altså den som kommer. På den måten slipper vi alt skitfolket som har lyst å dra til Selbu! :DJeg fortsetter med det jeg foreslo til masekråka SemiColon om at vi lar Oslol-treffet være prøvekanin på avstemningsgreia, og så ser vi på hvordan dette fungerer.Det er veldig idyllisk der, men jeg lurer på om folk sliter med å finne frem:
Mellom kroppanmarka og sjetnemarka, rett før nedre leirfoss, tar elva en stor sving akkurat som rundt øya nærmere sentrum.

63° 22' 38.1"N, 10° 23' 51.1"ØFår ikke sjekket dette nå, men eventuelt kan man møtes på en plass som er litt lettere å finne, for så å dra dit.Ang rasterbation, om den ikke trenger farger kan jeg bruke printer på jobb, har stort gulv å teipe sammen sulamitten på her også.<3

SemiColon
15. juni 2010, 16:49
Jeg fortsetter med det jeg foreslo til masekråka SemiColon

Nå var du frekk Jonta :(

Monkey_drone
15. juni 2010, 17:10
Om det trengs noe transport har jeg plass til 4 i bilen, trønderske skoger er ålreit.

VinumSabbathi
15. juni 2010, 19:48
Om det trengs noe transport har jeg plass til 4 i bilen, trønderske skoger er ålreit.

Hvis vi skal i skauen så vil jeg veldig gjerne sitte på. Såfremt vi skal utafor byen såklart. Den plassen som Dodecha snakka om hørtes jo fet ut. Ingen som har boomblastah å ta med da? :)

BomberMan
15. juni 2010, 19:50
Hvis jeg får dratt meg dit, og skogen er den utvalgte lokasjon vil jeg gjerne sitte på, Monkey_drone. :)

Afasar
15. juni 2010, 19:54
Me too! Såfremt det blir før den nittende, men det er kanskje for snart for mange?

futile
15. juni 2010, 19:58
Hva med et litt mer kjent sted først? Og dra til skogen på et annet treff seinere? Jeg får den følelsen av at om det blir for langt unna, på ukjente steder, er det ikke sikkert alle gidder å dukke opp, ja, nettopp pga ukjent sted. Misforstå meg rett, altså! Jeg blir gjerne med inn i de djupe skoger, men kanskje ha et treff på en mer kjent plass først.. Bare et lite forslag fra min side .-)

Tikka sett på, forresten! Shotgun!!

BomberMan
15. juni 2010, 20:11
Hva med et litt mer kjent sted først? Og dra til skogen på et annet treff seinere? Jeg får den følelsen av at om det blir for langt unna, på ukjente steder, er det ikke sikkert alle gidder å dukke opp, ja, nettopp pga ukjent sted. Misforstå meg rett, altså! Jeg blir gjerne med inn i de djupe skoger, men kanskje ha et treff på en mer kjent plass først.. Bare et lite forslag fra min side .-)

Har jo vært mange treff før, og det er alltid førstegangsfreaks på et treff. Vi kan jo møtes sentralt i Trondheim en plass for å så stikke til skogs rett etterpå? :)

CharlieSabotage
15. juni 2010, 20:15
sukk, jeg som flytter fra bartebyen til helgen.

zub_Zer0
15. juni 2010, 20:18
Høres jo veldig moro ut :) Hva gjør dere på freakforum treff? Bare drikker å spiser god mat eller ? Erfaringer fra andre treff? :)

BomberMan
15. juni 2010, 20:20
Høres jo veldig moro ut :) Hva gjør dere på freakforum treff? Bare drikker å spiser god mat eller ? Erfaringer fra andre treff? :)

Vi snakker skit, spiser mat, diskuterer, ++. Blir sikkert grilling på dette treffet.

Endring: Fredag 18. juni passer iallefall for meg (og exocytose). Kanskje litt kort varsel?

VinumSabbathi
15. juni 2010, 20:25
Den 18. passer utmerket for meg.

futile
15. juni 2010, 20:36
Passer perfekt!

Starra
15. juni 2010, 21:11
Er det ikke enklere å bare ta det i sentrum? Som, nevnt i førsteposten, marinenen.

Hvorfor er "skauen" bedre?

VinumSabbathi
15. juni 2010, 21:14
Er det ikke enklere å bare ta det i sentrum? Som, nevnt i førsteposten, marinenen.

Hvorfor er "skauen" bedre?

Ingen som har sagt at det så absolutt må være i skogen, men det er tydeligvis noen her som heller vil det, enn å være i sentrum der man kan dra når som helst ellers.

Folk skal jo såklart få komme med flere forslag, er bare å poste ivei det.

Starra
15. juni 2010, 21:24
Er det noen fordeler med å ta det der ta? Ikke tolk dette feil, jeg er bare nysgjerrig siden jeg kun har erfaring med marinen.

Afasar
15. juni 2010, 21:28
Er det ikke morsomt med litt variasjon da? Istedenfor å ha et treff en plass man ferdes til vanlig, man man jo prøve å gjøre det litt spesielt og anderledes for en gangs skyld? Er ikke så stort problem å komme seg opp dit. Selv foretrekker å sitte i hyggelige, naturlige omgivelser i finværet enn en eller annen plass i sentrum.

Starra
15. juni 2010, 21:46
Ser at det er et godt stykke utenfor sentrum. Hvilke busser går forbi?

Monkey_drone
15. juni 2010, 21:58
teh monkeybus (:

Det kan sikkert gjennomføres om en til gidder å kjøre ut, jeg veit ikke hvor det er, men kjente stedsnavn kan da ikke være så langt borti-vekk.

mrcat
15. juni 2010, 22:41
Er dette sånn tur for å røyke, evt. utforske sin psykedeliske side og gnafse munchies, eller bare en vanlig grilltur?

Hver og en av dere har jo et lite hippieaspekt, så jeg lurer bare. ^_~

BomberMan
15. juni 2010, 22:44
Hver og en av dere har jo et lite hippieaspekt, så jeg lurer bare. ^_~

No u :(

Men nei. Tror ikke dette er rette anledningen til å røyke seg skeiv og trippe baller.

mrcat
15. juni 2010, 22:48
No u :(

Men nei. Tror ikke dette er rette anledningen til å røyke seg skeiv og trippe baller.

Ok, bare lurte. Hva gjør dere der da? Occulte kultgreier? Eller "Hei jeg heter Simen men kaller meg Xt3rmiN4ToR på forumet, og jobber på bunnpris.........."

Men går det ann å bomme litt mat av andre der eller?

futile
15. juni 2010, 23:02
Iiiiittjnå probblem! :-D

Dalla90
15. juni 2010, 23:14
Huff. Den 18. er jeg på firmafest :(

Zepur
15. juni 2010, 23:16
Det er veldig idyllisk der, men jeg lurer på om folk sliter med å finne frem:

63° 22' 38.1"N, 10° 23' 51.1"Ø

Ang rasterbation, om den ikke trenger farger kan jeg bruke printer på jobb, har stort gulv å teipe sammen sulamitten på her også.
Ca her, stort bilde (http://static.panoramio.com/photos/original/4958616.jpg). Koselig og fin plass, veldig grønt der forrige søndag.

Filosofen
15. juni 2010, 23:43
Ok, bare lurte. Hva gjør dere der da? Occulte kultgreier? Eller "Hei jeg heter Simen men kaller meg Xt3rmiN4ToR på forumet, og jobber på bunnpris.........."

Men går det ann å bomme litt mat av andre der eller?

Njeah, jeg ser heller på det som en gyllen mulighet til å få se hvordan folk er i virkelige omgivelser. Jeg vedder på at mange her vet av erfaring at det generelt er mye koseligere å prates i virkeligheten enn på et diskusjonsforum der alt fort blir veldig seriøst og ampert. Gå inn med rett innstilling så blir det hyggelig, vettu.

Dodecha
16. juni 2010, 12:48
Som sagt, jeg er helst for at nye folks skal møte opp og da er det jo kjekt å tilrettelegge litt, så en plan om å evt møtes på marinen for å så bevege seg andre steder høres jo gull ut.

mrcat: Man må tenke at ikke alle her på nFF er interessert i rusmidler, samt er det vel mindreårige som møter opp også, gå forran med et godt eksempel :)

pÝv: Er ikke det der tatt nedenfor leirfossen? Den halvøya jeg tenker på ser man kanskje et hus fra, det er ganske avskjermet fra bebyggelse.

Fredag er helt greit for meg

Monkey_drone
16. juni 2010, 16:14
Har vi en sjåfør til?
er det vanskelig å komme seg dit på andre måter?

Jeg kommer sikkert til å ha med plenty mat, iallefall til ett par stk.

Dodecha rasterberer noe gøy og gjenkjennelig? (White wesir anyone?)

Har vi ett tidspunkt?

Jonta
16. juni 2010, 17:00
Nå var du frekk Jonta :(På kjøkkenet med deg skingrende kvinnemenneske :DHva med et litt mer kjent sted først? Og dra til skogen på et annet treff seinere? Jeg får den følelsen av at om det blir for langt unna, på ukjente steder, er det ikke sikkert alle gidder å dukke opp, ja, nettopp pga ukjent sted.Som allerede forklart: Dette er ikke første gangen det er treff i Trondheim, og det vil ikke bli siste heller. Noen har vært på treff før, andre har ikke. Kan ikke møtes på en trygg plass hver gang noen ukjente blir med.Høres jo veldig moro ut :) Hva gjør dere på freakforum treff? Bare drikker å spiser god mat eller ? Erfaringer fra andre treff? :)Som beskrevet i nesten hver eneste treff-tråd: Først er det en del forlegenhet (særlig om ingen har møtt hverandre før, noe som ikke blir tilfelle for dette treffet), og etterhvert kommer man i prat, og glemmer å være en tilbakeholden tosk. Det prates om ganske mye forskjellig, og man spiser og drikker mat som er ganske lite avansert. Maten er kun et slags tilbehør.Vi snakker skit, spiser mat, diskuterer, ++. Blir sikkert grilling på dette treffet.Nettopp. Denne "++" er det mange som interesserer seg for. For nærmere informasjon: Utfyllende beskrivelse av et typisk treff (http://freak.no/forum/showpost.php?p=1392504&postcount=45).Endring: Fredag 18. juni passer iallefall for meg (og exocytose). Kanskje litt kort varsel?Spørs når jeg er ferdig på jobb da, men om jeg kan, så kommer jeg.Hvorfor er "skauen" bedre?In the forest, nobody can hear your screamsMen går det ann å bomme litt mat av andre der eller?Spørs på hvem som kommer. Typisk grillfest: Alle har med for mye mat. Men ta med noe du også kan dele, sånn for ikke å fremstå som deeeeen taperen :)mrcat: Man må tenke at ikke alle her på nFF er interessert i rusmidler*husker forrige gangs diskusjonstemaer*Dodecha rasterberer noe gøy og gjenkjennelig? (White wesir anyone?)+1 for White Wesir. Konge idé. Skal dæsken meg ta bilder av det og sende dem anonymt til Armin.Har vi ett tidspunkt?Har vel egentlig ikke det. 17:00 anyone?

Monkey_drone
16. juni 2010, 17:16
17:00 it is (:
Marinen først og skogen etter 30min ca?

nZaal
16. juni 2010, 17:23
Så det blir to treff i Trondheim i nærmeste framtid?
Ett nå på Fredag pluss fototreffet på Mandag?

Monkey_drone
16. juni 2010, 17:35
Ja, fototreff ved ila kirke på mandag 16:30
Treff på fredag 17:00? på marinen først også bærer det til skogs.

nZaal
16. juni 2010, 17:43
Tøft!

Da skal jeg prøve og hive meg med på begge.

futile
16. juni 2010, 23:13
Hva med litt seinere..? :) Sju? :) He-he.

Det må være lov å prøve seg ..:-)

NEVERMIND!! Forresten, hvordan sletter man eget innlegg? :-)

Monkey_drone
17. juni 2010, 16:34
Det vil sikkert være folk på treffet godt etter klokka sju også, om det renner på litt utover gjør det ikke noenting.

Skyfex
17. juni 2010, 17:14
Det er mulig jeg blir med. Den plassen i skogen er jo på vei hjem fra jobben, så kanskje jeg bare tar turen direkte dit. Men det blir litt kinkig. Jeg rekker sannsynligvis ikke 17:00 på marinen, og hvis jeg skal møte dere i skogen må jeg bli sittende en stund på jobben.

Jonta
17. juni 2010, 20:14
Shucks. Slutter på jobb kl 19:00. Om jeg kan komme blir avhengig av når jeg skal på jobb neste dag. Er det slik å forstå at det fra Selsbakk er mot Sluppenbrua, så forbi denne, over neste bro, og enda et stykke sør? Får printe ut directions fra Google Maps.

Ond^Sofa
17. juni 2010, 20:23
Shucks. Slutter på jobb kl 19:00. Om jeg kan komme blir avhengig av når jeg skal på jobb neste dag. Er det slik å forstå at det fra Selsbakk er mot Sluppenbrua, så forbi denne, over neste bro, og enda et stykke sør? Får printe ut directions fra Google Maps.

Over sluppenbrua, opp dalen og forbi Prøven bil, så første til høyre.

Monkey_drone
17. juni 2010, 21:57
Om det er så mange som ikke kan klokka 17:00 så kan vi jo ta det 19:00, det var bare ett forslag.

Jeg kommer til å sjekke tråden her i morra før jeg drar, men for min del gjør det ikke noe å henge der noen timer.

Det som må til er noe form for plakat som viser at "her er det nFF folk"

futile
17. juni 2010, 22:03
Jeg kan kjøre! Men trenger kartleser! :) Kan forresten både kl 1700 og 1900. Itjnå problem :.)

Dodecha
17. juni 2010, 22:05
Stiller opp som kartleser, massør (ekstra for happy endings) og moralsk støtte

Monkey_drone
17. juni 2010, 22:07
dodecha: kan du være på marinen 17:00`?
I tilfelle så kan jo vi tre møtes (oss + futile) og kjøre folk opp etterhvert som det kommer en del.
kartleser er kjekt å ha, men om det er noe man kan putte inn i gpsen for å havne nært så funker jo det.

nZaal
17. juni 2010, 22:26
Jeg møter også opp kl 17ish.. kommer litt an på bussene

futile
17. juni 2010, 22:43
dodecha: kan du være på marinen 17:00`?
I tilfelle så kan jo vi tre møtes (oss + futile) og kjøre folk opp etterhvert som det kommer en del.
kartleser er kjekt å ha, men om det er noe man kan putte inn i gpsen for å havne nært så funker jo det.

Åja?? Er det taxivirksomhet nå?? ;-) I'll be there, 1700 sharp!

Dodecha
18. juni 2010, 02:40
ikke no problem å være der 17:00, i'm there

Jonta
18. juni 2010, 06:57
Jeg blir vel å sykle, så jeg kommer etterhvert. Håper på å finne fram. Fikk mobilnummer til Monkey_drone på PM, så ringer om det skulle være noe.

Edit: Slutter fortsatt 19:00 ja. Masse turister som kommer i morgen :/

nZaal
18. juni 2010, 10:41
Så heldige vi var med været i dag da... (ironi selvsagt!) :(

Dodecha
18. juni 2010, 11:23
Fins itj dårli vær, bare dårli klær.

Monkey_drone
18. juni 2010, 12:04
Jeg møter opp på marinen klokka 17:00 iallefall. Jeg kommer til å ha på meg rutete flanellskjorte og en rød t-skjorte som det står forskningsdagene på. er 2m høy, og ganske gjenkjennelig. "kanonplatået" er grei plass å møtes på.

Dodecha
18. juni 2010, 12:14
Kanonplatået er også kjent som bastionen.
Ser litt dårlig ut med rasterbation, greia kommer vel til å bare oppløses i vær og vind, tenkte på et flagg, men jeg har bare et amsterdamflagg for hånden.. for å sitere politikerne: "jeg vil ikke sende ut feil signal".

Monkey_drone
18. juni 2010, 12:23
Jeg tror jeg kjenner deg igjen dodecha, og hvor mange er det som gidder å stå stille på denne plassen i gråværet? Jeg stiller opp med paraply (: kansje..

Dodecha
18. juni 2010, 12:27
Jeg hadde glemt at jeg er beæret nok til å ha personlig motatt en sølvfarget paraply med stjernekart på innsiden av selveste Knut Jørgen Røed Ødegaard, den blir ikke vanskelig å se.

futile
18. juni 2010, 14:44
Jeg finner dere der kl 1700!! Jeg har ikke med grill ,er det noen som har med grill i det hele tatt? :-)

Monkey_drone
18. juni 2010, 14:48
ehm, jeg tror jeg kjøper litt mat som ikke trenger grilling.

VinumSabbathi
18. juni 2010, 15:37
Det blir nok slik at jeg står over for denne gang. Allergisk mot slikt skitvær jeg.

nZaal
18. juni 2010, 15:47
Det blir nok slik at jeg står over for denne gang. Allergisk mot slikt skitvær jeg.

samme her..

Dodecha
18. juni 2010, 16:12
Da står jeg og monkeydrone her, det er jo ganske varmt selv om det. Regner

Da har futile, ei venninne og exocytoce møtt opp, vi har beveget oss til brukbar om noen bestemmer før å komme

BomberMan
18. juni 2010, 18:06
Faen i helvete. Var på fest i går og sovna av i dag. FML. :(

Monkey_drone
18. juni 2010, 23:21
Etter seks timer intens diskutering, først over en kaffekopp, deretter over ett stykke pizza på peppes er treffet over. Nå kan de som ikke kom angre!

http://0o2471.net//17436.jpg (http://0o2471.net/17436)
f.v. dodecha, exocytoce, futile og venninne. Foto: monkey_drone
Jonta kom klokka halv åtte.

Edit: legg merke til den ekstreme bildestøyen og lang lukkertid som bidrar til en viss sensur.

Jonta
18. juni 2010, 23:43
Jepp, da var også jeg kommet hjem etter atter et vellykket treff. Flotte greier, selv om jeg ikke fikk kommet meg med fra starten.

nZaal
18. juni 2010, 23:48
:(

Håper det blir bedre vær på Mandag!

hellenk
19. juni 2010, 00:25
Hey, people! Æ har faktisk en bruker da... hete Hellenk :P

futile
19. juni 2010, 01:55
Neste gang skal jeg ikke være sjåfør. Øltørst..

Takk for idag, vi ses på mandag! :-)

BomberMan
19. juni 2010, 02:18
Vurderer å komme på mandag. Det kommer helt an på hvem som kommer, hvordan været blir, og om det ikke kræsjer med jobb.

Nei, faen. Tror sannelig jeg har time på sykehuset på mandag. :|

Jonta
19. juni 2010, 09:34
Hey, people! Æ har faktisk en bruker da... hete Hellenk :PFor de som ikke var der: Dette er da venninna som Monkey_drone nevnte.Vurderer å komme på mandag. Det kommer helt an på hvem som kommer, hvordan været blir, og om det ikke kræsjer med jobb.

Nei, faen. Tror sannelig jeg har time på sykehuset på mandag. :|Dét gjør ikke noe. Vi kan komme bort og ta bilder av deg! Har du en fotogen sykdom/skade? :p

VinumSabbathi
19. juni 2010, 12:00
Faen, var det babes der? :0

Jonta
19. juni 2010, 12:13
VinumSabbathi: Største kvinneandelen på treff til nå, etter det jeg vet.

Cognomen
20. juni 2010, 02:53
Faen, jeg gikk jo faktisk rundt i byen og travet rundt det tidsrommet der.
Hadde jeg visst at dere dro på Brukbar, hadde jeg stukket en tur innom :)

mrcat
21. juni 2010, 01:03
Etter seks timer intens diskutering, først over en kaffekopp, deretter over ett stykke pizza på peppes er treffet over. Nå kan de som ikke kom angre!

http://0o2471.net//17436.jpg (http://0o2471.net/17436)
f.v. dodecha, exocytoce, futile og venninne. Foto: monkey_drone
Jonta kom klokka halv åtte.

Edit: legg merke til den ekstreme bildestøyen og lang lukkertid som bidrar til en viss sensur.

Det så jævlig kult ut, hvis jeg ikke hadde vært opptatt med å vaske koppene til mamma så hadde sikkert jeg kommet innom en tur. Skal prøve å ikke gå glipp av det neste gang, hehe. Men neste treff kan man jo kanskje ha på mcdonalds på torget yo, jeg skal kanskje ha prinsessebursdag der når jeg blir 21. :-)

Jonta
21. juni 2010, 09:05
Det så jævlig kult ut, hvis jeg ikke hadde vært opptatt med å vaske koppene til mamma så hadde sikkert jeg kommet innom en tur. Skal prøve å ikke gå glipp av det neste gang, hehe. Men neste treff kan man jo kanskje ha på mcdonalds på torget yo, jeg skal kanskje ha prinsessebursdag der når jeg blir 21. :-)OK, jeg har lest mange dårlige unnskyldninger, men vaske koppene til mamma? Jaja, du får se til at du har renset skolissene før neste gang (:

Tror nok den generelle holdningen er at man holder seg unna McDonalds, men du kan jo alltids prøve.