PDA

View Full Version : Inntaksbrev?Mhm.

tenkendetanker
9. juni 2010, 15:43
Hallo, er det riktig at man skal motta inntaksbrevet i Mai eller Juni? Jeg er svært usikker og bekymret, for noen minutter kom jeg over en internett side med informasjon angeående om inntaksbrevet,opptak,inntak og skolestart. Og sto det var i Mai, trur jeg. Sett anyways pris på alle svar.

Takk

PiGmeNt-
9. juni 2010, 15:49
Inntaksbrev til hva da? Videregående skole eller høyere utdanning?
Vet hvertfall at jeg fikk bekreftelsen på at jeg hadde fått studieplass i ca midten av juli for noen år tilbake...

reklame
9. juni 2010, 15:52
Du kan alltids ringe opptakskontoret til forsvaret. Det gjorde jeg- og fikk brev om opptak noen uker etter. Det er dog 7 år siden..

Fleff
9. juni 2010, 15:55
Nokså sikker de sendte det den 7 Mai.

tenkendetanker
9. juni 2010, 15:55
Inntaksbrev til hva da? Videregående skole eller høyere utdanning?
Vet hvertfall at jeg fikk bekreftelsen på at jeg hadde fått studieplass i ca midten av juli for noen år tilbake...

Videregående. Ting endrer seg med tiden, tvile på at er samme system enda, også med tanke på min id, uansett takk for svar.

Hva nettopp i telefon med vigo.no servicesentral og kan sitere for alle som søkt videregående i finnmark, for inntaksbrev den 15. Mai.

Videregående. Ting endrer seg med tiden, tvile på at er samme system enda, også med tanke på min id, uansett takk for svar.

Hva nettopp i telefon med vigo.no servicesentral og kan sitere for alle som søkt videregående i finnmark, for inntaksbrev den 15. Juni.

Beklager alt unødvendige rotet